Gewoon even laten weten dat ik de afgelopen dagen wat afwezig was door PC-probs. En die zijn nog niet echt opgelost, dus hierna zal ik wel weer even afwezig zijn.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenGewoon even laten weten dat ik de afgelopen dagen wat afwezig was door PC-probs. En die zijn nog niet echt opgelost, dus hierna zal ik wel weer even afwezig zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHad ge ne Lefty gehad in uwe Taurine ipv ne Fox, dat was allemaal nooit gebeurd!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenEn dan nog een fox cartridge in die Lefty...man man man
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHad ge ne Lefty gehad in uwe Taurine ipv ne Fox, dat was allemaal nooit gebeurd!
Comment
-
Ik heb zo'n XTC2 zien staan bij de fietsenboer en die was onderaan blauw dacht ik, weet iemand of deze de onderste buis ook in een andere kleur heeft?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenIk heb zo'n XTC2 zien staan bij de fietsenboer en die was onderaan blauw dacht ik, weet iemand of deze de onderste buis ook in een andere kleur heeft?
http://www2.giant-bicycles.com/nl-nl....1/4608/39932/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenDit is m'n Chinees. Dus de lassen zijn wat bruter dan het meesterschap van bvb Moots of Merlin.
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenWordt met argon in de buizen gelast. Bij de Amerikanen zit het frame soms nog in een zuurstofvrije klok.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenKlopt, 't is niet echt regelmatig gedruppeld.
En waarschijnlijk is het beschermgas van de TIG post ook wel argon zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenvoor de liefhebbers
http://members.home.nl/children-of-t...manogroups.htm
De knapste XTR-groep ooit, vind ik. Wat vinden de anderen hiervan? Ben vooral benieuwd naar de mening van diegenen die deze groep nooit als actuele groep hebben gekend.
Ik zie wel al direct een foutje: de klem van de eerste zadelpen was van aluminium, niet van chromoly. Dat ziet het kleinste kind.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenWaarom eigenlijk wel een zadelpen in dat assortiment en geen stuurpen of stuur?
Comment
Comment