Enkel de eerste serie had die zadelpennen.. dus overbodige vraag eigenlijk
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenEnkel de eerste serie had die zadelpennen.. dus overbodige vraag eigenlijk
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
Hij zou misschien beter de onderdelen en frame apart verkopen, zal veel vlotter gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
Ik weet trouwens een mint 205 Rallye te koop staan voor 2500 euro!
De 205 Rallye is echt dikke fun om te rijden! Korte versnellingsbak, minimum aan isolatie (motorsound in het interieur is écht lekker), superlicht en een hoog maximum toerental. Let wel op: bij een flinke rijstijl zuipt dat 1300 blokje wel redelijk veel (dubbele Weber carburatie). Een kameraad van me had er vroeger eentje, ik heb er eens mee gereden en de sensatie was super. De 205 GTI die ik had was sneller, maar het sensatiegevoel in de Rallye was groter. Je zegt dat je nogal redelijk groot bent, dat kan wel een beetje een probleem worden in een 205, hoofdruimte is echt wel beperkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenIk denk ook dat dat het probleem is.
Geen twijfel mogelijk dat de som van dat alles meer waard is dan 1500 euro... Maar laat een XL nu net zijn wat ik nodig heb...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenDat was om te lachen, maar nu ben ik helemaal niet meer zeker of die post van u daarop verder borduurt of gemeend is...
Comment
-
Ik heb een vraagje, welk verzet zou ik moeten steken op een MTB om een goei 50km/u te "kunnen" halen? Na het winterseizoen zou ik er regelmatig mee naar school rijden en in de terugweg zijn er altijd enkele die een "koerske" willen doen. Dat is een goei 9km dat er volle gas wordt gegeven en natuurlijk win ik altijd, tzou maar erg zijn, als coureur. Maarre nu ben ik zo lomp geweest om via sms, toen ik een klein beetje te veel cava op had te zeggen dat ik onder de 15min. zou kunnen. Mijn huidige tijd is 18.32.
Kben weer lomp geweest hé, ongeveer 40 gem.Al een geluk dat het via een dijk is.
Nooit gene cava meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenIk heb een vraagje, welk verzet zou ik moeten steken op een MTB om een goei 50km/u te "kunnen" halen? Na het winterseizoen zou ik er regelmatig mee naar school rijden en in de terugweg zijn er altijd enkele die een "koerske" willen doen. Dat is een goei 9km dat er volle gas wordt gegeven en natuurlijk win ik altijd, tzou maar erg zijn, als coureur. Maarre nu ben ik zo lomp geweest om via sms, toen ik een klein beetje te veel cava op had te zeggen dat ik onder de 15min. zou kunnen. Mijn huidige tijd is 18.32.
Kben weer lomp geweest hé, ongeveer 40 gem.Al een geluk dat het via een dijk is.
Nooit gene cava meer
Comment
-
Ik denk niet dat het de bedoeling was om een spurtje te trekken, maar eerder om een tijd konstant 50 te rijden. En dan is zo'n 44 / 11 een beetje nipt .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenIk denk niet dat het de bedoeling was om een spurtje te trekken, maar eerder om een tijd konstant 50 te rijden. En dan is zo'n 44 / 11 een beetje nipt .
http://www.fiets.nl/verzettentabel.asp
Even serieus blijven hé Adri.
Comment
Comment