Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Enkel de eerste serie had die zadelpennen.. dus overbodige vraag eigenlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
      Enkel de eerste serie had die zadelpennen.. dus overbodige vraag eigenlijk
      Kan je de Dura Ace-zadelpen niet nog steeds kopen? Is alleszins zowat dezelfde als de XTR-versie
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Misschien wel, je kan die M900 ook nog kopen als iemand ze nog in stock heeft.
        Maar ze zitten niet meer in het huidige aanbod . Enkel de M900 XTR had ze.

Comment

• Ik blijf dit dus een prachtige fiets vinden hee. Er staat nauwelijks een mainstream ding op, dat maakt hem dan ook zo uniek. Gewicht 9750g

Comment

• Potverdorie: http://www.kapaza.be/Fietsen_en_acce...2008_1500.html

Is al van 2000 gezakt.

Comment

• Voor 1300€ heb je die mee naar huis

Comment

• Pff, maak het anders nog wat erger... De ouders zullen dat maar niets vinden.

Ik weet trouwens een mint 205 Rallye te koop staan voor 2500 euro!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                  Potverdorie: http://www.kapaza.be/Fietsen_en_acce...2008_1500.html

Is al van 2000 gezakt.
                  't is een XL, dat verkoopt heel moeilijk, ik spreek uit ervaring.
                  Hij zou misschien beter de onderdelen en frame apart verkopen, zal veel vlotter gaan.

Comment

• Ik denk ook dat dat het probleem is.
                    Geen twijfel mogelijk dat de som van dat alles meer waard is dan 1500 euro... Maar laat een XL nu net zijn wat ik nodig heb...

Comment

Ik weet trouwens een mint 205 Rallye te koop staan voor 2500 euro!

Da's interessant!
                      De 205 Rallye is echt dikke fun om te rijden! Korte versnellingsbak, minimum aan isolatie (motorsound in het interieur is écht lekker), superlicht en een hoog maximum toerental. Let wel op: bij een flinke rijstijl zuipt dat 1300 blokje wel redelijk veel (dubbele Weber carburatie). Een kameraad van me had er vroeger eentje, ik heb er eens mee gereden en de sensatie was super. De 205 GTI die ik had was sneller, maar het sensatiegevoel in de Rallye was groter. Je zegt dat je nogal redelijk groot bent, dat kan wel een beetje een probleem worden in een 205, hoofdruimte is echt wel beperkt.

Comment

• Dat was om te lachen, maar nu ben ik helemaal niet meer zeker of die post van u daarop verder borduurt of gemeend is...

Comment

Ik denk ook dat dat het probleem is.
                          Geen twijfel mogelijk dat de som van dat alles meer waard is dan 1500 euro... Maar laat een XL nu net zijn wat ik nodig heb...
                          Dan zou ik niet twijfelen en eens ter plaatse gaan kijken en een toertje mee rijden..

Comment

Dat was om te lachen, maar nu ben ik helemaal niet meer zeker of die post van u daarop verder borduurt of gemeend is...
                            Met een 205 lach ik niet hoor. Dat waren nog echte GTI's.

Comment

• Ik heb een vraagje, welk verzet zou ik moeten steken op een MTB om een goei 50km/u te "kunnen" halen? Na het winterseizoen zou ik er regelmatig mee naar school rijden en in de terugweg zijn er altijd enkele die een "koerske" willen doen. Dat is een goei 9km dat er volle gas wordt gegeven en natuurlijk win ik altijd, tzou maar erg zijn, als coureur. Maarre nu ben ik zo lomp geweest om via sms, toen ik een klein beetje te veel cava op had te zeggen dat ik onder de 15min. zou kunnen. Mijn huidige tijd is 18.32.

Kben weer lomp geweest hé, ongeveer 40 gem. Al een geluk dat het via een dijk is.

Nooit gene cava meer

Comment

• 48 / 11
                                Jammer genoeg maken ze die niet meer, maar vroeger kon je op een standaard trapastel kiezen tussen een 46 en een 48 voorblad.
                                Nu moet je gewoon wat meer omwentelingen maken

Comment

• Da's helemaal niet nodig om 50 km/u te halen voor zo'n jonge coureur, die is zelfs een 50/16 (ja toch ?) bij de nieuwelingen. Maw, met 44/11 of 12 zal dat zeker gaan

Ik heb een 44/11 en heb ooit op 't strand al > 50km/u gereden (rara : 7 Bft rugwind)

Comment

• 44/11 is toch serieus snel trappen om 50 te halen hoor...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                                      Ik heb een vraagje, welk verzet zou ik moeten steken op een MTB om een goei 50km/u te "kunnen" halen? Na het winterseizoen zou ik er regelmatig mee naar school rijden en in de terugweg zijn er altijd enkele die een "koerske" willen doen. Dat is een goei 9km dat er volle gas wordt gegeven en natuurlijk win ik altijd, tzou maar erg zijn, als coureur. Maarre nu ben ik zo lomp geweest om via sms, toen ik een klein beetje te veel cava op had te zeggen dat ik onder de 15min. zou kunnen. Mijn huidige tijd is 18.32.

Kben weer lomp geweest hé, ongeveer 40 gem. Al een geluk dat het via een dijk is.

Nooit gene cava meer
                                      Om even 50 te halen bij een spurtje kom je met een 44/11 (max overbrenging op de meeste hedendaagse MTB's) ruimschoots toe hoor.

Comment

• Ik denk niet dat het de bedoeling was om een spurtje te trekken, maar eerder om een tijd konstant 50 te rijden. En dan is zo'n 44 / 11 een beetje nipt .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                          Ik denk niet dat het de bedoeling was om een spurtje te trekken, maar eerder om een tijd konstant 50 te rijden. En dan is zo'n 44 / 11 een beetje nipt .

http://www.fiets.nl/verzettentabel.asp
                                          Als onze GTX een tijd constant 50 kan rijden met een MTB (da's ongeveer een 53 met de koersfiets), dan gaat 'm volgend jaar alle koersen winnen peins 'k.

Even serieus blijven hé Adri.

Comment

Working...
                                          X