Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
    Wat vreemd aanbod. 2 tandwielen heb 4 gaten en het groot 5 gaten. Daar klopt wat niet. Zou me verbazen als XT ooit een 48T gehad heeft, tenzij 10 jaar geleden.

ze bestaan toch hoor.
    en volgens mij heeft ook het grote blad 4 gaatjes.

Comment

• Eindelijk iets gekocht.
      't Is een Specialized Stumpjumper Comp geworden, foto's volgen nog wel eens. Ik heb hem wel nog niet kunnen testen, klikpedalen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
        Eindelijk iets gekocht.
        't Is een Specialized Stumpjumper Comp geworden, foto's volgen nog wel eens. Ik heb hem wel nog niet kunnen testen, klikpedalen...
        Proficiat, in welke kleur?

Comment

• Merci, matzwart met rode accenten.

Comment

• Congrats!
            Ik had het niet verwacht dat je dit jaar nog iets ging kopen

Comment

• Nee ik ook niet, het jaar duurde niet lang meer hé.

Comment

• Ik ben nog op zoek naar:

-Tweezijdige pedalen, ik vond al de SPD-M324 en de SPD-A530. Iemand ervaring mee?
                -Een draadloze fietscomputer, is een Cateye Strada of Micro iets goed en krijgen die dingen soms storingen?

Comment

Ik ben nog op zoek naar:

-Tweezijdige pedalen, ik vond al de SPD-M324 en de SPD-A530. Iemand ervaring mee?
                  Die types blijken een breder steunoppervlak te hebben (zeker die M324), da's altijd handig als je eens met gewone schoenen ergens naartoe wilt. Anderzijds raak je daar wel sneller iets mee (boomstronk, steen,...) omdat ze breder zijn natuurlijk. Betrouwbaar zijn die sowieso.

Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                  -Een draadloze fietscomputer, is een Cateye Strada of Micro iets goed en krijgen die dingen soms storingen?
                  Cateye is een goed merk. Ik rij al jaren met goedkope Sigma computers, zijn echt 'bombproof' dingen. De draadloze ervan verbruiken wel veel batterijen naar mijn mening, zeker als het koud en vochtig is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                    Vijf gaten??? Toch nog eens goed kijken. Die 48T lijkt mij effectief een blad van een huidig XT-crankstel.
                    een gat te veel gezien , oops

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
                      Inderdaad, is wel van de vorige XT groep. 48/36/26 da's niet echt iets wat je met compact drive associeerd.

Comment

• Proficiat Cleynen!
                        Met een Stumpjumper kan je niet veel misdoen. Goed spul.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Inderdaad, is wel van de vorige XT groep. 48/36/26 da's niet echt iets wat je met compact drive associeerd.
                          Compact Drive bestaat nochtans al heel lang. Vergeet niet dat Deore XT ook nog wel gebruikt wordt voor trekkingfietsen en randonneurs. En als er dan ook nog wat MTB-ers zijn die grotere versnellingen willen ...
                          Die bladen zijn alleszins een stuk recenter dan de laatste versie van een XT-crankstel dat nog geen compacte bladen had. Dat moet trouwens al dik vijftien jaar geleden zijn.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

er staan 2 links.
                            Dit is toch de laatste XT dacht ik ?

Comment

• Trek is blijkbaar heel gewild dezer dagen... De 6000 was op een paar uren de deur uit.

Comment

Trek is blijkbaar heel gewild dezer dagen... De 6000 was op een paar uren de deur uit.
                                Vlamingen houden van de modderige toestanden nu, oftewel heb je 'm voor te weinig van de hand gedaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                  Vlamingen houden van de modderige toestanden nu, oftewel heb je 'm voor te weinig van de hand gedaan.
                                  Vettig zand en rottende bladeren

Leuk om op te rijden
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                    Vettig zand en rottende bladeren

Leuk om op te rijden
                                    Om op te rijden wel, erin te rijden niet. En da's dezer dagen eigenlijk meer het juiste woord.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                      Om op te rijden wel, erin te rijden niet. En da's dezer dagen eigenlijk meer het juiste woord.
                                      Ik weet welke stukken ik moet mijden
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                        Ik weet welke stukken ik moet mijden
                                        Wees gerust, dat weet ik ook altijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
                                          er staan 2 links.
                                          Dit is toch de laatste XT dacht ik ?
                                          http://www.bike-discount.de/shop/k41...l-fc-m771.html
                                          deze wel ja.
                                          48 zal inderdaad voor de randonneurs/trekfietsen zijn, want op een mtb is xt 99% in de compact drive versie

Comment

Working...
                                          X