Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wacht tot op de middag, dan is het net iets minder scherp koud. Heb dat gisteren ook gedaan. Het ligt er inderdaad ideaal bij.
CFM 3 was de goedkoopste ja. Indertijd zo'n 25000Bef exage afmontage en met vaste vork
Maar de versie op de foto had al wat updates gehad. Rock Shox voorvering, XTR achterderailleur en shifer,Mavic kopserie, magura hs33 remmen en Syncros zadelpen en stuurpen. het begin van een custom-voorliefde
Wacht tot op de middag, dan is het net iets minder scherp koud. Heb dat gisteren ook gedaan. Het ligt er inderdaad ideaal bij.
CFM 3 was de goedkoopste ja. Indertijd zo'n 25000Bef exage afmontage en met vaste vork
Maar de versie op de foto had al wat updates gehad. Rock Shox voorvering, XTR achterderailleur en shifer,Mavic kopserie, magura hs33 remmen en Syncros zadelpen en stuurpen. het begin van een custom-voorliefde
Wel ja, daarom dat ik zei er mooie upgrades op staan. Op die foto heeft die fiets niet veel meer te maken met de standaardfiets.
Een maat van mij deed vroeger ook niet anders dan upgraden. Op den duur waren enkel zijn frame, crankstel en voorderailleur nog origineel. En toen had je nog niet eens complete wielsets als die van Mavic.
Misschien zondag een daguitstapje naar de Ardennen doen en misschien de MTB meepakken... zou dat te doen zijn met 'gewone' MTB banden zo in de sneeuw? Nog dingen waar ik rekening mee moet houden (buiten de kou natuurlijk)?
Goede handschoenen aan, en als uw banden wat noppen hebben moet dat lukken. Ik ben vorig jaar regelmatig in de sneeuw gaan rijden met een quasi-slick als achterband, geen zorgen maken dus.
Verse sneeuw is zwaar fietsen, zeker als er tussen de 15 en 20cm ligt. Als hij aangereden is, is het spoor glad. Is altijd kicken, ga dit weekend toch proberen een bosritje te doen.
ik ben gisteren even in het bos geweest.
Maar hier in limburg ligt maar 1cm sneeuw.
Ben wel maar uurke geweest omdat het toch redelijk koud was
ondergrond was lekker hard bevroren.
Ben eens naar de duinen gereden : niet echt te doen, dikke 10cm sneeuw bovenop nog los zand... ik kon mijn fiets ter plaatse laten rechtstaan in de sneeuw, straks een fotootje posten.
Vorige winter met de vrieskou was 't wel de max, toen kon je gelijk waar rijden in de duinen, alles lag hard.
Comment