Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk ben niet zo voor team kleurtjes. Maar het kleurtje van de Volvo Cannondale heb ik altijd (nu nog trouwens) een zalig kleurtje gevonden, die combo lichtblauw/geel is super naar mijn mening.
Overigens, daarvoor was het geen blauw maar felrood. Ook i.c.m. geel en wat zwart.Last edited by Beta; 18/12/2009, 22:16.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenLichtblauw? Eerder volblauw.
In werkelijkheid is dat echt wel lichtblauw hoor. Een kameraad van me heeft er nog zo eentje gehad, ik weet dus best hoe ze eruit zien.
De foto van Adri komt veel beter overeen met hoe de kleur werkelijk is...
Comment
-
Wel ja, post een overbelichte foto waar het frame in de volle zon staat.
Hier nog eentje, ook een beetje overbelicht, maar toch duidelijk NIET lichtblauw.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenIk zou het houden op een vol lichtblauw...
Hoewel het toch ook lichtjes volblauw is!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenWel ja, post een overbelichte foto waar de fiets in de volle zon staat.
Hier nog eentje, ook een beetje overbelicht, maar toch duidelijk NIET lichtblauw.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenJaja man, 't is al goed. Het is overduidelijk VOLblauw, content nu??
Trouwens, ik wou maar aangeven dat ook jij er naast kan zitten. De vorige keer dat ik er naast zat, was ik "kleurenblind". Jij moet uiteraard altijd een stapje verder gaan in dergelijke discussies.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenWreed content.
Trouwens, ik wou maar aangeven dat ook jij er naast kan zitten. De vorige keer dat ik er naast zat, was ik "kleurenblind". Jij moet uiteraard altijd een stapje verder gaan in dergelijke discussies.
Prettige avond nog!
Mvg
Comment
-
Gast ...
Ik blijf trouwens bij dat standpunt, maar ga er niet meer over uitwijden. Toch zeker niet tegenover u.
Steek jij anders nog eens een preek af.
En ... een prettige avond nog!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenAlle2 dikke druktemakers... zo zagen over de omschrijving van een kleur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtenals 't wat meezit (lees: de vrouw niet te veel tegenpruttelt) vanavond een night-ride TT (kan ik meteen eens deftig mijn verlichting testen) in Hamme en morgenochtend nog eens op de fiets voor de TT in Stekene
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk ga seffens eens de onbereden paadjes opzoeken met de MTB.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk ga seffens eens de onbereden paadjes opzoeken met de MTB.
Morgen is 't de Hel van Kasterlee toch ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenWel ja, post een overbelichte foto waar het frame in de volle zon staat.
Het is een medium blauwe kleur. Lichter dan de andere foto's doen vermoeden.
Voor meer foto's van mijn bike, in alle omstandigheden, kijk HIER
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenHoe ligt het er daar bij ?
Morgen is 't de Hel van Kasterlee toch ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenIk heb helaas geen uitrusting (kleding) voor bij deze temperaturen, nogthans zalig fietsen nu..
Comment
-
Vandaag een ritje gaan doen in de bos. Kledij : 1 Assos roubaix lange broek en erover een lange collant zonder zeemvel. 3 lagen ondergoed en 1 trui met lange mouwen, daarover een thermische vest.
aan de voeten sealskinz met binnensokken en neopreen botjes. Aan de pollekes Pearl Izumi handschoenen met daaronder dunne wollen onderhandschoenen. Gore tex kap onder de helm en een buff in de nek.
Beetje kou aan vingertippen en tenen na 1u maar verder alles OK.
[/url]
[/url]
[/url]
Comment
Comment