Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
    Ik moet ook nog eens buitenkomen met de mijne, is alweer tijdje geleden.

Ik ben niet zo voor team kleurtjes. Maar het kleurtje van de Volvo Cannondale heb ik altijd (nu nog trouwens) een zalig kleurtje gevonden, die combo lichtblauw/geel is super naar mijn mening.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      Ik ben niet zo voor team kleurtjes. Maar het kleurtje van de Volvo Cannondale heb ik altijd (nu nog trouwens) een zalig kleurtje gevonden, die combo lichtblauw/geel is super naar mijn mening.
      Lichtblauw? Eerder volblauw.
      Overigens, daarvoor was het geen blauw maar felrood. Ook i.c.m. geel en wat zwart.
      Last edited by Beta; 18/12/2009, 22:16.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
        Lichtblauw? Eerder volblauw.

In werkelijkheid is dat echt wel lichtblauw hoor. Een kameraad van me heeft er nog zo eentje gehad, ik weet dus best hoe ze eruit zien.
        De foto van Adri komt veel beter overeen met hoe de kleur werkelijk is...

Comment

• Ik zou het houden op een vol lichtblauw...
          Hoewel het toch ook lichtjes volblauw is!

Comment

• Wel ja, post een overbelichte foto waar het frame in de volle zon staat.

Hier nog eentje, ook een beetje overbelicht, maar toch duidelijk NIET lichtblauw.

120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
              Ik zou het houden op een vol lichtblauw...
              Hoewel het toch ook lichtjes volblauw is!

Comment

Wel ja, post een overbelichte foto waar de fiets in de volle zon staat.

Hier nog eentje, ook een beetje overbelicht, maar toch duidelijk NIET lichtblauw.

Jaja man, 't is al goed. Het is overduidelijk VOLblauw, content nu??

Comment

Jaja man, 't is al goed. Het is overduidelijk VOLblauw, content nu??
                  Wreed content.

Trouwens, ik wou maar aangeven dat ook jij er naast kan zitten. De vorige keer dat ik er naast zat, was ik "kleurenblind". Jij moet uiteraard altijd een stapje verder gaan in dergelijke discussies.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Wreed content.

Trouwens, ik wou maar aangeven dat ook jij er naast kan zitten. De vorige keer dat ik er naast zat, was ik "kleurenblind". Jij moet uiteraard altijd een stapje verder gaan in dergelijke discussies.
                    Moest ik er al naast zitten, ik zeg 'moest', dan heb ik het toch liever mis over een foute kleurenbenaming (wauw... het is geen lichtblauw maar volblauw... yeah yeah, you really got me!) dan euhm... over laat ons één van uw duizend megaflaters nemen... deze schiet me net te binnen: de maatbepaling van een frame bijvoorbeeld.
                    Prettige avond nog!

Mvg

Comment

• Gast ...

Ik blijf trouwens bij dat standpunt, maar ga er niet meer over uitwijden. Toch zeker niet tegenover u.

Steek jij anders nog eens een preek af.

En ... een prettige avond nog!
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Alle2 dikke druktemakers... zo zagen over de omschrijving van een kleur

Comment

• als 't wat meezit (lees: de vrouw niet te veel tegenpruttelt) vanavond een night-ride TT (kan ik meteen eens deftig mijn verlichting testen) in Hamme en morgenochtend nog eens op de fiets voor de TT in Stekene

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                            Alle2 dikke druktemakers... zo zagen over de omschrijving van een kleur
                            Wie is er over begonnen? Ik maak mij daar in de verste verte niet druk over hoor. Nu, onze vriend mag verder blijven zoeken en proberen, deze poging was echt gene vette.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                              als 't wat meezit (lees: de vrouw niet te veel tegenpruttelt) vanavond een night-ride TT (kan ik meteen eens deftig mijn verlichting testen) in Hamme en morgenochtend nog eens op de fiets voor de TT in Stekene
                              Ik ga seffens eens de onbereden paadjes opzoeken met de MTB.

Comment

ik hoop dat 't morgenochtend ook zo'n prachtweer is, ziet er lekker weertje uit nu, veel plezier !

Comment

• Ik heb helaas geen uitrusting (kleding) voor bij deze temperaturen, nogthans zalig fietsen nu..

Comment

Hoe ligt het er daar bij ?

Morgen is 't de Hel van Kasterlee toch ??

Comment

Wel ja, post een overbelichte foto waar het frame in de volle zon staat.
                                      Hela, mijn foto is perfect belicht hee

Het is een medium blauwe kleur. Lichter dan de andere foto's doen vermoeden.

Voor meer foto's van mijn bike, in alle omstandigheden, kijk HIER

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                      Hoe ligt het er daar bij ?

Morgen is 't de Hel van Kasterlee toch ??
                                      Ik denk dat er 1 en ander afgelast zal worden, althans in het Brabantse en Antwerpse, goed mountainbike.be opvolgen en evtl bellen met org voor je gaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                                        Ik heb helaas geen uitrusting (kleding) voor bij deze temperaturen, nogthans zalig fietsen nu..
                                        Idem, vandaag eens zien voor een lange broek en zo! En handschoenen, want dat is echt niet te doen...

Comment

• Vandaag een ritje gaan doen in de bos. Kledij : 1 Assos roubaix lange broek en erover een lange collant zonder zeemvel. 3 lagen ondergoed en 1 trui met lange mouwen, daarover een thermische vest.
                                          aan de voeten sealskinz met binnensokken en neopreen botjes. Aan de pollekes Pearl Izumi handschoenen met daaronder dunne wollen onderhandschoenen. Gore tex kap onder de helm en een buff in de nek.
                                          Beetje kou aan vingertippen en tenen na 1u maar verder alles OK.

[/url]
                                          [/url]
                                          [/url]

Comment

Working...
                                          X