Heeft ook al aan de dopinglamp gehangen. Maar ik had het vooral over zijn omgang met mensen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenHeeft ook al aan de dopinglamp gehangen.
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenMaar ik had het vooral over zijn omgang met mensen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenTop mountainbikers zijn meestal wat losser in de omgang en gemakkelijker bereikbaar dan de wegcoureurs. Enfin dat was vroeger toch zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenmaar Miguel was 7 jaar geleden al een etter hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenHeb ik ook niet gezegd hee
Comment
-
Oef !
Vraagje : heeft er iemand ervaring om een niet-specifieke tubelessband toch op een tubelessvelg te monteren ?
Ik heb nu Furious Fred tubeless, maar dat is slechts 2.0 en voor in de duinen en op het strand zou ik graag met 2.2 rijden.
Die zijn niet beschikbaar in tubeless maar er is wel een versie die "double defense" wordt genoemd. Het zou volstaan om wat meer vloeibaar product erin te doen om ze ook mooi dicht te maken.
Dat zou voor mij een goede oplossing zijn, want ik heb enkel wielen met UST tubelessvelgen (Mavic X819 en SLR)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenOef !
Vraagje : heeft er iemand ervaring om een niet-specifieke tubelessband toch op een tubelessvelg te monteren ?
Ik heb nu Furious Fred tubeless, maar dat is slechts 2.0 en voor in de duinen en op het strand zou ik graag met 2.2 rijden.
Die zijn niet beschikbaar in tubeless maar er is wel een versie die "double defense" wordt genoemd. Het zou volstaan om wat meer vloeibaar product erin te doen om ze ook mooi dicht te maken.
Dat zou voor mij een goede oplossing zijn, want ik heb enkel wielen met UST tubelessvelgen (Mavic X819 en SLR)
Comment
-
Even opwarmen aan spectaculaire beelden van de downhill cup? www.nissan.be en klik door naar Nissan Sports Adventure.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos.nissan Bekijk BerichtenEven opwarmen aan spectaculaire beelden van de downhill cup? www.nissan.be en klik door naar Nissan Sports Adventure.
De directe link: http://nl.nissan.be/BE/nl/inside-nis...nsa_local.html
Kunnen we de rest meteen overslaan hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos.nissan Bekijk BerichtenEven opwarmen aan spectaculaire beelden van de downhill cup? www.nissan.be en klik door naar Nissan Sports Adventure.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenInderdaad, in de tijd kon je gewoon naar Johnny T of Ned O stappen en die mannen waren nooit te beroerd om een beetje uitleg te geven.
Met de komst van het grote(re) geld zijn ze nu wat meer op hun hoede, maar Miguel was 7 jaar geleden al een etter hoor
Ik denk aan table tops in Houffalize. Leuke tijden waren dat.
Maar goed, misschien waren er toen gewoon minder mannen die er erg serieus mee bezig waren dan nu. Er was ook minder geld mee gemoeid natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenOef !
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenIk hoop dat Houffalize dit jaar door kan gaan.. laatste dat ik hoorde was dat ze 80000€ zochten.
online magazine, velo, bike, fiets, vtt, mtb, cross country, downhill, road-book, xc, dh, mountain bike
edit : en ook dit, toch meer hoopvol
http://www.cyclingnews.com/news/show...-in-houffalize
Ik zou ook nog eens moeten gaan. Moet van 2006 of 2007 geleden zijn dat ik er was.
Comment
Comment