Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heeft ook al aan de dopinglamp gehangen. Maar ik had het vooral over zijn omgang met mensen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
      Heeft ook al aan de dopinglamp gehangen.
      Kan best zijn, er zijn er wel meer die al aan die lamp gehangen hebben hé.

Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
      Maar ik had het vooral over zijn omgang met mensen.
      Ja ja, weet ik wel. Enfin, arrogant of niet, ne coureur zijn job is rijden met een fiets, en liefst zo snel mogelijk.

Comment

• Top mountainbikers zijn meestal wat losser in de omgang en gemakkelijker bereikbaar dan de wegcoureurs. Enfin dat was vroeger toch zo.

Comment

Top mountainbikers zijn meestal wat losser in de omgang en gemakkelijker bereikbaar dan de wegcoureurs. Enfin dat was vroeger toch zo.
          Dat heeft meer met de aandacht en het geld te maken, twee dingen die veel meer aanwezig zijn in het wegcircuit dan in het MTB.

Comment

• Inderdaad, in de tijd kon je gewoon naar Johnny T of Ned O stappen en die mannen waren nooit te beroerd om een beetje uitleg te geven.
            Met de komst van het grote(re) geld zijn ze nu wat meer op hun hoede, maar Miguel was 7 jaar geleden al een etter hoor

Comment

maar Miguel was 7 jaar geleden al een etter hoor
              Heb ik ook nooit ontkend hé.

Comment

• Heb ik ook niet gezegd hee

Comment

Heb ik ook niet gezegd hee
                  Nee, tuurlijk niet. Maar je had je punt over Martinez al langer duidelijk gemaakt hoor.

Comment

• OK, dan laat ik het hier maar bij.

Comment

• Oef !

Vraagje : heeft er iemand ervaring om een niet-specifieke tubelessband toch op een tubelessvelg te monteren ?

Ik heb nu Furious Fred tubeless, maar dat is slechts 2.0 en voor in de duinen en op het strand zou ik graag met 2.2 rijden.

Die zijn niet beschikbaar in tubeless maar er is wel een versie die "double defense" wordt genoemd. Het zou volstaan om wat meer vloeibaar product erin te doen om ze ook mooi dicht te maken.

Dat zou voor mij een goede oplossing zijn, want ik heb enkel wielen met UST tubelessvelgen (Mavic X819 en SLR)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                        Oef !

Vraagje : heeft er iemand ervaring om een niet-specifieke tubelessband toch op een tubelessvelg te monteren ?

Ik heb nu Furious Fred tubeless, maar dat is slechts 2.0 en voor in de duinen en op het strand zou ik graag met 2.2 rijden.

Die zijn niet beschikbaar in tubeless maar er is wel een versie die "double defense" wordt genoemd. Het zou volstaan om wat meer vloeibaar product erin te doen om ze ook mooi dicht te maken.

Dat zou voor mij een goede oplossing zijn, want ik heb enkel wielen met UST tubelessvelgen (Mavic X819 en SLR)
                        En gewoon een binnenbandje steken, dat lijkt mij het gemakkelijkste, niet?

Comment

• Even opwarmen aan spectaculaire beelden van de downhill cup? www.nissan.be en klik door naar Nissan Sports Adventure.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jos.nissan Bekijk Berichten
                            Even opwarmen aan spectaculaire beelden van de downhill cup? www.nissan.be en klik door naar Nissan Sports Adventure.

De directe link: http://nl.nissan.be/BE/nl/inside-nis...nsa_local.html

Kunnen we de rest meteen overslaan hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jos.nissan Bekijk Berichten
                              Even opwarmen aan spectaculaire beelden van de downhill cup? www.nissan.be en klik door naar Nissan Sports Adventure.
                              Zaalig...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                                Zaalig...
                                Feit.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

Inderdaad, in de tijd kon je gewoon naar Johnny T of Ned O stappen en die mannen waren nooit te beroerd om een beetje uitleg te geven.
                                  Met de komst van het grote(re) geld zijn ze nu wat meer op hun hoede, maar Miguel was 7 jaar geleden al een etter hoor
                                  John gaf gewoon wat extra show tijdens zijn XC-wedstrijden. Gewoon omdat hij toch met behoorlijk veel voorsprong op kop reed.
                                  Ik denk aan table tops in Houffalize. Leuke tijden waren dat.
                                  Maar goed, misschien waren er toen gewoon minder mannen die er erg serieus mee bezig waren dan nu. Er was ook minder geld mee gemoeid natuurlijk.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                    Oef !

ja, stans notubes of zoiets erin en kees is klaar

Comment

• Ik hoop dat Houffalize dit jaar door kan gaan.. laatste dat ik hoorde was dat ze 80000€ zochten.
                                      online magazine, velo, bike, fiets, vtt, mtb, cross country, downhill, road-book, xc, dh, mountain bike

edit : en ook dit, toch meer hoopvol

Comment

Ik hoop dat Houffalize dit jaar door kan gaan.. laatste dat ik hoorde was dat ze 80000€ zochten.
                                        online magazine, velo, bike, fiets, vtt, mtb, cross country, downhill, road-book, xc, dh, mountain bike

edit : en ook dit, toch meer hoopvol

http://www.cyclingnews.com/news/show...-in-houffalize
                                        Hopelijk!
                                        Ik zou ook nog eens moeten gaan. Moet van 2006 of 2007 geleden zijn dat ik er was.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik ga elk jaar . Ook dit jaar zit ik weer 3 dagen in Ol' Fosse d'Outh Gaat het niet door kan ik 3 dagen gaan biken

Comment

Working...
                                          X