Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
Maar ja, jij zal het wel weten hé vanuit de boekskes ! Of anders gezegd, Jakkel moet altijd gelijk hebben en problemen zoeken waar er geen zijn, ik probeer gewoon wat toe te lichten over mijn ervaringen terzake
Ik lees gewoon wat ik lees man, je had het eerst over grote verschillen, dan weer over eerder kleine. Als je niet kan verdragen dat iemand u daar attent op maakt zwijg dan gewoon in plaats van zo'n uitspraak neer te pennen. Van u had ik toch iets anders verwacht hoor.
Enfin soit...
Comment
-
Ik dacht dat Jaksel enkel stellingen formuleerde op basis van eigen ervaringen en quasi nooit "boekskes" las?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenIk dacht dat Jaksel enkel stellingen formuleerde op basis van eigen ervaringen en quasi nooit "boekskes" las?
Testen geen probleem mee man, als ze niet merkgebonden zijn. Wat is uw probleem nu?
En hou dat jaksel maar voor u beste. Beleefdheid staat ook niet in uw woordenboek zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenAllée, beta is er ook weer, het was te denken. Als 't is om af te geven dan is 'm daar. Nu de lange er nog bij, dan zijn we helemaal klaar.
Testen geen probleem mee man, als ze niet merkgebonden zijn. Wat is uw probleem nu?
En hou dat jaksel maar voor u beste. Beleefdheid staat ook niet in uw woordenboek zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenAha, ook Jaksel kan van mening veranderen. Leuk te horen dat quasi iedereen zijn best doet om te verbeteren.
Comment
-
Jammer, maar anderzijds duidt dat er toch maar op dat er toch nog zekerheiden in het leven zijn. Voorspelbaarheid heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenIk weet het, ik ga wachten tot morgen, het is nu toch bijna donker en er is al 1 vermiste...
Comment
-
Ja, maar nu blijkt hij gespot te zijn aan de E-40.. al liftende ?
Lijkt me vreemd, maar je weet nooit natuurlijk.
Zeker en vast uitkijken, maar nu met de nieuwe sneeuw.. en er is al serieus - en ik bedoel SERIEUS - gezocht op dinsdag en woensdag. Zelfs tot op de kleinste paadjes
Comment
-
Mooi! Moet inderdaad leuk zijn daar.
Gisteren geprobeerd om wat off road (nu ja, de road zag je niet meer) te gaan maar verdorie ik geraakte écht niet vooruit in zo'n 15 cm (harde) sneeuw. En dan nog bevroren sporen, gladde stenen die je niet ziet, bevroren plassen, ... Moeilijk!
En ik voel offroad pas echt het verschil met mijn Trek. Geen rammeltje als je volle bak gaat, en een vork die kan volgen met het verteren van de schokken (en geen die nog altijd moet terugveren als je 20 meter verder bent ).
Comment
-
Zoals hier te lezen heb ik me een MTB aangeschaft, een SCOTT dat een kilometervreter zal worden.
Omdat ik redelijk veel km's per jaar zal doen met dit vehikel, een 7 a 8000 km/j, heb ik ineens SPD-pedalen laten installeren.
Momenteel doe ik bovenstaande afstand met een MTB zonder klikpedalen, dus no need to say dat ik geen ervaring heb met zulke pedalen. Ik zal in't begin wel wat oefenen met losklikken enz, maar welke schoenen raden jullie aan?
Ik denk eraan zoiets aan te schaffen
SPD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door the Saint Bekijk BerichtenZoals hier te lezen heb ik me een MTB aangeschaft, een SCOTT dat een kilometervreter zal worden.
Omdat ik redelijk veel km's per jaar zal doen met dit vehikel, een 7 a 8000 km/j, heb ik ineens SPD-pedalen laten installeren.
Momenteel doe ik bovenstaande afstand met een MTB zonder klikpedalen, dus no need to say dat ik geen ervaring heb met zulke pedalen. Ik zal in't begin wel wat oefenen met losklikken enz, maar welke schoenen raden jullie aan?
Ik denk eraan zoiets aan te schaffen
SPD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door the Saint Bekijk BerichtenZoals hier te lezen heb ik me een MTB aangeschaft, een SCOTT dat een kilometervreter zal worden.
SPD wordt veel gebruikt, maar in modder is Time stukken beter. Veel minder problemen met inklikken bij modder, je krijgt er zelfs nog wat bewegingsvrijheid voor de enkels en knieën bovenop.
Schoenen kan je evengoed vrij kiezen, het Time plaatje is maar zo groot als een SPD plaatje.
Veel mtbikers kiezen nu ook voor Egg-beaters, vanwege het lagere gewicht. Ik heb er geen ervaring mee, maar ga het misschien wel eens proberen. Ik krijg die Time pedalen maar niet versleten, en ga er dus mee verder..
Comment
Comment