Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door flea Bekijk Berichten
    Mountainbiken leer je met (veel) vallen en opstaan. Die klikpedalen zijn in het begin lastig en talloze keren heb je niet de juiste reflex om uw voet los te krijgen waardoor je kansloos op uw bek gaat. Eens je ze gewoon bent daarentegen kun je ze niet meer missen! Ze bieden zoveel voordelen dat het leerproces het zeker en vast waard is. Volhouden is de boodschap! (en mss de weerstand van de pedalen zo licht mogelijk zetten zonder er constant uit te schieten)
    Ik ben er mee bezig, nu voorlopig blijf ik binnen tot terug +0°C maar zoviso proberen om wat km te doen. Niet echt hard rijden maar om ze gewoon te leren worden....

Merci voor de tips, morgens eens gaan zien voor dergelijke overschoenen...

Comment

• Zoals een paar weken geleden gemeld heeft Martinez dus getekend bij een Belgische ploeg

Comment

• Wat krijgen we als we de ploeg raden ??
        Lily wist het al een tijdje

martinez, delforche, versluys, velofollies, kortrijk, strandrace, brondello, lindgren, kunstenaar, eerdekens, veldrijden, brentjens, schwalbe, alexander, MTB BMX VTT World Cup Sven Nys Absalon, Kulhavy
        Last edited by ; 27/01/2010, 17:12.

Comment

• applaus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
            applaus
            was niet zo moeilijk. Moet ik ook nog vermelden met welke fietsen ze gaan rijden ?

EDITH : fotoke toegevoegd van BB
            Bijgevoegde Bestanden
            Last edited by ; 27/01/2010, 17:28.

Comment

• 12345

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                Merci voor de tips, morgens eens gaan zien voor dergelijke overschoenen...
                Hebbes, hopelijk geen al te strakke wind de komende dagen zodat ik alles eens kan gaan testen

Comment

• 'k Zit te twijfelen tussen een Edge 500 en een 705. De navigatie van de 705 heb ik niet per se nodig, maar er zit niet meer veel verschil in prijs tussen de 2. Edge 500 is wel een stuk compacter...

Comment

• Neem de 705, je gaat het je anders beklagen. Als je het echt gebruikt is die navigatie soms makkelijke meegenomen.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                      Neem de 705, je gaat het je anders beklagen. Als je het echt gebruikt is die navigatie soms makkelijke meegenomen.....
                      Ik heb al nen expert die meerijd en die zo'n toestelleke goed kent. Voor mij zou het voornamelijk te doen zijn om de hassle-free combinatie van snelheidsmeting, cadans en hartslag.
                      Ik ben momenteel eerder geneigd naar de 500, maar door het kleine prijsverschil is de stap snel gezet.
                      Die 705 lijkt me redelijk groot, 500 neigt nog naar de 'gewone' fietscomputer..

Comment

• 705 zonder twijfel.
                        toen ik mijne kocht was er nog geen sprake van de 500 dus ik moest ook niet kiezen.
                        Kammeraad heeft nu de 500 gekocht en ik zie niet in waarom je die zou kopen als je voor een paar euro extra toch een 705 hebt die veel meer mogelijkheden heeft.
                        De navigatie gebruik ik ook zelden maar ik heb toch de mogelijkheid om het te doen.
                        Ook passen er op het scherm van de 705 meer gegevens en dat is toch handig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
                          705 zonder twijfel.
                          toen ik mijne kocht was er nog geen sprake van de 500 dus ik moest ook niet kiezen.
                          Kammeraad heeft nu de 500 gekocht en ik zie niet in waarom je die zou kopen als je voor een paar euro extra toch een 705 hebt die veel meer mogelijkheden heeft.
                          De navigatie gebruik ik ook zelden maar ik heb toch de mogelijkheid om het te doen.
                          Ook passen er op het scherm van de 705 meer gegevens en dat is toch handig.
                          Da's een duidelijk antwoord, mercikes

Comment

• vandaag een lange offroad rit gepland. Jammer genoeg was het niet zo koud als ik gehoopt had en met regelmatig een bui sneeuw, hagel of gewoon regen was het dan ook kicken in the slippery mud. Zo'n kleine 5 cm topsoil die veel weg had van zeep, de ondergrond eronder bevroren. Toch bijna 4u gereden met net geen 60km en 830 hoogtemeters. Meer dan genoeg voor deze tijd van het jaar.

Comment

• Neem de 705, dat neemt echt geen plaats in. [Je ziet hem trouwens op mijn stuur tussen de Polar en de Cateye]

Comment

• Zo.. eindelijk alle onderdelen die nodig zijn om een frame om te toveren in een fiets.. besteld

Hopelijk heb ik volgende week alles binnen en volgend weekend wat tijd om hem te assembleren :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                  Neem de 705, dat neemt echt geen plaats in. [Je ziet hem trouwens op mijn stuur tussen de Polar en de Cateye]
                                  Waarom 3 computerkes ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                    Waarom 3 computerkes ?
                                    idd, ik zou denken dat met de 705 alles 'gecovered' is ?
                                    Of is de cateye voor de specifieke kilometers van die fiets, de polar als hartslagmeting op alle fietsen en de edge die mee naar iedere fiets verhuist ? Of zoiets ???

Comment

• Ik gooi niet snel iets weg. Die cateye heb ik sinds 1992 , de Polar van net na de eeuwwisseling ... beiden werken nog perfect.

Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                                      idd, ik zou denken dat met de 705 alles 'gecovered' is ?
                                      Of is de cateye voor de specifieke kilometers van die fiets, de polar als hartslagmeting op alle fietsen en de edge die mee naar iedere fiets verhuist ? Of zoiets ???
                                      Polar en Edge verhuizen idd van fiets naar fiets , ik heb 3 cateyes, 1 voor de Litespeed , 1 voor m'n Scott en 1 voor de Hilset. Op de 2 andere fietsen gebruik ik enkel de Polar en de Edge

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                        Neem de 705, dat neemt echt geen plaats in. [Je ziet hem trouwens op mijn stuur tussen de Polar en de Cateye]
                                        Heb je nog meer foto's van je 'cockpit' met de 705 erbij ?

Comment

• Valt echt goed mee in omvang zoals op de laatste foto te zien is.

Comment

Working...
                                          X