Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
    Was als reactie op Tuur's bijdrage, al was dat mss niet heel duidelijk.
    Nu al zo veel rijden, is wel zot. En dan nog niet tevreden zijn.
    Hahaha, er zijn er honderden die in januari al > 1000km trainen hoor
    Wat is er nu zot aan wat fietsen

Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
    zo een paar uurtjes lsd, dat moet kunnen
    Mja, da's wat vanalles dan hoor qua intensiteit, zaterdag ghf 143 (wat al aardig veel is voor mij), zondag 127. Op een MTBparcours kan je niet echt lsd trainen hé, dat doe je dan beter op de weg waar je een gelijkmatig (traag) tempo kan rijden. Zaterdag regelmatig boven de 160 gezeten (maar net niet in 't rood)

Comment

Ik dacht wel dat je je aangesproken zou voelen.
      Geen zot zoals een oude zot zeg ik altijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
        Mja, da's wat vanalles dan hoor qua intensiteit, zaterdag ghf 143 (wat al aardig veel is voor mij), zondag 127. Op een MTBparcours kan je niet echt lsd trainen hé, dat doe je dan beter op de weg waar je een gelijkmatig (traag) tempo kan rijden. Zaterdag regelmatig boven de 160 gezeten (maar net niet in 't rood)
        Bah, als ik nu offroad rij is het puur om te genieten hoor, dan kom ik binnen met hartslagen rond de 120 gemiddeld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
          Bah, als ik nu offroad rij is het puur om te genieten hoor, dan kom ik binnen met hartslagen rond de 120 gemiddeld
          Ah maar bij mij is 't ook puur om te genieten hoor, 't is het parcours dat de hartslag bepaalt...

Comment

Hahaha, er zijn er honderden die in januari al > 1000km trainen hoor
            Wat is er nu zot aan wat fietsen
            Honderden, OK, maar op hoeveel mensen?
            Met dergelijke stellingen kan je alles bewijzen.
            Enfin, ik zou dat nooit doen. Met al dat slecht weer van de afgelopen weken. En dan zou ik ook nog eens telkens in het donker moeten fietsen, want in januari overdag fietsen tijdens de week, lukt echt niet.
            Nee, dan zit ik liever thuis.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

Ah maar bij mij is 't ook puur om te genieten hoor, 't is het parcours dat de hartslag bepaalt...
              Nu voluit gaan, is nogal onnozel. Iedereen die meer dan 1000 km (en zelfs 500 km) in januari fietst, hoort dat te weten.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

Honderden, OK, maar op hoeveel mensen?
                Met dergelijke stellingen kan je alles bewijzen.
                Enfin, ik zou dat nooit doen. Met al dat slecht weer van de afgelopen weken. En dan zou ik ook nog eens telkens in het donker moeten fietsen, want in januari overdag fietsen tijdens de week, lukt echt niet.
                Nee, dan zit ik liever thuis.
                Kdacht dat het peloton in de tour down under zeker 100 man sterk was en ze toch dagelijks 180km reden ....

Ik ben meer het Italiaanse rennerstype: schoon weer = goe benen
                Den flandrien in mij moet wss nog geboren worden

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=kVfgaRndaVA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten

MILJAAR! Da is zo 1tje om kilometerslang in het wiel te blijven hangen!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten

fantastisch

Je zal wel een goeie dag nodig hebben als je die 4h wil volgen vrees ik...

(http://www.emilybatty.com/)

Comment

• En ze heeft goede smaak wat fietsen betreft (ja ik weet dat dat haar team is maar kom )!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flea Bekijk Berichten

Ik ben meer het Italiaanse rennerstype: schoon weer = goe benen
                            Den flandrien in mij moet wss nog geboren worden
                            Bij mij net hetzelfde.

Enfin, ik moet nergens iets bewijzen, dus niks aan de hand.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                              En ze heeft goede smaak wat fietsen betreft (ja ik weet dat dat haar team is maar kom )!
                              da's zo'n kleine opdonder. Ik denk dat ze nauwelijks 1m60 groot is. Maar de meeste top-mtb'sters (Gunn Rita buiten beschouwing gelaten) zijn nogal kort afgesneden

Comment

• De mountainbikes gaan redelijk sterk veranderen volgend jaar. Heb de hele collectie van een bepaald merk al kunnen bewonderen alsmede alle nieuwe Sram, Rock Shox, Shimano compenenten.
                                Trouwens van dat laatste zijn er al spyshots gezien op O2 Bikers, ondanks het press embargo

Hou het Swisspower team in het oog en raad als eerste wat (op een bepaald moment in het seizoen) die tekst of tekens op hun truien wil zeggen.....

Cavendish zal in de tour een totaal nieuwe fiets presenteren en rijden ook ism een formule 1 stal.

To be continued....
                                Last edited by Jokke_vlo; 04/02/2010, 21:18.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo
                                  Ti is een stabiele markt. Het nieuwe Ti frame van een van de merken is trouwens klaar en ligt hier al.....redelijk wat wijzigingen

Nu gaan we helemaal off topic, beter discussie verder zetten in het gepaste topic ?
                                  Ben er daar aan begonnen....
                                  Ja, maar wat me opvalt is dat er veel merken zijn die nooit Ti deden en nu toch minimum 1 model in hun rekken zetten. Toch een kleine revival dus. Zal wel steeds een niche markt blijven. Wat ik nog in m'n collectie mankeer is een 29" Ti - kleine hint

Comment

• Ik ben benieuwd. Vooral omdat ik niet goed snap welke verandering er zo ingrijpend kan zijn. Een nieuwe variatie in carbon (frames) mss, maar zo ingrijpend lijkt mij dat nu ook weer niet.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• voor mtb zeker al 10 versnellings systemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                        voor mtb zeker al 10 versnellings systemen.
                                        Idd, maar dat wisten we al.
                                        En zo ingrijpend vind ik dat nu ook weer niet.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• voor de marketing zal dat toch al een mooi argument worden.
                                          Spraken ze voor wegfietsen al niet van een 11-kronen cassette ?

Comment

Working...
                                          X