Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
    Mss heb je dan toch zo geen grote mond dan we wel denken (j/k) Nja, tzal aan mij liggen dan wss.
    Om te zien of iemand ne grote mond heeft, moet je 'm eerst zien hé. En ik dacht niet dat jij mij al ooit gezien hebt.

Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
    Nu, na en tijdens het fietsen heb ik vooral last van zuur in de bovenbenen terwijl de kuiten geen probleem vormen. Heeft dit te maken met de stand van de klikpedalen? Misschien moet ik de plaatjes een beetje meer naar de top van de schoen schuiven ?
    Heeft volgens mij weinig te maken met de stand van de klikpedalen. Misschien een gebrek aan training?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Heeft volgens mij weinig te maken met de stand van de klikpedalen. Misschien een gebrek aan training?
      Onmogelijk !

Pff...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
        Allergisch aan wespen of dazen?
        Ik vrees dat ik daar ook wel een allergie voor heb (remembering last summer ...), maar dat gaat mij er toch niet van weerhouden om met blote armen of benen te rijden. Trouwens, die beesten steken toch los door je kleren.
        Dazen en geen klein beetje , heb dat hier al uitvoerig ten berde gebracht. En dazen bijten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
          Dat kan dus niét é Is toch niet mogelijk dat ik de enige ben die door insectenzwermen moet rijden

Toch ook eens gaan zien voor anti-beestjes producten voor alle zekerheid.
          Neen, daarnet ook al aardig wat vliegenzwermen naast de riviertjes.. gelukkig had ik m'n mond dicht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
            Neen, daarnet ook al aardig wat vliegenzwermen naast de riviertjes.. gelukkig had ik m'n mond dicht
            Muggen of vliegen, ze zijn nog te klein om het verschil te kunnen uitmaken
            Tegen de zomer zitten ze zelfs tot onder je hartslagmeterband

Comment

Dus best niet teveel praten en niet te diep gaan tijdens 't rijden, anders gaat die mond toch open hoor. Willen of niet.

Nee serieus, ik heb nog niks vliegen tegengekomen de afgelopen dagen. Gisteren een 100 met de moto, eergisteren 100 met de fiets

Comment

Zolang het nog stevig waait en af en toe regent zoals in het weekend, heb je nog geen last van de beestjes. Bovendien, je rijdt nu toch met een bril voor het opspattend vuil, de vliegjes komen nu toch niet in de ogen..

Comment

• Voor 1 keer neem ik het risico een spammer te zijn, vergeef me mede forummers

De info is wel "objectief" en te verifieren.

In de laatste uitgave van Mountain Bike Plus (#126) staat een mega test hardtails van rond de 1750€. Een heel belangrijke categorie dus. Er werden maar liefst 17 fietsen getest.
                  De 4 testrijders werd gevraagd om een eindrangschikking te maken en de Granville Pulse 20 kwam als overwinnaar uit de test. Vooral in de categorie “competitie fietsen” werd de Pulse geprezen met een eerste plaats. Ook behaalde hij het hoogste puntenaantal.

Enkele quotes:
                  • “Eerlijk waar, de mountainbikes van Granville zien er jaar na jaar beter uit.”
                  • “... aan het eind van elk testrondje stond de Pulse rijder te wachten op de rest van het testveld.”
                  • “ Deze Granville Pulse heeft alles mee om ons enthousiast te maken. Snelle looks, fraai uiterlijk, een knappe en doordachte afmontage en dat allemaal in één competitiewaardige fiets.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                    Voor 1 keer neem ik het risico een spammer te zijn, vergeef me mede forummers

In de laatste uitgave van Mountain Bike Plus (#126) staat een mega test hardtails van rond de 1750€. Een heel belangrijke categorie dus. Er werden maar liefst 17 fietsen getest.
                    De 4 testrijders werd gevraagd om een eindrangschikking te maken en de Granville Pulse 20 kwam als overwinnaar uit de test. Vooral in de categorie “competitie fietsen” werd de Pulse geprezen met een eerste plaats. Ook behaalde hij het hoogste puntenaantal.

Enkele quotes:
                    • “Eerlijk waar, de mountainbikes van Granville zien er jaar na jaar beter uit.”
                    • “... aan het eind van elk testrondje stond de Pulse rijder te wachten op de rest van het testveld.”
                    • “ Deze Granville Pulse heeft alles mee om ons enthousiast te maken. Snelle looks, fraai uiterlijk, een knappe en doordachte afmontage en dat allemaal in één competitiewaardige fiets.”
                    Gefeliciteerd, moet een goed gevoel geven zo'n commentaren

Comment

• Leuk!
                      Ik vind enkel de wielen een klein beetje uit de toon vallen, als hij nu al de snelste is zou een lichter setje hem echt vleugels geven.

Comment

• Toch plezant als je als Belgisch bedrijf sterk genoeg bent om die multinationals aan te kunnen. Passie, werkkracht, kennis, wedstrijd info en luisteren naar de klant.

Zoiets motiveert je als werknemer ze.

Comment

• Heb de test gelezen en inderdaad, je moet niet naar het buitenland om een goede fiets te kopen. Ficiat Jokke en zijn ganse ploeg, ik zou zeggen, doe zo voort .

Comment

Toch plezant als je als Belgisch bedrijf sterk genoeg bent om die multinationals aan te kunnen. Passie, werkkracht, kennis, wedstrijd info en luisteren naar de klant.

Zoiets motiveert je als werknemer ze.
                            Is Granville niet even veel (of even weinig) multinational als een merk als Cannondale?

Proficiat alleszins.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Nee ze niks multinational aan.

Comment

• Jokke, niet van plan om andere livery's te gaan gebruiken op de koersfietsen? Heb paar weken geleden eens gekeken naar de site van de koersfietsen en allemaal grijs/zwart/eentonig etc....

Comment

• Ik vind dat je daar een punt hebt. Maar het is moeilijk......in de sportfiets (hoofdverkoop in België is de stadfiets) liggen onze roots in het mountainbike en daar zijn die hevige kleurstellingen nu eenmaal iets minder hip.

Maar je hebt een punt, hierover praten wij regelmatig.

Comment

Nee ze niks multinational aan.
                                    Even veel als aan Cannondale (niet dus). Jullie halen in onderaanneming toch ook frames uit het oosten.
                                    Of bestaan er van een merk als Cannondale wel meerdere fabrieken?
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Die discussie is al eens gevoerd wat pagina's terug.

Comment

Die discussie is al eens gevoerd wat pagina's terug.
                                        Jokke_vlo, ik neem aan dat je verdeler bent van Granville? Zelf rijd ik ook met een Granville (Evo-V, oud model, maar was toen prijs/kwaliteit zeer goed als beginfiets), in de zomer ben ik van plan misschien uit te kijken naar iets nieuw. Prijsklasse 1500 à 1600€, bedoeling is om er recreatief mee te rijden (geen competitie) en toertochten mee te rijden. Wat zou jij aanraden uit eigen stal? Ik zou liefst overstappen op een fully, maar vrees dat Granville binnen die prijsklasse niet echt iets heeft? Giant en Trek hebben wel prachtige fully's voor die prijs...
                                        Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

Voor 1 keer neem ik het risico een spammer te zijn, vergeef me mede forummers

Enkele quotes:
                                          Hoe komt het dat zo'n Pulse er super uitkomt? Is die geometrie dan zo verschillend van andere frames? Gewicht, legering,...? Enfin, wat maakt zo'n Pulse tot zulk een superframe?

En... die tweede quote die je post, dat is écht wel gieren hoor.

Comment

Working...
                                          X