Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• lol adriH

Voor alle duidelijkheid, ik ben gewoon aan het rondkijken, das ook eens plezant. Ten vroegste volgende zomer zou ik mogelijks overwegen iets nieuws te kopen. Zoviso zal het dan bij een dealer 'om de hoek' zijn, omdat duurdere vorken en schijfremmen toch onderhoud etc nodig hebben, dan wil ik iemand hebben waarop ik kan terug vallen.

In gent staat er ook een (ander) 6xxx model, in een soort bronskleur, echt SUPERknap...

Comment

• Beste MTB-sletjes,

Toen ik deze namiddag in de zon aan het vertoeven was, zag ik het licht! Wat als we nu eens met het AF/AW een toertocht organiseren in/rond/door/langs Leuven -

Oud-Heverlee? Als er genoeg volk geïnteresseerd is zet ik het ook bij "voorbereiding meet & greet". Doel is om nu een solide basis te leggen om eventueel er een

jaarlijks event van te maken en eventueel wat lokale dealers te strikken om wat materiaal te laten testen of iets dergelijks. Dan kunnen we als petrolheads ook eens laten

zien dat het niet altijd om brullende motoren hoeft te gaan (zowaar imago-building) . Als er interesse is hoor ik het wel, mag ook via PM natuurlijk.
      Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Zeker geinteresseerd!

Comment

• Ik ook.

Als het in de Vlaamse Ardennen is toch.

120d Hatch Edition Sport

Comment

• Heb je trouwens nog meer foto's van dat TWR event, of een link?

Comment

• Bij deze nog eens een poging om mijn Scalpel uit 2004 te verkopen. Foto's :

Mag gerust weg voor een prijsje, is al een jaartje ouder maar is technisch 100% in orde !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                Bij deze nog eens een poging om mijn Scalpel uit 2004 te verkopen. Foto's :

Mag gerust weg voor een prijsje, is al een jaartje ouder maar is technisch 100% in orde !
                Schade aan u schifters; hoe doede da?

Comment

Bij deze nog eens een poging om mijn Scalpel uit 2004 te verkopen. Foto's :

Vraagprijs?
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door the Saint Bekijk Berichten
                    Schade aan u schifters; hoe doede da?
                    Vallen op asfalt

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                    Vraagprijs?
                    800 zonder de wielen

Comment

800 zonder de wielen
                      Vind ik nu niet meteen een 'prijsje'... enfin, je kan natuurlijk altijd proberen.

Comment

• Wow, allemaal nieuwe singletracks in de maak op Lille rood... supertechnisch en zwaar, want nog totaaaal niet ingereden.

Maar wordt daar leuk met mijn kort fietsje!!
                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Dat vraagt om een paar foto's om bij ons ook het water in de mond te laten komen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                            Wow, allemaal nieuwe singletracks in de maak op Lille rood... supertechnisch en zwaar, want nog totaaaal niet ingereden.

Dat wordt tijd daar. Buiten dat technisch stukje single track aan de golf was het daar gene vette...

Comment

Wow, allemaal nieuwe singletracks in de maak op Lille rood... supertechnisch en zwaar, want nog totaaaal niet ingereden.

Maar wordt daar leuk met mijn kort fietsje!!
                              De laaste keer dat ik daar was al 2 nieuwe stukjes gehad, zijn ze er nog aan het bijmaken?

Een dikke maand terug hebben ze aan groen in Lichaart-herentals zo ook een stuk toegevoegd, reed toen een toertocht en dat was de eerste dag dat dat toegevoegd was. Zo pas opgegraven bosgrond die nog niet aangereden is trap wel lekker zwaar moet ik zeggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                Dat wordt tijd daar. Buiten dat technisch stukje single track aan de golf was het daar gene vette...
                                Das waar, maar op 5 min fietsen van m'n deur toch een leuk trainingstukje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                  De laaste keer dat ik daar was al 2 nieuwe stukjes gehad, zijn ze er nog aan het bijmaken?
                                  4 in totaal

- Dat langs de achtzalighedenboom
                                  - eentje heel kort, rechts van het fietsknooppuntennetwerkpaadje
                                  - dan moest je normaal links in, naar die velden opaan. Nu doe je dat stukje parallel door het bos op een singletrack.
                                  - het grootste drekstuk en de 5 bergjes zijn eruit, in de plaats een redelijk stuk door het bos, greppels en bochtjes. Dit ligt nog het zwaarst.
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Doenbaar met een gips?

Comment

Doenbaar met een gips?
                                      Nee, armen en handen worden tamelijk aangesproken met die greppeltjes
                                      Of waar is uw gips gesitueerd misschien?
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Nee, armen en handen worden tamelijk aangesproken met die greppeltjes
                                        Of waar is uw gips gesitueerd misschien?
                                        Rond mijn rechterduim, vingers zijn vrij.

Koersfiets gaat redelijk goed, mtb ook wel maar het schakelen gaat niet echt

Comment

Rond mijn rechterduim, vingers zijn vrij.

Koersfiets gaat redelijk goed, mtb ook wel maar het schakelen gaat niet echt

Links zou beter geweest zijn dan, ik doe alles op mijn middenplaat daar
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X