Oorspronkelijk geplaatst door W3N
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenHet enige technische verschil is de vork.
Ik weet dat een Dart niet echt veel lof over zich heen krijgt, maar ik heb geen idee of een Manitou Minute veel beter is.
Als het niet is om intensief te mountainbiken zou ik die 100 euro op zak houden.
Dat gezegd zijnde, moet het per sé een Cube zijn? Anders heb ik nog wel wat ideeën voor dat budget. Want ik vind die afmontage precies niet zo denderend voor 850 euro...
Wat het merk betreft: veel hangt af van waar de fiets gekocht moet worden en of er makkelijk zelf aan gewerkt kan worden.
Als de fiets uit de buurt moet komen en het onderhoud volledig door de lokale fietsenmaker zal gebeuren, zou ik niet online kopen. In het andere geval wel.
Trek is trouwens ook een merk dat veel verkocht wordt en dat tegenwoordig zeer goed is op vlak van prijs/kwaliteit.
Comment
-
Dat van Cube heb ik van horen zeggen, voor alle duidelijkheid. Je springt best eens binnen om te horen wat daarvan is...
Maar ik heb in België weet van kortingen tot 20% op Trek, en in Holland is er 1 winkel die 22,5% geeft op alle nieuwe modellen van Trek (en andere merken).
Je hebt dan wel het nadeel dat je niet koopt bij een lokale fietshandelaar, maar dat moet je voor jezelf uitmaken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichteneen Trek 6300. Die heeft toch al een Tora, en is voor de rest quasi gelijk afgemonteerd.
Jupke heeft me net nog eens op de rooster gelegd, hola
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenWat is een Tora?
Comment
-
Hier kevin.
Die heb ik en meer dan content van als je ziet wat je krijgt voor die prijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten2010 wel
Jupke heeft me net nog eens op de rooster gelegd, hola
Gene stress, gewoon bezig blijven, ge doet dat zo slecht nog niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenAha, eindelijk de nieuwe Radons.
Die Race 7.0 heeft een mooi kader in het wit.
Comment
-
Die Chris Steel-frames zijn wel nog cool: http://www.radon-bikes.de/xist4c/web...0_id_6722_.htm
Het is de eerste keer dat ik zie dat Radon dat in zijn gamma heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenThnx jup ! Radon, kan je dat hier in België ergens vinden?
Komt zo goed als gemonteerd in een doos aan. je moet juist het stuur en de pedalen nog op z'n plaats zetten en je kan vertrekken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichtenenkel daar online te bestellen.
Komt zo goed als gemonteerd in een doos aan. je moet juist het stuur en de pedalen nog op z'n plaats zetten en je kan vertrekken.
Comment
Comment