Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenRadon heeft echt wel sterke prijzen!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenVandaar mijn keuze
Comment
-
-
Zou je haar bij die MTB bijkrijgen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenZou je haar bij die MTB bijkrijgen?
Kleine mod doen en ze komt vrijwillig mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenVandaar mijn keuzeDedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Je kan ook eens kijken op www.canyon.com, ook enkel via internet en dus qua prijs zeer gunstig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk BerichtenDie Radon MCS 9.0 zou in de zomer wel is men nieuwe bike kunnen worden! Wat een geilheid! Zijn die X.9 derries wat goed materiaal?
1700 euro is wel geen geld voor een carbon frame met dergelijke afmontage...
Comment
-
Ik wil al een tijdje via een toer deze beklimming van Cap Blanc nez met de MTB doen;
Begin is wel chill, maar op het einde zitten er offroad stukken bij van minstens 20% denk ik. Momenteel is er twijfel of het (voor mij en mijn materiaal) wel haalbaar is. Hmmm... iemand al gedaan toevallig ?
Comment
-
Materiaal zou geen probleem mogen vormen denk ik.
Bandenkeuze kan wel essentieel zijn op dergelijk steile stukken. Dan moet je je gewicht namelijk naar voren verplaatsen, om te voorkomen dat uw voorwiel gaat steigeren. Daardoor heb je minder druk op de achterkant, wat kan leiden tot gripverlies...
Hoe hoog is dat eigenlijk? Gewoon proberen zou ik zeggen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenIk ben alleszins heel tevreden van de mijne, maar ik kan niet echt vergelijken.
1700 euro is wel geen geld voor een carbon frame met dergelijke afmontage...Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenIk wil al een tijdje via een toer deze beklimming van Cap Blanc nez met de MTB doen;
Begin is wel chill, maar op het einde zitten er offroad stukken bij van minstens 20% denk ik. Momenteel is er twijfel of het (voor mij en mijn materiaal) wel haalbaar is. Hmmm... iemand al gedaan toevallig ?
Comment
Comment