Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenIk wil al een tijdje via een toer deze beklimming van Cap Blanc nez met de MTB doen;
Begin is wel chill, maar op het einde zitten er offroad stukken bij van minstens 20% denk ik. Momenteel is er twijfel of het (voor mij en mijn materiaal) wel haalbaar is. Hmmm... iemand al gedaan toevallig ?
20 % met een MTB is toch goed doenbaar hoor. De meesten hier rijden met een koersfiets hellingen van 18 % op verharde weg al relatief makkelijk boven. Nu ja, het kan wel iets meer dan 20 % zijn, maar het zal wel doenbaar zijn.
En qua hoogtemeters valt het ginds ook goed mee.
Dat pad aan de Cap Blanc Nez heb ik nog niet gedaan. Ik was wel al aan de Car Gris Nez met de fiets. Dat is daar niet ver van.
De streek is daar best heuvelachtig, maar zeer goed doenbaar.
Het is daar een beetje als in de Vlaamse Ardennen. Tuurlijk wel meer kans op veel wind, wegens vlakbij de zee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenIk wil al een tijdje via een toer deze beklimming van Cap Blanc nez met de MTB doen;
Begin is wel chill, maar op het einde zitten er offroad stukken bij van minstens 20% denk ik. Momenteel is er twijfel of het (voor mij en mijn materiaal) wel haalbaar is. Hmmm... iemand al gedaan toevallig ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenja, bergaf .. vergeet het maar om daar op te rijden.
Comment
-
Hier een topicje van een maat
en toen was ik hier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenMeen je dat? Ik ben daar nog gaan wandelen op die paden die je op de foto ziet, die leken mij toch wel doenbaar hoor. Heb jij het al geprobeerd misschien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenkalksteen, vrij grof maar ook soms glad door stof en gruis .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenwaarom ga je eens niet kijken ipv op alles commentaar te hebben ?
hoeveel voetjes denk je dat daar jaarlijks over die paden gaan? erosie, gruis qed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenOeije das minder, snel beterschap !
Sinds vandaag staat het vast, binnenkort ingreep aan elleboog. Daarna zeker 3 weken out waarvan 2 weken gips.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenThx.
Sinds vandaag staat het vast, binnenkort ingreep aan elleboog. Daarna zeker 3 weken out waarvan 2 weken gips.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenmet een arm in het gips kan je toch fietsen? al is het op de rollen.
Juist terug van de derde keer in 5 dagen tijd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenDat gaat idd
Juist terug van de derde keer in 5 dagen tijd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenGij zijt gestoord man
Comment
-
haha, dat blauwe windjasje heb ik nog altijd (ikke sta links)Bijgevoegde Bestanden
Comment
Comment