Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
    Niemeer gewoon zeg ik u, proficiat !
    Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
    Proficiat!!!
    Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
    Proficiat in alle geval.
    Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
    Knappe prestatie!

Merci gasten!

Comment

• Net nog 2 Fast Trak LK S-Works bandjes op de kop kunnen tikken voor een prijsje.
      De andere zijn nog niet op, maar ik wil in de zomer niet met een quasi-slick achteraan de bergen in...
      En ik was best content van die banden. Snel, niet te zwaar en voldoende profiel voor mijn doen.
      We kunnen er weer tegen voor een tijdje, nu nog eens zien voor handschoenen en een rugzak met waterreservoir.

Blijkbaar is het TT in Sint-Truiden volgende week zondag. Iemand die ze al gedaan heeft?
      Zo ja, de moeite? Ik zit met blok, ik ga dus enkel als ik nieuwe baantjes kan doen...

Comment

• Ook van mij een dikke proficiat gewenst!
        Moet zwaar vermoeiend zijn zoiets.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
          Knappe prestatie!
          Ik heb eindelijk mtb-schoenen gekocht, van zodra het weer wat beter is eens een paar keer ermee op m'n doos gaan...
          ik ga ook op mijn doos gaan de komende dagen
          eerste keer klikpedalen is een pain denkek

Comment

• Ik heb m'n pedalen al 3,5 toer moeten lossen.
            De eerste keer heb ik m'n schoenen gewoon uit moeten doen, er was niet uit te raken.
            Nu lukt het aardig. Tegen de muur weliswaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
              Ook van mij een dikke proficiat gewenst!
              Moet zwaar vermoeiend zijn zoiets.
              Thx!

Inderdaad, op den duur begint dat wel te wegen.
              Een paar 'blonde leffes' achteraf (iets teveel eigenlijk) hebben de pijn wel wat verzacht... tijdelijk althans toch.

Een actiefoto, het was ploeteren in de Kempische zandduinen!

Comment

• Vette foto!!

Volgend jaar eens een ploegje bij elkaar zien te krijgen.

Ben vanavond nog gaan rijden in het ondergaande zonnetje... Toch wat regen gehad de afgelopen dagen dus 't lag lekker snel in vergelijking met de recentelijke stofbedoening.
                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                  Vette foto!!
                  Thx...

Volgend jaar eens een ploegje bij elkaar zien te krijgen.
                  Doen! Is altijd wel leute hoor.

Ben vanavond nog gaan rijden in het ondergaande zonnetje... Toch wat regen gehad de afgelopen dagen dus 't lag lekker snel in vergelijking met de recentelijke stofbedoening.
                  Ik heb daar gisteren niet veel van gemerkt van die regenbuien van de afgelopen dagen.
                  Typische kempische toestanden natuurlijk, bakken regenen en een dag nadien is alles al in de grond getrokken. Enfin, 'k vind dat niet erg hoor, geef mij maar stof in plaats van modder.

Comment

• Allemaal van één en dezelfde eigenaar.
                    Ik zou er nog een paar oude Cannondales, een paar Alpine Stars en een paar old school Speci Spumpjumper bij zwieren en klaar.
                    Damn, zo'n collectie zou ik toch ook wel willen.
                    Of mocht ik er nu gewoon eentje mogen uit kiezen ...
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Thanks 4 the link.. je moet precies wel lid zijn van picasa om wat te zien ?

die DeKerf team ST wow

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                        Thanks 4 the link.. je moet precies wel lid zijn van picasa om wat te zien ?

die DeKerf team ST wow
                        Ah? Geen last van. Ik heb het programma op mijn PC, maar ik dacht niet dat ik ergens een account heb.

Ik heb het al gezegd: check eens het forum van retrobike.co.uk. Daar staat wel meer leuks. Ik vind dat zalig: gewoon eens zien wat voor bikes die mannen allemaal hebben. Puur jeugdsentiment.

Die Stefan is wel redelijk geschift. Nu, moest ik echt niet naar geld moeten kijken, ik zou ook zo'n collectie beginnen. That's for sure.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Iemand die gaat meerijden met de Hagelandse Chrono dit weekend ? 't Zal ne warme worden..

Comment

• Zit er wel in, is die niet op zaterdag ?

Comment

• Zaterdag een tocht van 53 km door de Veluwe gedaan. Met heen en weer gefiets erbij zat ik aan 71 km, echt de moeite, constant in de bossen en op de heide gefietst, al bij al van de mtb lus geen 2 km asfalt denk ik, was zalig

sfeerfotootjes:

Comment

• Comment

• Jupke, zit jij nu ook op Retrobike? Er heeft iemand met jouw nick wat geschreven in het topic dat handelt over die link die ik hier gisteren plaatste, maar er staat wel onder dat die persoon van Nederland is.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• niet dat ik weet nee, zal iemand anders zijn.

edith zegt dat oude fietsen me niet interesseren ook niet, ben sowieso geen materiaalfreak, 'k doe het voor de sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                      niet dat ik weet nee, zal iemand anders zijn.

edith zegt dat oude fietsen me niet interesseren ook niet, ben sowieso geen materiaalfreak, 'k doe het voor de sport
                                      OK. Toeval dus.

Off topic, maar zie jij die trappistenmeet eigenlijk nog zitten? Kijk anders eens in het betreffende topic onder voorbereiding van meets.
                                      Ander volk mag natuurlijk ook altijd komen.
                                      Voorstellen voor een datum zijn welkom.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Westmalle ligt in de provincie Antwerpen en de inwoners van die regio praten met een licht antwaarps accent. Hopelijk heeft niemand van jullie daar problemen mee...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                          Westmalle ligt in de provincie Antwerpen en de inwoners van die regio praten met een licht antwaarps accent. Hopelijk heeft niemand van jullie daar problemen mee...
                                          'k prefereer "de kempen"

Comment

Working...
                                          X