Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vanaf nu hebben die een eigen binnenwerk dacht ik?
    Ervoor gebaseerd op Pace.
    Ik vind het in alle geval niets, goed als gewicht voor gaat op werking...
    Ik heb ook liever geen carbon op plaatsen als een vorkboog.
    Last edited by ; 19/06/2010, 13:46.

Comment

• De lightweight vorken van DT krijgen vanaf 2011 een volledig eigen lijn, binnenwerk etc. Het "fragile" van Pace gaat er uit.
      Die vork is zo licht dat je ze eigenlijk enkel kon gebruiken op competitie en met een onderhoud na elke wedstrijd. Eigenlijk onbruikbaar als consument.

Volgend jaar (2011, wat eigenlijk wil zeggen levering vanaf september) komen ze met de XR100, uit alle voorafgaande tests en ook eigen ervaring is dit een fantastische vork die zeker zo goed of beter wordt dan de Fox.
      Deze vork zal iets zwaarder zijn dan de XRC100 maar zoveel stijver en betrouwbaarder.

Prijsklasse FOX.

Comment

• Van de week m'n nieuw weliswaar occassie speeltje gaan ophalen. De deal met die Scott Scale is uiteindelijk niet doorgegaan, dus voorlopig komt er geen opvolger voor de Cannondale hardtail. Ik heb mij in de plaats een freeride mtb aangeschaft om mij terug wat meer te gaan focussen op de freeride en dowhill. Het gaat om een Cannondale Prophet team replica met 140 mm veerweg. Fiets is voorzien van een complete xt groep.

Comment

• + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Knap! Veel plezier ermee

Comment

• Mooi! Deftig materiaal!
              Gooi je er wel even die bar-ends af?
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                Magura en vooral Fox zijn toch wel de betere vorken op de markt als ik zo hoor, zelf geen ervaring mee. Ik rij al 12 jaar met Headshok vorken. Geen idee of die Dt Swiss vorken beter of slechter zouden zijn dan die Fox of Magura toestanden.
                I see. Ze zien er wel ZO vet uit die dt's

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                Mooi! Deftig materiaal!
                Gooi je er wel even die bar-ends af?
                Voor mij geen fiets zonder bar-ends, no way. Al moet ik toegeven, deze kunnen moeilijker lelijker/zwaarder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten

Voor mij geen fiets zonder bar-ends, no way. Al moet ik toegeven, deze kunnen moeilijker lelijker/zwaarder.

Voor mij ook niet.
                  En ja, het hoort niet meteen op een riser stuur. Maar daar zou 'k toch m'n gat aan vegen hoor.
                  Gebruiksgemak boven alles en dan pas de looks.

Comment

• Het staat idd mooier zonder, maar die dingen zijn zo handig . Ga er wel een ander setje opzetten, maar zonder liever niet.

Comment

• Ik ben er mee weg, ik ga de bossen van Spa en omstreken wat onveilig maken, dat ding eens goed uittesten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                        Het staat idd mooier zonder, maar die dingen zijn zo handig . Ga er wel een ander setje opzetten, maar zonder liever niet.
                        Ik heb er van PRO, wegen 62 gr. het paar en vallen redelijk mee van prijs.

Comment

Ik ben er mee weg, ik ga de bossen van Spa en omstreken wat onveilig maken, dat ding eens goed uittesten
                          Veel succes!
                          Ideale omgeving trouwens om uw gerief uit te testen.

Comment

Het staat idd mooier zonder, maar die dingen zijn zo handig . Ga er wel een ander setje opzetten, maar zonder liever niet.
                            Dan koop je er best specifiek voor risers, want die sturen hebben een grotere buiging naar achter (veelal 8-9°) dan gewone platte sturen (veelal 3-5°).

Bij Ritchey heb je de ergo-versies daarvoor: http://www.ritcheylogic.com/dyn_prodlist.php?k=97997
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                Wauw, da's nog knapper met die rode flanken van die banden!

Comment

• Op andere fietsen al snel een kermis, maar het past hier inderdaad perfect, door het sobere frame denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                    Ziet er idd beter uit.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Idd nice, mocht het niet zijn dat ik nooit ga kunnen wennen aan die 1-poot is dit echt de ideale bike

K'heb gezien dat Nys precies 'cremekleur' zijkanten heeft, ook wel leuk dit bedoel ik dus:

Zenden ze Averbode ergens Live uit op TV toevallig, ik zie alvast niks staan in de programmatie, mss ergens in Sporza...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                                        Idd nice, mocht het niet zijn dat ik nooit ga kunnen wennen aan die 1-poot is dit echt de ideale bike

K'heb gezien dat Nys precies 'cremekleur' zijkanten heeft, ook wel leuk dit bedoel ik dus:

Zenden ze Averbode ergens Live uit op TV toevallig, ik zie alvast niks staan in de programmatie, mss ergens in Sporza...?
                                        Exqi Sport gaat een samenvatting uitzenden van 18.30u tot 18.50u.

Comment

• Pff, als ze dat zelfs niet volledig kunnen uitzenden...
                                          't Is tegenwoordig verdomme de ganse dag voetbal.

Comment

Working...
                                          X