Oorspronkelijk geplaatst door JanC
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Godmiljaar hé: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...Category=77583
Geen geld, maar da's thru-axle. Met adapters werken zie ik ook niet zitten.
Denk wel dat je daar mee kan verdienen als je ze doorverkoopt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenGodmiljaar hé: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...Category=77583
Geen geld, maar da's thru-axle. Met adapters werken zie ik ook niet zitten.
Denk wel dat je daar mee kan verdienen als je ze doorverkoopt.
Komt ervan als je geen minimumprijs instelt als verkoper.
Edit:
Moest het met een gewone vooras geweest zijn, ik zou toch ook wel een bod doen ... in de laatste 20 sec.
Dagen op voorhand bieden is alleszins belachelijk. Moest iedereen nu eens bieden tijdens de laatste seconden hé.
Comment
-
Bieden! Nu!!!
Edit:
In de laatste 20 seconden tijd is de prijs verdubbeld. Er zijn blijkbaar nog mensen met mijn mening.
Comment
-
Morgen deze in het oog houden: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...%3DI%26otn%3D2
150 wil ik daaraan geven, meer niet. Als dat niks wordt koop ik andere remmen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenMorgen deze in het oog houden: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...%3DI%26otn%3D2
150 wil ik daaraan geven, meer niet. Als dat niks wordt koop ik andere remmen.
Comment
-
Eerlijk gezegd is het mij in dit geval meer om de looks te doen.
Nu heb ik min of meer dezelfde set (zie foto). Ik weet dat die +- 100 gaan tweedehands, deze zijn nieuw met een cassette erop dus vandaar die 150.
Meer zou ik ook niet opleggen voor looks alleen, maar ik vind dit wel een goede set.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenEerlijk gezegd is het mij in dit geval meer om de looks te doen.
Nu heb ik min of meer dezelfde set. Ik weet dat die +- 100 gaan tweedehands, deze zijn nieuw met een cassette erop dus vandaar die 150.
Meer zou ik ook niet opleggen voor looks alleen, maar ik vind dit wel een goede set.
Ben even aan het checken. Er zijn nog leuke aanbiedingen die serieus underpriced zijn die binnen dit en een kwartier aflopen. Ik heb het nu wel niet over fietsmateriaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenHet was fun. De Prophet heeft dat goed gedaan tijdens m'n eerste ritje. Enkel de voorrem werkte niet voldoende, maar dat komt waarschijnlijk, omdat de blokjes pas vervangen zijn geweest. Alleen die xt dual control shifters hé, ik ben er echt geen fan van
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenVan de week m'n nieuw weliswaar occassie speeltje gaan ophalen. De deal met die Scott Scale is uiteindelijk niet doorgegaan, dus voorlopig komt er geen opvolger voor de Cannondale hardtail. Ik heb mij in de plaats een freeride mtb aangeschaft om mij terug wat meer te gaan focussen op de freeride en dowhill. Het gaat om een Cannondale Prophet team replica met 140 mm veerweg. Fiets is voorzien van een complete xt groep.
Wel gebruiken he, dus minstens Ardennen-toestanden. Er zijn al teveel 'mtb-ers' die amper uit hunne zandbak geraken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtendual control is ondertussen al terug afgevoerd dacht ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenIdd nice, mocht het niet zijn dat ik nooit ga kunnen wennen aan die 1-poot is dit echt de ideale bike
K'heb gezien dat Nys precies 'cremekleur' zijkanten heeft, ook wel leuk dit bedoel ik dus:
Zenden ze Averbode ergens Live uit op TV toevallig, ik zie alvast niks staan in de programmatie, mss ergens in Sporza...?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenIk blijf trouw aan de gripshift...zou het dus ni kunnen zeggen. Die triggerdingen van Sram zijn ook niet ideaal...Enfin, 't is maar wat je gewend bent.
In 2012 zou het terug komen gezien de vraag van product managers en rijders.
Ook ik ben eerder een Sram liefhebber dan shimano (in MTB).
Comment
Comment