Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• dit is een artikel van de bcbr van verleden jaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
      Ik ook niet, maar ik heb er ook nog nooit mee gereden, dus ik ga voorlopig enkel voort op wat ik zie als er eentje in m'n buurt zit.
      In de Ardennen op stenige afdalingen : super
      op smalle en draaiende singeltrackjes : moeilijk
      Niet meer dan logisch.
      Mij interesseert het ook helemaal niet.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik heb het hem net gevraagd via facebook. De proloog zit er ondertussen op. Hij is op 1,5 minuten van ene Geoff Kabush gefinisht

精品国产Av无码久久久不卡,国精无码欧精品亚洲一区,国产精品欧美一区色,色欲久久久久久综合网精品,国产精品无码久久综合网,亚洲国产一区二区三区6080,久久99精品一区二区,午夜成人精品娇妻高潮99久久,人妻精品久久久久中文字幕

Edit: was verleden zondag.
        Ik heb eens gelezen dat die banden genoeg hebben aan 1 bar, mij lijkt een vork dan redelijk overbodig?
        Nu ja, in zo'n landschap... Die trail die je postte zie ik mezelf alvast niet oprijden, ik zou bergaf m'n handen al vol hebben...

Comment

• Een vork heb je altijd nodig, alleen hoeft hij niet te veren. Is nogal iemand die graag basic rijdt, vandaar de keuze van fiets en toebehoren wrschlk.

Comment

• Als het op snelheid aankomt, ben je gegarandeerd beter af met dunne banden en een verende vork, maar die dikke banden hebben wel iets.
            Lijkt mij wel goed voor afdalingen met niet teveel bruuske niveauverschillen (boomwortels met "trappen") en/of veel (grote) stenen.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

Een vork heb je altijd nodig, alleen hoeft hij niet te veren.
              Hetgeen ik uiteraard bedoelde.
              Het zou nogal wat zijn, brede banden zonder vork.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                Als het op snelheid aankomt, ben je gegarandeerd beter af met dunne banden en een verende vork, maar die dikke banden hebben wel iets.
                Lijkt mij wel goed voor afdalingen met niet teveel bruuske niveauverschillen (boomwortels met "trappen") en/of veel (grote) stenen.
                Dat van die banden is zeker niet waar, althans niet in zware afdalingen . Je zou je nog verschieten. Heb je de pdf gelezen hierboven? Die koers is zowat singletrack walhalla met een zeer hoog technisch gehalte. Rijden met een hardtail wordt er absoluut afgeraden.

Comment

• Daarnet mijn middagpauze geconsumeerd met een mtb tripje en en passant een foto genomen van de fiets, aan de oprit van één van onze forumleden

Tijdens het ritje kreeg ik het idee eens een AF mtb ritje op poten te zetten, gevolgd door een drankje terwijl je in primeur het nieuwe Scott 2011 gamma kan zien (het is juist binnen....).

Eens op een avond of late namiddag?
                  Interesse?

Uploaded with ImageShack.us

Comment

• Knap ding, sober en toch top afgemonteerd!
                    Zo'n rit zie ik wel zitten, als het niet te ver van huis is.

Comment

• Streek tussen Leuven en Brussel iets meer dan 30 klimmekes, rond de 50 km en 700hm

Comment

• Herentals!

Lijkt me wel tof
                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                          Streek tussen Leuven en Brussel iets meer dan 30 klimmekes, rond de 50 km en 700hm
                          *gaat nog wat klimkilometers doen*
                          Bestelt
                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Gisteren een paar keer niet boven geraakt, los stof en te veel tegendruk vooraan moeten zetten -> doorslippen...
                            Bestaat daar geen trucje voor?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                              *gaat nog wat klimkilometers doen*
                              Heb ook 0 conditie, op ralenti hé.

Last edited by Jokke_vlo; 30/06/2010, 18:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                Gisteren een paar keer niet boven geraakt, los stof en te veel tegendruk vooraan moeten zetten -> doorslippen...
                                Bestaat daar geen trucje voor?

Over uw stuur met uw schouders om het voorwiel beneden te houden, en je kont tegelijk wat verder naar achter op het zadel, en blijven zitten.
                                Bandendruk wat aanpassen desnoods?
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Heb ook 0 conditie, op ralenti hé.
                                  Jij hebt een betere fiets
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                    Over uw stuur met uw schouders om het voorwiel beneden te houden, en je kont tegelijk wat verder naar achter op het zadel, en blijven zitten.
                                    Bandendruk wat aanpassen desnoods?
                                    Hmm, misschien leun ik iets te hard naar voren.
                                    Banden stonden inderdaad ook wel redelijk hard (veel wegkilometers voor ik effectief offroad kan gaan...), en de achterste is zo goed als op.

Comment

• Bandendruk rond 2 bar, puntje van uw zadel BLIJVEN zitten, gelijkmatig trappen en zeker niet op een te kleine versnelling (veel gemaakte fout), je moet eigenlijk een versnelling nemen waarmee je net "rond" raakt, dat aanvoelen vraagt wat ervaring en buikgevoel.

Comment

• Betreffende 29", de grotere merken springen ook mee op de kar. Ik verwacht er toch wel wat van.

Plannen worden ondertussen wel vakkundig de grond ingeboord door de vriendin

Comment

Daarnet mijn middagpauze geconsumeerd met een mtb tripje en en passant een foto genomen van de fiets, aan de oprit van één van onze forumleden

Tijdens het ritje kreeg ik het idee eens een AF mtb ritje op poten te zetten, gevolgd door een drankje terwijl je in primeur het nieuwe Scott 2011 gamma kan zien (het is juist binnen....).

Eens op een avond of late namiddag?
                                          Interesse?

Uploaded with ImageShack.us
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                          Streek tussen Leuven en Brussel iets meer dan 30 klimmekes, rond de 50 km en 700hm

Hier zeker interesse!

Ik doe soms wel eens een toertje rond Rotselaar/Holsbeek, als je eens wil afspreken met plezier.
                                          Wel medelijden hebben met m'n conditie aub

Comment

Working...
                                          X