Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Enkele weken geleden Speed Kings gestoken in 2.1, maar ben niet meer tevreden van de balans nu... Veel te veel onderstuur. Moet je weten dat er af fabriek 2.25 lag vooraan, tegenover 2.20 achteraan, en dan nog met een agressiever profiel voor.
Dus eens een bandje MK kopen voor vooraan.
De snelle stukken zijn wel , dus ik kom stilaan in de buurt van het perfecte compromis
Waarom eigenlijk voor Speed Kings in plaats van Race Kings gegaan?
MK/RK zie je wel vaak als combo.
Omdat ik wat schrik had van de grip... vooral achteraan, op die korte venijnige Kempense klimmetjes in het losse zand.
Vooraan zou ik hem al zeker niet graag gehad hebben denk ik, en ik zocht eerst de mooie oplossing met twee dezelfde banden
Omdat ik wat schrik had van de grip... vooral achteraan, op die korte venijnige Kempense klimmetjes in het losse zand.
Vooraan zou ik hem al zeker niet graag gehad hebben denk ik, en ik zocht eerst de mooie oplossing met twee dezelfde banden
Ik ga daar nog wat mee wachten, gisteren nog wat met bandendruk gespeeld
Nu heb ik een 'tamelijk' groot verschil voor-en achteraan, straks eens meten. Vooraan toch een pakje zachter, en 'ie béét verdomme
Heerlijk vinnig rijgedrag nu. -->
bike-components.de vraagt 4 of 5€ verzending, maakt niet uit hoeveel je besteld.
Sommige dingen goedkoper als bike-discount, andere duurder.
ja ok, ze kosten daar 29.95€ maar er komt nog bij:
4,95€ verzendkosten
3,00€ low order fee => dus het maakt WEL uit hoeveel je besteld.
5,00€ visakosten (OK, dat kan je vermijden wel jammer dat ze geen Paypal hebben)
4,78€ BTW
Comment