Oorspronkelijk geplaatst door AdriH
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Enkele weken geleden Speed Kings gestoken in 2.1, maar ben niet meer tevreden van de balans nu... Veel te veel onderstuur. Moet je weten dat er af fabriek 2.25 lag vooraan, tegenover 2.20 achteraan, en dan nog met een agressiever profiel voor.
Dus eens een bandje MK kopen voor vooraan.
De snelle stukken zijn wel , dus ik kom stilaan in de buurt van het perfecte compromis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenWaarom eigenlijk voor Speed Kings in plaats van Race Kings gegaan?
MK/RK zie je wel vaak als combo.
Vooraan zou ik hem al zeker niet graag gehad hebben denk ik, en ik zocht eerst de mooie oplossing met twee dezelfde banden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenIk zal me voorlopig moeten behelpen met een oude Nobby Nic achteraan .
Weet er iemand waar je in Vl-Brabant terecht kan voor Continental?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenOmdat ik wat schrik had van de grip... vooral achteraan, op die korte venijnige Kempense klimmetjes in het losse zand.
Vooraan zou ik hem al zeker niet graag gehad hebben denk ik, en ik zocht eerst de mooie oplossing met twee dezelfde banden
Nu heb ik een 'tamelijk' groot verschil voor-en achteraan, straks eens meten. Vooraan toch een pakje zachter, en 'ie béét verdomme
Heerlijk vinnig rijgedrag nu. -->
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten30 tot 34€ in duitsland + 4€ verzending (protection versie)
Een geluk dat ik dat order gecancelt heb.
geef me eens een webadres waar ik ze kan vinden?
ik bestel normaal altijd bij chainreaction maar daar zijn ze nu uit voorraad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichtenbike-components.de vraagt 4 of 5€ verzending, maakt niet uit hoeveel je besteld.
Sommige dingen goedkoper als bike-discount, andere duurder.
4,95€ verzendkosten
3,00€ low order fee => dus het maakt WEL uit hoeveel je besteld.
5,00€ visakosten (OK, dat kan je vermijden wel jammer dat ze geen Paypal hebben)
4,78€ BTW
dus 42,90€
dus voor mij zijn dat ook 13€ extra kosten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichtenowh low order heb ik nog nooit gehad.
Visa kies je zelf voor, bankoverschrijving gaat even goed, duurt alleen paar dagen langer.
En nooit zoals in dit geval zomaar de gegevens doorspelen.
Heb al erg veel betaald met visa over het net en nog nooit problemen gehad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichtenik betaal ook zoveel mogelijk met visa omdat het sneller is. Maar als ze 5€ kosten vragen dan gebruik ik gewoon bankoverschrijving.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenDetails over die afmontage?
Wat voor vork is dat eigenlijk?
"@ Adri:
Stuur: KCNC
Balhoofd: Hope
Stuurpen: Hope
Shifters: SRAM X0
Derailleurs: SRAM X0
Ketting: SRAM PC-991
Cassette: SRAM PC990
Crank: Race Face met vierkante as (was Middleburn en PMP)
Velgen: TechTrail
Spaken: Sapim
Zadelpensluiting: Hope
Zadelpen: Crank Brothers
Remmen: Hope Tech M4 voor + achter
Vork: Maverick SR32 upside down
en het zadel is een Brooks.
Comment
-
Merci!
Interessant wel, nog nooit van gehoord: http://www.maverickbike.com/main/do/Fork_Technology
Comment
Comment