Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
clomifeen of all things?
heeft hij per abuus de pillekes van zijn vriendin gepakt?
HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
Ik vind dit heel erg, Roel is altijd zeer tegen doping geweest. Ben benieuwd naar meer uitleg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenPaulussen wordt betrapt en zet een punt achter z'n carriere ...
Tja, de risico's van het vak. Mij maakt het niets uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenclomifeen of all things?
heeft hij per abuus de pillekes van zijn vriendin gepakt?
HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
Ik vind dit heel erg, Roel is altijd zeer tegen doping geweest. Ben benieuwd naar meer uitleg.
Frank is god.
Frank heeft gelijk.
Comment
-
Op élk gebied in de maatschappij waar mensen tegen elkaar uitkomen (sport, bedrijfsleven etc) zijn er valsspelers. Meer woorden hoef je daar niet aan vuil te maken...
Net het volgende gezien op zowel voor als achterband.....
Kan dit kwaad, zoja in hoeverre? Kga de volgende 10 dagen bijna elke dag biken (offroad +adfalt) , is dit een risico (in afdalingen..)?
Comment
-
ja, shit happens.
Ik heb hier een tijdje geleden een foto gepost van m'n Continental Mountain King ProTection met die scheur in.
Wel ik heb nu ontdekt dat er op 6 plaatsen zo'n scheur in zit, mooi langs de naad van de versterking. Toch een foutje in de fabricage?
M'n voorband is trouwens helemaal ok. Begrijpe wie begrijpe kan?
Ondertussen wel een nieuwe besteld.
Comment
-
Ik zou die gewoon laten zitten. Toch zeker in de streek. Die spleten komen allicht bijlange niet door tot aan de binnenkant van de buitenband, dus waarom zou je daar sneller mee lek rijden? Iets dat daar door geraakt, geraakt op andere plaatsen ook wel door de buitenband.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenHet lijken mij het soort sneetjes dat je in elke band wel eens vindt. Afhankelijk van het gebied waar je rijdt.
Zou me geen zorgen maken zolang er geen noppen afbreken.
Maar datzelfde karakter van belasting heb je natuurlijk ook op asfalt. Rijd je veel op asfalt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk BerichtenDit tref je vooral veel aan bij het rijden op steenachtige ondergronden en dan met name met de wat rauwere rijstijl (veel blokkerende wielen, heftig accelereren).
Maar datzelfde karakter van belasting heb je natuurlijk ook op asfalt. Rijd je veel op asfalt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenJa om mijn conditie te verbeteren heb ik veel asfalt gedaan...Kga ze laten liggen en eens uitkijken welke band ik best kies voor de toekomst.
Comment
-
Ik kom net van een feestje ter gelegenheid van de opening van een fietswinkel. Er was een vertegenwoordiger van Cannondale met een cataloog van 2011. Ik ga er niet veel over zeggen aangezien het allicht nog niet mag geweten zijn, maar er zitten veranderingen aan te komen. En de fietsen zouden niet duurder worden, wel integendeel. Qua afmontage ook bij Cannondale meer 2 x 10 speed. Een trend die Jokke hier al eens voorspelde.
Comment
-
puur voor de fun gereden. Totaal niet getrained zoals vorig jaar.
Het weer was anders niet zo geweldig
bewolkt, extreem vochtig en rond de 35° in het dal.
Om 4 uur begon het te regenen en serieus hard. Nog even later een lekker onweer erbij.
Ik telde iedere keer de tijd tussen de flash en de donder. Op een bepaald moment hoefde ik niet eens te tellen. Ipod,camera en GSM kappot....
Was ff verschieten.
Heb er net geen 10 uur over gedaan. Nergens doorgereden, op veel plaatsen gestopt om rond te kijken en vooral om veel bij te drinken.
Na deze rit nog meer respect gekregen voor de mannen van de A streche. Wil ik toch ook ooit rijden.
Comment
Comment