Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk denk wel dat 'ie niet de grote gedaan heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenBlijkbaar stonden op die site ook foto's van een tt eerder uit jaar in lichtaart:
Lijkt meer op het rijden met een zware kruiwagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenLijkt meer op het rijden met een zware kruiwagen
Ach ja, je moet al niet betalen voor de foto's das ook al iets
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenLijkt meer op het rijden met een zware kruiwagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten'k heb de indruk dat die fotograaf graag clos-ups maakt of zo, kan leuk zijn maar heb toch liever mijn fiets er bij op eigenlijk
Ach ja, je moet al niet betalen voor de foto's das ook al iets
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenBlijkbaar stonden op die site ook foto's van een tt eerder uit jaar in lichtaart:
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk heb ook al veel zo van die foto's die niks kosten. Mooi, dat er nog mensen zijn die zoiets nog enkel uit passie doen.
Werkt inderdaad graag met close-ups wat natuurlijk minder leuk is voor de fiets freaks
Ik was daar precies wel super geconcentreerdBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenIk heb die fotograaf ook gezien op de 100km in Oud-heverlee. Een al wat oudere man met een telelens. Zijn fotos vind je dan ook terug op senioren net.
Werkt inderdaad graag met close-ups wat natuurlijk minder leuk is voor de fiets freaks
Ik was daar precies wel super geconcentreerd
Comment
-
Guy Van Elsen is ook nog zo'n gepassioneerd iemand. Maakt prachtige hoge resolutiefoto's en dat allemaal voor niks.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriHIk heb die fotograaf ook gezien op de 100km in Oud-heverlee. Een al wat oudere man met een telelens. Zijn fotos vind je dan ook terug op senioren net.
Ik was daar precies wel super geconcentreerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenklopt, maar die moet hij niet doen om van mij een chapeau te krijgen, de halve mag er ook al zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichtenthx, volgend jaar als ik meer tijd heb om te trainen ga ik proberen rond de 8 uur te zitten.
Comment
Comment