Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenLille? Welke stronk?
Ik was iedereen proberen op afstand te rijden wat ook lukte, tot ikk in mijn hevigheid een boomstronkje meepakte met m'n pedaal
Comment
-
"Schiebestrecke", verdomme lastig met fietsschoenen zonder veel grip. Op- of afrijden was niet te doen, op de meeste plaatsen was het een pak smaller en het pad diende als beekje op sommige stukken.
De pas om tot in het andere dal te geraken, een soort van moeras. Een half uur met m'n fiets mogen slepen daar boven.
Eindelijk boven, waarna een zalige afdaling volgde...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenSuper vet jan!Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Dat hoeft daarvoor niet zo ver te zijn, denk ik. In de Ardennen kan je ook een pak hoogtemeters maken op mooie trails.
Die zijn er eigenlijk niet zo veel ginder, allemaal gereserveerd voor wandelaars. De meeste mtb-routes lopen over van die brede onverharde wegen, wat ook wel fijn is.
Comment
-
-
-
Tusen al het übertechnisch geleuter ben ik maar een complete n00b, maar iemand een tip wat ik zou kopen voor pakweg 600-700 EUR (max!!)?
Ik had/heb dus een Ridley, en ben daar nog altijd tevreden van. Ik denk dat er Shimano Deore op zit (staat bij de fietsenmaker met een platte band dus geen idee lol).
Moet allemaal niet te hoogstaand zijn (zal ook niet lukken voor dat geld wsl), en ik vermoed dat die kerel voornamelijk Ridley verkoopt...
Ik was via Chocovlo ff gaan zien in z'n shop (waarvoor nogmaals dank trouwens), maar uiteindelijk toch besloten dat een MTB van 1500 EUR of meer voor mij te hoog gegrepen is...en ik ben van de huidige best tevreden, terwijl die ook "maar" een dikke 600 EUR heeft gekost.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk BerichtenIk vind dat we ook is met een groepke naar Oostenrijk of ander mtb-gebied moeten trekken
Ik heb alleen geen bike. Al kan je dat daar meestal wel huren.
Idee, voor in de plaats van Londen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenMijn ne keer mailen kan helpen ..... heb hier en daar nog wat testbikes en (lak)beschadigde modellekes waar niet mee gereden is.
Gewoon vragen en ge had die info ook gekregen hé.
Sorry kerel!
Maar als ik uw drukte als zelfstandige vergelijk met de mijne...ik wil u ook niet nodeloos tijd doen verliezen met al die vragen hé. Je komt sowieso al tijd tekort door motoren te vervangen en van die shit
No hard feelings! Ik denk dat uwe shop zich meer op de "pro's" richt, that's all. Ik kreeg daar direct een spervuur van vragen over onderdelen waar ik geen zak van ken
Comment
-
Dit is goed afgemonteerd voor 700 euro: http://www.radon-bikes.de/xist4c/web...0_id_8784_.htm
Veel beter ga je niet vinden qua vork e.d. voor die prijs.
Maar enkel via internet te bestellen.
Op bike-discount.de kan je ook eens kijken, en verder zijn er misschien bij de 2010-modellen nog koopjes te doen nu die van 2011 eraan komen.
Bijvoorbeeld: http://www.salden.nl/default.asp?pid...793&catid=2971
Een bekender merk, maar ook iets minder qua onderdelen.
Edit: ik heb hier niet de intentie van onder monsieur Velo zijn duiven te schieten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenDit is goed afgemonteerd voor 700 euro: http://www.radon-bikes.de/xist4c/web...0_id_8784_.htm
Veel beter ga je niet vinden qua vork e.d. voor die prijs.
Maar enkel via internet te bestellen.
Op bike-discount.de kan je ook eens kijken, en verder zijn er misschien bij de 2010-modellen nog koopjes te doen nu die van 2011 eraan komen.
Bijvoorbeeld: http://www.salden.nl/default.asp?pid...793&catid=2971
Een bekender merk, maar ook iets minder qua onderdelen.
Edit: ik heb hier niet de intentie van onder monsieur Velo zijn duiven te schieten.
Thx, ziet er goed uit! ( voorlopig beperkt m'n judgement-waarde zich tot looks )
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenHela:
BREMSEN : HayesStroker Ryde 180/160mm
Ik weet van niets...
Ne stroker van u zelfs
Comment
Comment