Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
    Gisteren voor de verandering nog eens achter een boomstronk blijven hangen en overkop gegaan.

Gebeurd me anders nooit hoor

Blauw plekken
    Lille? Welke stronk?
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
      Lille? Welke stronk?
      Die lastige nieuwe single in de rode lus bijna op het eind.

Ik was iedereen proberen op afstand te rijden wat ook lukte, tot ikk in mijn hevigheid een boomstronkje meepakte met m'n pedaal

Comment

• Paar foto's van Oostenrijk:

Comment

• "Schiebestrecke", verdomme lastig met fietsschoenen zonder veel grip. Op- of afrijden was niet te doen, op de meeste plaatsen was het een pak smaller en het pad diende als beekje op sommige stukken.

De pas om tot in het andere dal te geraken, een soort van moeras. Een half uur met m'n fiets mogen slepen daar boven.

Eindelijk boven, waarna een zalige afdaling volgde...

Comment

• Super vet jan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
              Super vet jan!
              Ik vind dat we ook is met een groepke naar Oostenrijk of ander mtb-gebied moeten trekken
              Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Dat hoeft daarvoor niet zo ver te zijn, denk ik. In de Ardennen kan je ook een pak hoogtemeters maken op mooie trails.
                Die zijn er eigenlijk niet zo veel ginder, allemaal gereserveerd voor wandelaars. De meeste mtb-routes lopen over van die brede onverharde wegen, wat ook wel fijn is.

Comment

• www.solosride.be en zoek naar Solo's Ride
                  ik ga binnenkort eens de 55K rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten

*heimwee*

Comment

• Ik heb hier de Trek cataloog van 2010 liggen. Raar genoeg staat de Fuel EX7 er niet in, nergens. Ze gaan van de EX6 naar de EX8...

Nogthans op de site van Trek vind ik er alle info over. Iemand een idee over hoe dit komt...?

Comment

• Een blad eruit?

Comment

• Tusen al het übertechnisch geleuter ben ik maar een complete n00b, maar iemand een tip wat ik zou kopen voor pakweg 600-700 EUR (max!!)?

Ik had/heb dus een Ridley, en ben daar nog altijd tevreden van. Ik denk dat er Shimano Deore op zit (staat bij de fietsenmaker met een platte band dus geen idee lol).

Moet allemaal niet te hoogstaand zijn (zal ook niet lukken voor dat geld wsl), en ik vermoed dat die kerel voornamelijk Ridley verkoopt...

Ik was via Chocovlo ff gaan zien in z'n shop (waarvoor nogmaals dank trouwens), maar uiteindelijk toch besloten dat een MTB van 1500 EUR of meer voor mij te hoog gegrepen is...en ik ben van de huidige best tevreden, terwijl die ook "maar" een dikke 600 EUR heeft gekost.

Comment

• Mijn ne keer mailen kan helpen ..... heb hier en daar nog wat testbikes en (lak)beschadigde modellekes waar niet mee gereden is.

Gewoon vragen en ge had die info ook gekregen hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
                              Ik vind dat we ook is met een groepke naar Oostenrijk of ander mtb-gebied moeten trekken
                              Ik ook ik zou dat super vet vinden. Ben met mijn pa zo gaan biken in Oostenrijk. Wat een zalige afdalingen en lekkere stukjes omhoog.

Ik heb alleen geen bike. Al kan je dat daar meestal wel huren.

Idee, voor in de plaats van Londen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                Mijn ne keer mailen kan helpen ..... heb hier en daar nog wat testbikes en (lak)beschadigde modellekes waar niet mee gereden is.

Gewoon vragen en ge had die info ook gekregen hé.

Sorry kerel!

Maar als ik uw drukte als zelfstandige vergelijk met de mijne...ik wil u ook niet nodeloos tijd doen verliezen met al die vragen hé. Je komt sowieso al tijd tekort door motoren te vervangen en van die shit

No hard feelings! Ik denk dat uwe shop zich meer op de "pro's" richt, that's all. Ik kreeg daar direct een spervuur van vragen over onderdelen waar ik geen zak van ken

Comment

• Dit is goed afgemonteerd voor 700 euro: http://www.radon-bikes.de/xist4c/web...0_id_8784_.htm
                                  Veel beter ga je niet vinden qua vork e.d. voor die prijs.

Maar enkel via internet te bestellen.
                                  Op bike-discount.de kan je ook eens kijken, en verder zijn er misschien bij de 2010-modellen nog koopjes te doen nu die van 2011 eraan komen.

Bijvoorbeeld: http://www.salden.nl/default.asp?pid...793&catid=2971

Een bekender merk, maar ook iets minder qua onderdelen.

Edit: ik heb hier niet de intentie van onder monsieur Velo zijn duiven te schieten.

Comment

• Hela:
                                    BREMSEN : HayesStroker Ryde 180/160mm

Ik weet van niets...
                                    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                      Dit is goed afgemonteerd voor 700 euro: http://www.radon-bikes.de/xist4c/web...0_id_8784_.htm
                                      Veel beter ga je niet vinden qua vork e.d. voor die prijs.

Maar enkel via internet te bestellen.
                                      Op bike-discount.de kan je ook eens kijken, en verder zijn er misschien bij de 2010-modellen nog koopjes te doen nu die van 2011 eraan komen.

Bijvoorbeeld: http://www.salden.nl/default.asp?pid...793&catid=2971

Een bekender merk, maar ook iets minder qua onderdelen.

Edit: ik heb hier niet de intentie van onder monsieur Velo zijn duiven te schieten.

Thx, ziet er goed uit! ( voorlopig beperkt m'n judgement-waarde zich tot looks )

Comment

• Als het niet nieuw moet zijn: http://www.2dehands.be/fietsen/fiets...untainbike-atb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                          Hela:
                                          BREMSEN : HayesStroker Ryde 180/160mm

Ik weet van niets...
                                          je zit ook op mijn fiets nochthans

Ne stroker van u zelfs

Comment

Working...
                                          X