Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
    Ik ook ik zou dat super vet vinden. Ben met mijn pa zo gaan biken in Oostenrijk. Wat een zalige afdalingen en lekkere stukjes omhoog.

Ik heb alleen geen bike. Al kan je dat daar meestal wel huren.

Idee, voor in de plaats van Londen?
    Ik wist niet dat jij ook een biker was?!

Volgend jaar Oostenrijk én Londen
    Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
      Ik wist niet dat jij ook een biker was?!

Volgend jaar Oostenrijk én Londen
      Als mijn koersfiets niet gepikt was mijn seizoen beter geweest.

Ik ga sporadisch fietsen, maar niet op een vast tijdstip of met een vaste kliek. Maar ik kan er wel serieus van genieten.
      Mountainbiken op technische stukken is echt heerlijk.

Comment

Als mijn koersfiets niet gepikt was mijn seizoen beter geweest.

Ik ga sporadisch fietsen, maar niet op een vast tijdstip of met een vaste kliek. Maar ik kan er wel serieus van genieten.
        Mountainbiken op technische stukken is echt heerlijk.
        Investeren in een fietske è Ik moet wel eerst pittig mijn conditie terug trainen om er weer écht van te kunnen genieten

Comment

• Om te investeren heb je geld nodig. En laat dat nu net afwezig zijn.(as usual)

Comment

Om te investeren heb je geld nodig. En laat dat nu net afwezig zijn.(as usual)
            Drink wat minder?!

en nu ga ik slapen, morgen weer verdomd leren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten

"Schiebestrecke", verdomme lastig met fietsschoenen zonder veel grip. Op- of afrijden was niet te doen, op de meeste plaatsen was het een pak smaller en het pad diende als beekje op sommige stukken.
              Zaaaalige fotos, puur genieten dit. Is dit niet af te rijden?, mss ook gladde plekken van eventueel water ofzo..?

Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
              Een blad eruit?
              Gij slimmerik

Comment

• Voor mij persoonlijk was het niet af te rijden, er zullen er ongetwijfeld wel zijn die dat kunnen met een hardtail.
                Maar er stond expliciet aangeduid 'Schiebestrecke' = draagtraject, en ik had allesbehalve zin om op m'n smikkel te gaan, dus...

Comment

• Foto's kunnen bedriegen. Dat eerste stuk lijkt me doenbaar, maar daar beneden wordt het precies wat smaller en steileR.

Comment

• Ik heb me ook een GoPro camera aangeschaft, vandaag meteen getest op de MTB, gemonteerd op de Lefty :

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Je kan HD kiezen.

Heb ook een filmpje van toen de zon scheen, en dan is de beeldkwaliteit merkelijk beter

Was trouwens de eerste keer in zes maanden dat ik nog eens op de MTB zat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                      Ik heb me ook een GoPro camera aangeschaft, vandaag meteen getest op de MTB, gemonteerd op de Lefty :

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Je kan HD kiezen.

Heb ook een filmpje van toen de zon scheen, en dan is de beeldkwaliteit merkelijk beter

Zalig beeld eigenlijk, had gedacht dat dat veel springeriger ging zijn

Wat voor iets is dat en wat kost dat?

Comment

• Ik heb 325 euro betaald.

Comment

• Knap!
                          Zoals ik altijd al gezegd heb, de mooste beelden offroad verkrijg je door de camera op de fiets te monteren (stuur, vork,...)

Ik meen mij echter te herinneren dat jij meer een 'voorstander' was van beeldjes schieten vanop de helm, of vergis ik me?

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                          awel Jakkes, post dan eens een filmpje waar zo'n camera op het stuur van een mtb is gemonteerd, uiteraard op mtb-terrein.
                          Astemblieft!

+ YouTube Video

Comment

www.goprocamera.com

Ik heb 325 euro betaald.
                            Heb je op die camera een voorziening om een externe microfoon aan te sluiten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                              Heb je op die camera een voorziening om een externe microfoon aan te sluiten?
                              Nee maar dat is echt niet nodig, naargelang het gebruik kan je 2 soorten behuizing gebruiken.

En ik herinner me die discussie, ik ga ze niet heroprakelen (ik weet dat jij daar fan van bent) want ze is duidelijk achterhaald nu de GoPro op de markt is, ben ook positief verrast. Blijft een feit dat de beelden via een helm bvb in principe nog stabieler zijn, maar die GoPro kan dus met alles overweg, echt een prima ding !

Comment

Nee maar dat is echt niet nodig, naargelang het gebruik kan je 2 soorten behuizing gebruiken.
                                Het valt me inderdaad op dat het windgeruis vrij beperkt is. Ik ben al langer van zin me een actiecamera voor op de moto aan te schaffen. Maar de meeste van die camera's hebben geen mogelijkheid om een externe microfoon aan te sluiten. En op een moto als de mijne (naked) is dat echt wel iets wat je moet hebben, zo kan ik de microfoon onder het zadel plaatsen.

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                En ik herinner me die discussie, ik ga ze niet heroprakelen (ik weet dat jij daar fan van bent) want ze is duidelijk achterhaald nu de GoPro op de markt is, ben ook positief verrast. Blijft een feit dat de beelden via een helm bvb in principe nog stabieler zijn, maar die GoPro kan dus met alles overweg, echt een prima ding !
                                De VholdR Contour, de GoPro,... . Een half jaar geleden bestonden die (kwaliteits)actioncams ook al hoor. En over stabiliteit ging het destijds nu niet onmiddellijk. Enfin soit 'k ga erover zwijgen want anders krijg ik hier seffens weer alle zonden van Israël op m'n dak.... .

Comment

• Tuur, ben jij zeker dat je niet beter gewoon een vast vork zou monteren? Ik zie uw voorwiel maar sporadisch eens op en neer wippen in uw vork.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                    Tuur, ben jij zeker dat je niet beter gewoon een vast vork zou monteren? Ik zie uw voorwiel maar sporadisch eens op en neer wippen in uw vork.
                                    Dan moet je toch eens beter kijken, op sommige punten veert die zelfs volledig in (bvb helemaal op 't einde in die afdaling).

Comment

• Merci voor het filmpje, vind ik altijd leuk om te bekijken, zelf al is het (helaas) geen Oostenrijks/etc landschap....

Comment

Dan moet je toch eens beter kijken, op sommige punten veert die zelfs volledig in (bvb helemaal op 't einde in die afdaling).
                                        Maar over het algemeen ...

BTW, ik plaagde u maar. Dacht dat je dat wel door had (smiley).
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik heb me ook een GoPro camera aangeschaft, vandaag meteen getest op de MTB, gemonteerd op de Lefty :

+ YouTube Video

Je kan HD kiezen.

Wat is dat met dat tempo? Je zit precies op een brommer!

Comment

Working...
                                          X