Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat is dat met dat tempo? Je zit precies op een brommer!
Da's goed doorgereden maar niks speciaals hoor, ik denk dat de camera-instelling (je hebt namelijk 5 keuzes) het snelheidseffect misschien wel wat vergroot + camera hangt maar op zo'n 60-70 cm boven de grond...
Gisteren mee gedaan met de City Mountainbike Challenge in Waregem . Recreatief, dus een estafetteteam van 2. Mijn rondetijden lagen rond de 2:19-2:24, terwijl de profs in de latere reeksen 1:59-2:02 reden...Uiteindelijk 35e op 57 geworden met ons ploegske héhé
Mijn voorrem is gemonteerd zoals op bovenstaande foto. Dus 2 nokken op mijn vork (postmount) en zowel voor als achter de eigenlijke klauw een paar moeren.
Nu wil ik van 160 naar 185 mm gaan, moeten de moeren tussen de vork en de klauw dan blijven zitten?
Ik vermoed dat die tussen de klauw en de boutkop weg moeten om voldoende draad te hebben in de vork?
En moet de adapter dan voor of achter die moeren komen, of maakt dat niet uit?
Tuur, welke versie heb je dan gekocht en welke mount?
GoPro Motorsport, met een handlebar mount en een rollbar mount. Blijkt dat ik dus die rollbar gebruik voor op de Lefty en ook op de stuurpen, eigenlijk is het niet nodig om de camera op het stuur zelf te zetten. Heb ook eens geprobeerd op de liggende buis, onder het zadel, geeft leuke beelden maar het vervelende is dat de benen telkens een vreemd zicht geven door de vervorming aan de zijkant van het beeld, misschien eens met een andere camerinstelling proberen.
Mijn voorrem is gemonteerd zoals op bovenstaande foto. Dus 2 nokken op mijn vork (postmount) en zowel voor als achter de eigenlijke klauw een paar moeren.
Nu wil ik van 160 naar 185 mm gaan, moeten de moeren tussen de vork en de klauw dan blijven zitten?
Ik vermoed dat die tussen de klauw en de boutkop weg moeten om voldoende draad te hebben in de vork?
En moet de adapter dan voor of achter die moeren komen, of maakt dat niet uit?
Je moet mogelijk een adapter monteren om de klauw iets verder weg van de vorkmount te krijgen.
MAAr : Het kan ook zijn dat je er komt door die 2 tussenstukjes aan de andere (buiten- ) kant van de klauw te zetten (dus tussen klauw en vorkmount. Uiteindelijk moet je maar 7mm of zo achteruit.
Comment