Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Past een mountainbike in een MX-5? JA
    Zelfs met dak en ramen dicht. Wel in verspreide slagorde, i.e. wielen in de koffer (nipt!), frame op passagierszetel (nipt!)
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• We want pics

Comment

• Mannen, als jullie eens wat willen mountainbiken in mijn streek .. rendez vous morgen in Haasrode.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
          Mannen, als jullie eens wat willen mountainbiken in mijn streek .. rendez vous morgen in Haasrode.

http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=81038
          Jammer genoeg kan ik er dit jaar niet bijzijn (2de zit) Heb dit tochtje al enkele keren gereden en is me altijd enorm goed bevallen! Zeker een aanrader! En bovendien een van de weinige TT die vlak aan mijn deur start (ik woon over de KBC en ING) in Haasrode, maar daar hebben jullie natuurlijk niks aan
          Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• 90 km aan 23 gemiddeld vandaag, wieltjes bollen lekker.
            Nu nog nieuwe remblokken, want zo'n veertje voor ertussen vind ik nergens apart.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten

We want pics
              Komen eraan, ben zelfs nog even naar herentals gereden zo, echt tof

Groen en rood gedaan, was lang geleden
              20,1 per uur gemiddeld op 20 km is dan weer best slecht.

Wel 41,8 op die afdaling van groen met de boomwortels, yeah, en ondertussen 2x volledig tot op de aanslag geveerd ! Daarstraks (voor de rit) bij het reinigen van m'n fiets gezien dat mijn rebound volledig op snel stond, heb die dan toch maar terug op 3/4 snel gezet. Beetje zompiger soms, maar wel veel minder nerveus in hobbelige bochten. Nog een tik sneller zetten en dan is het helemaal perfect.

Blijft een delight, dat parcours, die rushes beleef je in Lille niet
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Volledig inveren heb ik echt nog nooit gehad, is dat echt *knal* of zit daar nog wat speling op?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                  Volledig inveren heb ik echt nog nooit gehad, is dat echt *knal* of zit daar nog wat speling op?
                  Nee, dat knalde wel even

Maar het is daar ook wel even zotjes qua wortels en putten
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                    Past een mountainbike in een MX-5? JA
                    Zelfs met dak en ramen dicht. Wel in verspreide slagorde, i.e. wielen in de koffer (nipt!), frame op passagierszetel (nipt!)
                    Nice

Ben ook al foto's tegengekomen van fietsen in een Elise, zonder iets te demonteren dacht ik.
                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
                      Jammer genoeg kan ik er dit jaar niet bijzijn (2de zit) Heb dit tochtje al enkele keren gereden en is me altijd enorm goed bevallen! Zeker een aanrader! En bovendien een van de weinige TT die vlak aan mijn deur start (ik woon over de KBC en ING) in Haasrode, maar daar hebben jullie natuurlijk niks aan
                      Behalve dat ik je nu weet wonen. Is die dikke amerikaanse terreinwagen van jou ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                        Nice

Ben ook al foto's tegengekomen van fietsen in een Elise, zonder iets te demonteren dacht ik.
                        poidh
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ga morgen wsl de TT in hamme-zoersel doe.

Wou eerst naar aarschot gaan, is ook een mooie met mogelijkheid van 85 te doen.

Maar 'k moet op tijd terug zijn dus zal 45 in zoersel worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                            Ga morgen wsl de TT in hamme-zoersel doe.

Wou eerst naar aarschot gaan, is ook een mooie met mogelijkheid van 85 te doen.

Maar 'k moet op tijd terug zijn dus zal 45 in zoersel worden.
                            Halle Zoersel hoop ik dan toch
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Halle Zoersel hoop ik dan toch
                              Euh, oops, idd halle zoersel

Welkom op de website van wielertoeristenclub De Doortrappers uit Halle, een deelgemeente van Zoersel. Een groene gemeente waar het zalig is om te fietsen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                Behalve dat ik je nu weet wonen. Is die dikke amerikaanse terreinwagen van jou ?
                                Dat foorkraam is van mijn broer
                                Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

Past een mountainbike in een MX-5? JA

Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Handig als je even een tochtje in de modder gaat doen.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Precies wel geluk dat het een klein frame is.

Comment

poidh
                                          Ergens op Pistonheads tegengekomen, gelukkig hebben die niet veel topics...

Zal zien of ik het nog kan vinden
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Working...
                                          X