Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk BerichtenDat foorkraam is van mijn broer
Wat is dat eigenlijk, een Ford?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEcht handig is iets anders hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenHij zal het graag horen
Wat is dat eigenlijk, een Ford?Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEcht handig is iets anders hé.
Nee, is niet om elke week te doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenWeet er iemand waar ik plakkers kan kopen (van verschillende kleuren liefst) om op mijn kader te kleven? Mijn kabels zitten ertegen te wrijven (kan niet anders) en de lak zou er al durven afgaan....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk gebruik daar gewoon stukjes isolatietape voor. Als je dat mooi uitknipt is dat best oké.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenWeet er iemand waar ik plakkers kan kopen (van verschillende kleuren liefst) om op mijn kader te kleven? Mijn kabels zitten ertegen te wrijven (kan niet anders) en de lak zou er al durven afgaan....
9/10 hbb ze zo'n mat liggen, als je daar gaat vragen kun je voor een prijsje wel een stuk meekrijgen.
grts
Comment
-
Waarom zou je trouwens gekleurde willen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenIk wil de voorste remschijf van mijn MTB eens ontvetten, weinig grip vooraan. Plus blokjes eens opschuren.
Welk product gebruik ik best ? Is Aceton goed ? Dat gebruik ik ook voor mijn carbonvelgen te ontvetten als er een tube op moet...
Wel zien dat je geen lak raakt daarmee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenMerci voor de respons. Ivm een computerke, is dit ook geschikt voor MTB ?
http://www.futurumshop.nl/product/60...lagmeter.phtml
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk BerichtenOf de reden waarom ze hem wegdoen, een klein voorbeeld:
Reden van verkoop: kelderopruiming
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=80886
Dat is nondedju gewoon een splinternieuwe scott spark Komt die kerel of met 'kelderopruiming'
Sorry voor offtopic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenNiet normaal, was me ook al opgevallen.Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenNatuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenNiet normaal, was me ook al opgevallen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenDiezelfde bike heeft die kerel vorig jaar ook al een tijd te koop gezet daar, nu toen vroeg ie nagenoeg de nieuwprijs en kafferde ie iedereen uit die een fair bod deed dat ie zich geen zorgen maakte dat ie voor z'n vraagprijs wegging... niet dus , typisch voorbeeldje van een bevlieging, onmiddellijk de duurste bike uit de winkel van de lbs, 5 keer rijden en geen zin meerDedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
Comment