Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten

Echt handig is iets anders hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
      Dat foorkraam is van mijn broer
      Hij zal het graag horen
      Wat is dat eigenlijk, een Ford?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        Ik heb zo ooit eens een Brit weten arriveren met een Porsche Turbo met een racefiets erin gefoefelt.

Last edited by ; 23/08/2010, 17:39. Reden: foto erbij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
          Hij zal het graag horen
          Wat is dat eigenlijk, een Ford?
          Hij weet zelf goed genoeg wat ik van die kar vind Is inderdaad een Ford Expedition, een 5.2 V8 dacht ik, maar daar ben ik niet zeker van
          Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Pfff... Achterste remklauw van mijn Formula ORO K18's is vastgelopen
            Krijg mijn achterwiel niet meer in beweging
            Morgen maar eens bij de lokale fietsenboer binnendoen...

Comment

Goh, het neemt wel wat tijd, ik wil m'n auto noch m'n fiets beschadigen natuurlijk... Maar vooral na de rit komt dat van pas

Nee, is niet om elke week te doen
              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Weet er iemand waar ik plakkers kan kopen (van verschillende kleuren liefst) om op mijn kader te kleven? Mijn kabels zitten ertegen te wrijven (kan niet anders) en de lak zou er al durven afgaan....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                  Weet er iemand waar ik plakkers kan kopen (van verschillende kleuren liefst) om op mijn kader te kleven? Mijn kabels zitten ertegen te wrijven (kan niet anders) en de lak zou er al durven afgaan....
                  Ik gebruik daar gewoon stukjes isolatietape voor. Als je dat mooi uitknipt is dat best oké.

Comment

Ik gebruik daar gewoon stukjes isolatietape voor. Als je dat mooi uitknipt is dat best oké.
                    Jah, zover had ik nog niet gedacht...idd een goed idee, thx !

Comment

Weet er iemand waar ik plakkers kan kopen (van verschillende kleuren liefst) om op mijn kader te kleven? Mijn kabels zitten ertegen te wrijven (kan niet anders) en de lak zou er al durven afgaan....
                      Ik haal de mijne gewoon bij mijn motodealer voor op mijn fiets.
                      9/10 hbb ze zo'n mat liggen, als je daar gaat vragen kun je voor een prijsje wel een stuk meekrijgen.

grts

Comment

• Merci voor de respons. Ivm een computerke, is dit ook geschikt voor MTB ?

Dé grootste online fietsenwinkel voor wielrenners en mountainbikers! Voor al je fietsonderdelen, fietskleding en merken als Shimano, Garmin en Castelli -

Comment

Bij mijn Cannondale heb ik een setje meegeleverd gekregen. Doorzichtige stickers. En een beetje een deftige dealer moet die dingen toch binnen hebben?
                          Waarom zou je trouwens gekleurde willen?
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik wil de voorste remschijf van mijn MTB eens ontvetten, weinig grip vooraan. Plus blokjes eens opschuren.

Welk product gebruik ik best ? Is Aceton goed ? Dat gebruik ik ook voor mijn carbonvelgen te ontvetten als er een tube op moet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                              Ik wil de voorste remschijf van mijn MTB eens ontvetten, weinig grip vooraan. Plus blokjes eens opschuren.

Welk product gebruik ik best ? Is Aceton goed ? Dat gebruik ik ook voor mijn carbonvelgen te ontvetten als er een tube op moet...
                              Zal wel werken zeker?

Wel zien dat je geen lak raakt daarmee.

Comment

Merci voor de respons. Ivm een computerke, is dit ook geschikt voor MTB ?

http://www.futurumshop.nl/product/60...lagmeter.phtml
                                Natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
                                  Of de reden waarom ze hem wegdoen, een klein voorbeeld:

Reden van verkoop: kelderopruiming

http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=80886

Dat is nondedju gewoon een splinternieuwe scott spark Komt die kerel of met 'kelderopruiming'

Sorry voor offtopic
                                  Niet normaal, was me ook al opgevallen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                    Ooit hoop ik bij de 'kelderopruiming' ook plots zoiets te vinden. Liever vandaag als morgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                      Natuurlijk.
                                      Owkey, ik dacht mss voor de vering en afstand tussen sensor enzo. Merci!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                        Diezelfde bike heeft die kerel vorig jaar ook al een tijd te koop gezet daar, nu toen vroeg ie nagenoeg de nieuwprijs en kafferde ie iedereen uit die een fair bod deed dat ie zich geen zorgen maakte dat ie voor z'n vraagprijs wegging... niet dus , typisch voorbeeldje van een bevlieging, onmiddellijk de duurste bike uit de winkel van de lbs, 5 keer rijden en geen zin meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                                          Diezelfde bike heeft die kerel vorig jaar ook al een tijd te koop gezet daar, nu toen vroeg ie nagenoeg de nieuwprijs en kafferde ie iedereen uit die een fair bod deed dat ie zich geen zorgen maakte dat ie voor z'n vraagprijs wegging... niet dus , typisch voorbeeldje van een bevlieging, onmiddellijk de duurste bike uit de winkel van de lbs, 5 keer rijden en geen zin meer
                                          Ik zeg het, hij mag hem altijd in mijne kelder komen droppen Dan heeft er toch nog iemand plezier aan

Comment

Working...
                                          X