Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Pfff... Achterste remklauw van mijn Formula ORO K18's is vastgelopen
Krijg mijn achterwiel niet meer in beweging
Morgen maar eens bij de lokale fietsenboer binnendoen...
Weet er iemand waar ik plakkers kan kopen (van verschillende kleuren liefst) om op mijn kader te kleven? Mijn kabels zitten ertegen te wrijven (kan niet anders) en de lak zou er al durven afgaan....
Weet er iemand waar ik plakkers kan kopen (van verschillende kleuren liefst) om op mijn kader te kleven? Mijn kabels zitten ertegen te wrijven (kan niet anders) en de lak zou er al durven afgaan....
Ik gebruik daar gewoon stukjes isolatietape voor. Als je dat mooi uitknipt is dat best oké.
Ik haal de mijne gewoon bij mijn motodealer voor op mijn fiets.
9/10 hbb ze zo'n mat liggen, als je daar gaat vragen kun je voor een prijsje wel een stuk meekrijgen.
Dé grootste online fietsenwinkel voor wielrenners en mountainbikers! Voor al je fietsonderdelen, fietskleding en merken als Shimano, Garmin en Castelli -
Bij mijn Cannondale heb ik een setje meegeleverd gekregen. Doorzichtige stickers. En een beetje een deftige dealer moet die dingen toch binnen hebben?
Waarom zou je trouwens gekleurde willen?
Diezelfde bike heeft die kerel vorig jaar ook al een tijd te koop gezet daar, nu toen vroeg ie nagenoeg de nieuwprijs en kafferde ie iedereen uit die een fair bod deed dat ie zich geen zorgen maakte dat ie voor z'n vraagprijs wegging... niet dus , typisch voorbeeldje van een bevlieging, onmiddellijk de duurste bike uit de winkel van de lbs, 5 keer rijden en geen zin meer
Diezelfde bike heeft die kerel vorig jaar ook al een tijd te koop gezet daar, nu toen vroeg ie nagenoeg de nieuwprijs en kafferde ie iedereen uit die een fair bod deed dat ie zich geen zorgen maakte dat ie voor z'n vraagprijs wegging... niet dus , typisch voorbeeldje van een bevlieging, onmiddellijk de duurste bike uit de winkel van de lbs, 5 keer rijden en geen zin meer
Ik zeg het, hij mag hem altijd in mijne kelder komen droppen Dan heeft er toch nog iemand plezier aan
Comment