Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
    Diezelfde bike heeft die kerel vorig jaar ook al een tijd te koop gezet daar, nu toen vroeg ie nagenoeg de nieuwprijs en kafferde ie iedereen uit die een fair bod deed dat ie zich geen zorgen maakte dat ie voor z'n vraagprijs wegging... niet dus , typisch voorbeeldje van een bevlieging, onmiddellijk de duurste bike uit de winkel van de lbs, 5 keer rijden en geen zin meer
    Maar hij heeft wel gelijk hé, dat hij hem niet voor een appel en een ei verkoopt

Bevlieging of niet, in feite is die bike de nieuwprijs waard, dus voor 70% van de nieuwwaarde doe je nog een goede deal.

Probleem is dat kopers zo'n bike dan willen kopen voor 500 euro of zo, nogal logisch dat dat vonken geeft

Met mijn Scalpel was dat ook zo : zelfs biedingen van 200 euro gehad (voor een bike die 100% in orde stond)

Comment

• Ik heb me ingeschreven voor een MTB-wedstrijdje nu zondag. Fak, met al die regen zal ik meteen mijn stuurkunsten mogen bovenhalen

+ nog snel andere banden monteren, want een Furious Fred gaat niet veel grip geven !

Comment

• Als er hier iemand nog een wielset zou zoeken: http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=80970

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
          Als er hier iemand nog een wielset zou zoeken: http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=80970
          Ze zijn van Dt Swiss, dat naampke alleen verkoopt al.

Veel succes met de verkoop.

Comment

• Blijkbaar niet hé, ze staan er nu toch al een week op...
            Nu ja, het seizoen zit er min of meer op, en haast heb ik ook niet echt.

Comment

Blijkbaar niet hé, ze staan er nu toch al een week op...
              Nu ja, het seizoen zit er min of meer op, en haast heb ik ook niet echt.
              Als iedereen z'n waar binnen de week verkocht krijgt, het zou ne schone wereld zijn.
              Wat geduld hé man, ik heb al hopen dingen op het net verkocht. Duurt soms zelfs maanden vooraleer iets verkocht geraakt.

Heb je ze al op kapaza, 2dehands, enz... gezet?

Comment

• Jazeker, maar serieus geïnteresseerden bellen sowieso via die sites.
                Als je een bod krijgt, is het er één van 100 euro of minder.

Comment

Geef mij maar eerder zwart/oranje, vind ik persoonlijk een betere combo
                  Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Custom paintjob, ik vraag me al langer af of dat mogelijk zou zijn van de fabriek uit, en hoeveel ze daar voor vragen...

Comment

• Weet iemand welke pedalen op de Futurumshop ik kan gebruiken met dezelfde schoenplaatjes als met deze pedalen die ik nu heb?:

Ik vind dat systeem precies niet terug hier...?:

Dé grootste online fietsenwinkel voor wielrenners en mountainbikers! Voor al je fietsonderdelen, fietskleding en merken als Shimano, Garmin en Castelli -

Comment

• Crankbrothers als ik me niet vergis?
                        Die staan daar niet tussen, en als ik me niet vergis is dat een 'uniek' systeem, enkel door hen gebruikt.

Comment

• Inderdaad.

Comment

Crankbrothers als ik me niet vergis?
                            Die staan daar niet tussen, en als ik me niet vergis is dat een 'uniek' systeem, enkel door hen gebruikt.
                            Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                            Inderdaad.
                            Merde, zijn nogthans geschift goeie pedalen op alle gebied. Waaaay beter dan mijn vorige (SPD denk ik). Dan maar es verder zoeken, thx voor respons.

Comment

• Snap je probleem niet hoor. Er is nog meer vis in de zee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                Snap je probleem niet hoor. Er is nog meer vis in de zee
                                http://www.chainreactioncycles.com/C...CategoryID=681
                                Er is niet echt een probleem. Ik dacht van alles daar in 1 keer te bestellen, maar dan zullen het toch 2 verschillende winkels worden, no big deal. Merci voor de link!

Comment

• Heb me daarnet eens geamuseerd met een mount te maken voor een camera die ik eigenlijk gekocht had om te gaan skiën.

Na wat gekul toch iets werkbaars in mekaar geknutseld.

Onderdelen:
                                  - hoekje om verrekijker op camerastatief te bevestigen
                                  - fietsbevestiging van m'n gps

Foto':

Comment

• Comment

• Ineens ook een stukje gaan fietsen op de konijnenberg bij wijze van test. Had geen al te hoge verwachting omdat het al begon te schemeren maar al bij al tevreden van het resultaat.

Is nu aan het uploaden bij vimeo, zal voor binnen een uurtje zijn.

Comment

• Ah, ne mens moet iets doen als het zo regent hee. benieuwd naar het resultaat. Kijk wel uit dat uw fourche er niet tegen klapt.

Comment

Working...
                                        X