Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De vering kan helemaal bewegen, alleen als het stuur dubbel moest slaan zou het een probleem geven denk ik.

Half uur gewacht tot het uploaden gedaan was, krijg je het bericht dat je nog een uur moet wachten voor het gecodeerd is. Grrr.

Nog even geduld dus

Van dat uur dan maar gebruik aan het maken van een 2e filmpje ook up te loaden.

Comment

• Ik ben benieuwd! Dat zou ik zelf ook wel eens willen doen, maar hier ligt niks dat geschikt is.

Vet ding: http://www.transitionbikes.com/Bikes_TransAM.cfm
      Nieuw frame zo te zien. Zo'n ding (zilver) met een Fox 36 Float 160, X0 afmontage (rode accenten) en Easton Haven wielset met een setje Maxxis rubber...
      Last edited by ; 27/08/2010, 23:18.

Comment

• Comment

• Vet! Mooi parcours ook, was het hier ook maar zo...
          Gezond tempo wel...

Comment

• en das in het midden van het dorp he.

Onze konijnenberg

Straks volgt er nog eentje, iets korter.

Comment

• Tof filmpje!

Blijkbaar toch een wat nerveuzer beeld dan in mijn filmpje. Ofwel ligt het aan de camera, ofwel is de LEfty een betere voorvork

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                Tof filmpje!

Blijkbaar toch een wat nerveuzer beeld dan in mijn filmpje. Ofwel ligt het aan de camera, ofwel is de LEfty een betere voorvork
                't was nu ook wel schemerig aan het worden, idd iets nerveuzer maar ik hoop dat met meer licht dat beter gaat zijn, nu compenseert ie nog wat.

één van de dagen als het zonnig is volgt er zeker nog een poging, maar dan weleen stuk waar ik weet dat er geen plassen staan, anders gaat ie niet lang overleven vrees ik

Comment

Tof filmpje!

Poser
                  Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• u beeld waren ook iets vlakkere paadjes zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                      u beeld waren ook iets vlakkere paadjes zeker?
                      Geregeld wortels en putten...

Maar ik bedoel vooral bij 't sturen eigenlijk... Ach, 't is echt wel geslaagd hoor

Comment

Geregeld wortels en putten...

Maar ik bedoel vooral bij 't sturen eigenlijk... Ach, 't is echt wel geslaagd hoor
                        Mja, is echt wel stabieler.

maar zoals je ziet op de foto staat ie eigenlijk rechten enkel onderaan gefixeerd, misschien dat ik ehm nog iets stevger kan vastmaken zodat het iets stabieler wordt.

Staat die bij u op het frame of de vork?

Dat zal misschen ook al wel veel maken, nu draiit ie heel de tijd mee met m'n wiel natuurlijk.

edit: draait bij u ook mee zie ik.

Comment

• Poging 2

Comment

Poging 2

Haha, bekend terrein, dit is mijn toertje grotendeels

Jammer dat je wiel niet in beeld is, maar wel een perfecte chase cam
                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

't was nu ook wel schemerig aan het worden, idd iets nerveuzer maar ik hoop dat met meer licht dat beter gaat zijn, nu compenseert ie nog wat.

één van de dagen als het zonnig is volgt er zeker nog een poging, maar dan weleen stuk waar ik weet dat er geen plassen staan, anders gaat ie niet lang overleven vrees ik
                              Mooi filmpje jupke!
                              Welke camera is dat? Kostprijs?....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                Mooi filmpje jupke!
                                Welke camera is dat? Kostprijs?....
                                Momenteel te koop bij vandenborre voor 59 euro

Ik heb em een half jaar geleden een 15 euro meer betaald denk ik, ook bij vandenborre.

Comment

Momenteel te koop bij vandenborre voor 59 euro

Ik heb em een half jaar geleden een 15 euro meer betaald denk ik, ook bij vandenborre.
                                  Beeld valt best mee voor die prijs. Dat typisch golvende beeld dat je wel eens hebt bij goedkopere actiecams (AC2TK bvb) heb je hier ook niet. Mmmm, misschien ook eens eentje aanschaffen.

Comment

• 't ding werkt op zich erg goed maar is niet echt gemaakt als actioncam natuurlijk.

Comment

• Ik heb mij gisteren een nieuw paar MTB schoenen gekocht ter vervanging van m'n 12 jaar oude afgeleefde adidaskes.

De Northwave Razer. Was van zin ze deze voormiddag te gaan testen, begint dat hier weer oude wijven te regenen.

Comment

• Hier goot het daarjuist ook maar nu schijnt het zonnetje

(Maar in dze modder misschien toch nog even u oude gebruiken? )

Comment

• Overjaarse koopjes: http://www.2dehands.be/winkel/cvv

Comment

Working...
                                          X