Pff, wat een vet ding:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenHier goot het daarjuist ook maar nu schijnt het zonnetje
(Maar in dze modder misschien toch nog even u oude gebruiken? )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenVet! Mooi parcours ook, was het hier ook maar zo...
Gezond tempo wel...
Mooie impressie.
Comment
-
+ YouTube Video
Voormalig oefenparcours(tje) van Steve Ramon, zat gisteren in een (overigens saaie) toertocht...
Comment
-
Daarnet m'n eerste TT gedaan van meer dan 100km, ale, 102km, wat rustiger vertrokken dan anders. Goed gedoseerd, ging vrij goed, weeral moe en content
22.5 gem of zo, echt rustiger dan anders dus
Alleen, modder, modder en nog eens modder
Veel stukken die echt zwaar trappen waren maar ja,dat hoort er bij he, moest het zonnig geweest zijn waren dat waarschijnlijk stuken geweest met los zand
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten22,5 op 102 km, met modder, rustig zegt hij...
We hebben wel de hele tijd doorgereden maar toch een paar % minder dan normaal, das rustig dan he, alles is relatief
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten22,5 op 102 km, met modder, rustig zegt hij...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenZal wel niet in Houffalize geweest zijn vermoed ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenHoe lager het gemiddelde in een TT, hoe beter hij doorgaans is. Als je 25-26 km/u haalt is er volgens mij niet veel mtb'en aan... verhoudingsgewijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenIn combinatie met de hoogtemeters zegt het al iets meer, maar inderdaad: een extra variabele t.o.v. baanrijden hé...
Comment
-
In de tijd dat ik nog meedeed aan de Hel van Kasterlee reed ik de 105km in ongeveer 4u45', dus da's ook "maar" 22 km/u en stikkedood zijn, maar 't is wel in de winter, veel modder enz...
Vandaag dus een MTB-wedstrijd gedaan, pfff lastig als je totaal geen wedstrijdritme hebt. Laatste ronde dan nog een klop van de hamer, geen nafte meer in de tank. Om een idee te geven : 31 km in 1u35'
Slopend parcours met veel nijdige klimmetjes en zeer steile afdalingen (40%) en als surplus 6 Beaufort op de neus. Geen filmpjes gemaakt trouwens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenIn de tijd dat ik nog meedeed aan de Hel van Kasterlee reed ik de 105km in ongeveer 4u45', dus da's ook "maar" 22 km/u en stikkedood zijn, maar 't is wel in de winter, veel modder enz...
Vandaag dus een MTB-wedstrijd gedaan, pfff lastig als je totaal geen wedstrijdritme hebt. Laatste ronde dan nog een klop van de hamer, geen nafte meer in de tank. Om een idee te geven : 31 km in 1u35'
Slopend parcours met veel nijdige klimmetjes en zeer steile afdalingen (40%) en als surplus 6 Beaufort op de neus. Geen filmpjes gemaakt trouwens.
Dat zal wel dat je dan dood bent
Waar was de wedstrijd?
Comment
Comment