Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Pff, wat een vet ding:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
      Hier goot het daarjuist ook maar nu schijnt het zonnetje

(Maar in dze modder misschien toch nog even u oude gebruiken? )
      Net een 75 km gereden. Een deel in 't bos (Herentals - Lichtaart - Kasterlee) en de rest op de weg. Ze zijn goedgekeurd, ze zien er nu wel niet meer zo maagdelijk wit uit.

Comment

• Daar dienen ze voor he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
          Vet! Mooi parcours ook, was het hier ook maar zo...
          Gezond tempo wel...
          Inderdaad, er wordt daar redelijk door gevlamt
          Mooie impressie.

Comment

• + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Voormalig oefenparcours(tje) van Steve Ramon, zat gisteren in een (overigens saaie) toertocht...

Comment

• Leuk trainingsstukje precies, goed doorgereden ook

Comment

• Daarnet m'n eerste TT gedaan van meer dan 100km, ale, 102km, wat rustiger vertrokken dan anders. Goed gedoseerd, ging vrij goed, weeral moe en content

22.5 gem of zo, echt rustiger dan anders dus

Alleen, modder, modder en nog eens modder

Veel stukken die echt zwaar trappen waren maar ja,dat hoort er bij he, moest het zonnig geweest zijn waren dat waarschijnlijk stuken geweest met los zand

Comment

• 22,5 op 102 km, met modder, rustig zegt hij...

Comment

22,5 op 102 km, met modder, rustig zegt hij...
                    mja, de meeste TT doe ik aan 25-26 of zo.

We hebben wel de hele tijd doorgereden maar toch een paar % minder dan normaal, das rustig dan he, alles is relatief

Comment

• Hoe lager het gemiddelde in een TT, hoe beter hij doorgaans is. Als je 25-26 km/u haalt is er volgens mij niet veel mtb'en aan... verhoudingsgewijs.

Comment

22,5 op 102 km, met modder, rustig zegt hij...
                        Zal wel niet in Houffalize geweest zijn vermoed ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                          Zal wel niet in Houffalize geweest zijn vermoed ik
                          in kasterlee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                            Hoe lager het gemiddelde in een TT, hoe beter hij doorgaans is. Als je 25-26 km/u haalt is er volgens mij niet veel mtb'en aan... verhoudingsgewijs.
                            Das waar, ik woon dan ook in de biljartvlakke kempen he :-)

Comment

• Maar 't is wel zo dat in de mtb gemiddeldes absoluut niks te zeggen hebben, parcours bepaalt alles, je kan evengoed met 20 alles gegeven hebben als op je gemak 23 gebold hebben.

Comment

• In combinatie met de hoogtemeters zegt het al iets meer, maar inderdaad: een extra variabele t.o.v. baanrijden hé...

Comment

In combinatie met de hoogtemeters zegt het al iets meer, maar inderdaad: een extra variabele t.o.v. baanrijden hé...
                                  Geen hoogtemeters denk ik, ale toch nauwelijks, wel een paar korte klimmetjes maar das amper de moeite, wel fel soms

Comment

• Even gezocht op mountainbike.be, parcours zou 405 HM hebben

Comment

• In de tijd dat ik nog meedeed aan de Hel van Kasterlee reed ik de 105km in ongeveer 4u45', dus da's ook "maar" 22 km/u en stikkedood zijn, maar 't is wel in de winter, veel modder enz...

Vandaag dus een MTB-wedstrijd gedaan, pfff lastig als je totaal geen wedstrijdritme hebt. Laatste ronde dan nog een klop van de hamer, geen nafte meer in de tank. Om een idee te geven : 31 km in 1u35'

Slopend parcours met veel nijdige klimmetjes en zeer steile afdalingen (40%) en als surplus 6 Beaufort op de neus. Geen filmpjes gemaakt trouwens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                        In de tijd dat ik nog meedeed aan de Hel van Kasterlee reed ik de 105km in ongeveer 4u45', dus da's ook "maar" 22 km/u en stikkedood zijn, maar 't is wel in de winter, veel modder enz...

Vandaag dus een MTB-wedstrijd gedaan, pfff lastig als je totaal geen wedstrijdritme hebt. Laatste ronde dan nog een klop van de hamer, geen nafte meer in de tank. Om een idee te geven : 31 km in 1u35'

Slopend parcours met veel nijdige klimmetjes en zeer steile afdalingen (40%) en als surplus 6 Beaufort op de neus. Geen filmpjes gemaakt trouwens.
                                        Dan doe je de bloso drie keer of zo zeker?

Dat zal wel dat je dan dood bent

Waar was de wedstrijd?

Comment

• Waar was dat Tuur? 40% is al redelijk steil

Comment

Working...
                                          X