Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenIk ga zaterdag op de weg de 140 rijden op de Wurth-Classic, zondag zal dus thuis bij het gezinnetje worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenIk ging je toch niet kunnen volgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenMaar 'k had je wel kunnen filmen
Comment
-
Need some advice. Kheb iets gezien, meer bepaald dit:
Het is met een macrolens genomen dus int echt is het erg klein, maar dan nog natuurlijk. Om de grootte te kunnen plaatsen hier zie je meer de verhouding:
Wat doe ik ermee, is een Trek kader dus normaal heb ik garantie, maarja voor zoiets klein...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenIs daar een steentje tegen gevlogen? Kweet niet of ze voor zoiets garantie gaan geven...
Comment
-
Als je dat frame zo geleverd gekregen hebt, zou ik er zeker mee naar de dealer gaan, maar ik vermoed dat het hier om schade achteraf gaat? Het zou mij dan ten zeerste verbazen mochten ze zoiets onder garantie aanvaarden.
Comment
-
Ik kan me moeilijk voorstellen dat je zoiets kan hebben door er gewoon mee op het asfalt te rijden. Zelfs in het terrein heb je dit niet voor tenzij je valt of er kletst een steen van je voorganger tegen. Moet dus bijna een fabricagefout zijn of beschadigt bij transport.
Lijkt me niet erg maar met een nieuw frame zou ik toch eens binnengaan.
Comment
-
-
Enne, misschien spring ik wel even goed als Jupke, het ligt aan de hoek van de opname
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenEnne, misschien spring ik wel even goed als Jupke, het ligt aan de hoek van de opname
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenDas waar, ik stond te ver naar achter.
Toch nog wat proberen ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenDas waar, ik stond te ver naar achter.
Comment
Comment