Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het valt nog mee vind ik, wat pas echt lelijk is zijn witte banden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
      Het valt nog mee vind ik, wat pas echt lelijk is zijn witte banden...
      Je snapt mijn punt niet

Comment

• Ah ja, dat ook...

Comment

Het valt nog mee vind ik, wat pas echt lelijk is zijn witte banden...
          Zoiets dus...

Comment

• Op een F1 zijn witte banden er imo ook over. Teveel wit.
            Vroeger: een Yeti ARC met witte Onza Porcupines ...

Edit:
            Of zelfs met één witte Porcupine (werd wel eens enkel vooraan gedaan).
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Respect x 825, je moet het maar doen...

Patrick De Cridts, die in zeven dagen tijd duizend keer de Paterberg in Kluisbergen wou beklimmen om aan te tonen dat diabetespatiënten ook aan sport kunnen doen, heeft uiteindelijk 825keer de berg beklommen. FannyLauwerier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                Respect x 825, je moet het maar doen...

http://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=GN62VJ0MD
                Ferm voor z'n prestatie, daar niet van maar waarom moet daar dan zo weer in het dik bij staan dat het een diabeet is?

Ik ook, en dan?

Life goes on, dat hou je binnen de perken met u medicatie en voor de rest ben ik en hij toch gewoon iemand zoals iedereen zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                  Ferm voor z'n prestatie, daar niet van maar waarom moet daar dan zo weer in het dik bij staan dat het een diabeet is?

Ik ook, en dan?

Life goes on, dat hou je binnen de perken met u medicatie en voor de rest ben ik en hij toch gewoon iemand zoals iedereen zeker?
                  Dat is nu net het punt, hij doet het op aandacht te vragen ivm diabetes.

Gaat ook een ploeg oprichten etc etc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                    Dat is nu net het punt, hij doet het op aandacht te vragen ivm diabetes.

Gaat ook een ploeg oprichten etc etc
                    Weet ik, ik vraag me enkel af waarom?

Comment

• Comment

• Dit vind ik een prachtig frame qua kleuren, en dan die vork er nog bij...

Spijtig dat het carbon is.

Comment

• Daarnet even de fiets aan de kant gezet omdat het zonnetje bijna weg was en het me wel fotogeniek leek.
                          Spijtig dat de cam in m'n GSM het niet helemaal met me eens was :-)

Ergens op de blauwe lus van bloso lille.

Comment

• Dat zijn de fijnste momenten om te fietsen.
                            Dan zou ik willen dat ik een stel led-lampjes in m'n zak had, dan moet je niet altijd voor het donker thuis zijn.

Comment

Dat zijn de fijnste momenten om te fietsen.
                              Dan zou ik willen dat ik een stel led-lampjes in m'n zak had, dan moet je niet altijd voor het donker thuis zijn.
                              Als je de foto in het groot zet en heel goed kijkt zie je dat er 2 lampjes aande fiets hangen.

Wel niet genoeg voor iets in het bos te zien uiteraard maar ik heb het zo uitgekozen dat ik net uit het bos op de steenweg uitkwam wanneer het juist donker genoeg was, 10 min later zou ik niet veel meer gezien hebben denk ik

Na deze foto nog een 10-15 min bos gedaan dus.

Comment

Komt wel goed.
                                Dit vind ik wel een pracht van een carbonframe:

effe geïnformeerd naar de prijs, want dit is één v/d weinige carbonnekes die mij aanstaan
                                2300 frame + 450 vork =
                                prijsdaling (forse) voorzien voor 2011, als de productie echt op gang komt

Comment

• Zoiets in titanium, en ik rij ook 29"

Comment

Dit vind ik een prachtig frame qua kleuren, en dan die vork er nog bij...

Spijtig dat het carbon is.
                                    Wat is het voordeel van die Magura vork ? Ik denk meer aan Fox/Rock Shox (dempingskwaliteit) en DtSwiss (gewicht)... ?

Comment

• Magura Durin is ook licht. Zeker als het een SL is.
                                      Qua dempingskwaliteit moeten ze volgens mij niet onderdoen voor RS/Fox. Iets stugger naar het schijnt, want het zijn racevorken.
                                      En ook stijf door de dubbele vorkboog.
                                      Alleen spijtig dat het rode sokje niet langer is...

Comment

• Zo'n 8 jaar geleden begon men 29" wat te hypen, is blijkbaar niet echt op gang geraakt toen. Nu een nieuwe poging om 29" te lanceren, of heb ik ergens iets gemist ?

Comment

Magura Durin is ook licht. Zeker als het een SL is.
                                          Qua dempingskwaliteit moeten ze volgens mij niet onderdoen voor RS/Fox. Iets stugger naar het schijnt, want het zijn racevorken.
                                          En ook stijf door de dubbele vorkboog.
                                          Alleen spijtig dat het rode sokje niet langer is...
                                          Durin SL is inderdaad vrij stug in het eerste aanspreken, maar dat was juist mijn groot probleem met Fox. Dat ze nogal saggy zijn.
                                          Verder laat die vork zich vrij snel vergeten, wat voor mij betekent dat hij goed werkt.
                                          Is ook nog eens 400g kilo lichter dan een Fox wat ook meegenomen is.
                                          Superstijf zijn die Durins ook, maar dat was ook al geen probleem bij de Fox
                                          Last edited by ; 22/09/2010, 13:47. Reden: dt vaut

Comment

Working...
                                          X