Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Patrick De Cridts, die in zeven dagen tijd duizend keer de Paterberg in Kluisbergen wou beklimmen om aan te tonen dat diabetespatiënten ook aan sport kunnen doen, heeft uiteindelijk 825keer de berg beklommen. FannyLauwerier
Daarnet even de fiets aan de kant gezet omdat het zonnetje bijna weg was en het me wel fotogeniek leek.
Spijtig dat de cam in m'n GSM het niet helemaal met me eens was :-)
Dat zijn de fijnste momenten om te fietsen.
Dan zou ik willen dat ik een stel led-lampjes in m'n zak had, dan moet je niet altijd voor het donker thuis zijn.
Dat zijn de fijnste momenten om te fietsen.
Dan zou ik willen dat ik een stel led-lampjes in m'n zak had, dan moet je niet altijd voor het donker thuis zijn.
Als je de foto in het groot zet en heel goed kijkt zie je dat er 2 lampjes aande fiets hangen.
Wel niet genoeg voor iets in het bos te zien uiteraard maar ik heb het zo uitgekozen dat ik net uit het bos op de steenweg uitkwam wanneer het juist donker genoeg was, 10 min later zou ik niet veel meer gezien hebben denk ik
Komt wel goed.
Dit vind ik wel een pracht van een carbonframe:
effe geïnformeerd naar de prijs, want dit is één v/d weinige carbonnekes die mij aanstaan
2300 frame + 450 vork =
prijsdaling (forse) voorzien voor 2011, als de productie echt op gang komt
Magura Durin is ook licht. Zeker als het een SL is.
Qua dempingskwaliteit moeten ze volgens mij niet onderdoen voor RS/Fox. Iets stugger naar het schijnt, want het zijn racevorken.
En ook stijf door de dubbele vorkboog.
Alleen spijtig dat het rode sokje niet langer is...
Zo'n 8 jaar geleden begon men 29" wat te hypen, is blijkbaar niet echt op gang geraakt toen. Nu een nieuwe poging om 29" te lanceren, of heb ik ergens iets gemist ?
Magura Durin is ook licht. Zeker als het een SL is.
Qua dempingskwaliteit moeten ze volgens mij niet onderdoen voor RS/Fox. Iets stugger naar het schijnt, want het zijn racevorken.
En ook stijf door de dubbele vorkboog.
Alleen spijtig dat het rode sokje niet langer is...
Durin SL is inderdaad vrij stug in het eerste aanspreken, maar dat was juist mijn groot probleem met Fox. Dat ze nogal saggy zijn.
Verder laat die vork zich vrij snel vergeten, wat voor mij betekent dat hij goed werkt.
Is ook nog eens 400g kilo lichter dan een Fox wat ook meegenomen is.
Superstijf zijn die Durins ook, maar dat was ook al geen probleem bij de Fox
Last edited by ; 22/09/2010, 13:47.
Reden: dt vaut
Comment