Ik heb ook verschillende fietsen (winter en zomer en zondags en Ardennen ) en het enige wat er - behalve slijtmateriaal als ketting, cassette, remblokjes, kettingbladen - nu en dan aan gebeurd is onderhoud van de vering en een nieuwe trapas.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenWat een prachtframe...
edit: eerst is er een dun laagje zilveroxide gespoten, dan blauw en dan terug een laagje zilveroxide : no shit charly
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenKomt wel goed.
Dit vind ik wel een pracht van een carbonframe:
Ik ben wel absoluut geen 29"er fan, maar je kan er niet omheen dat dit een stukje hype wordt. Zonet nog onderhandelingen gehad met het beste team van België, ze willen vanaf dit jaar naast een fully, hardtail ook een 29er en niet om beachraces te rijden.
Ik huiver ervan, maar goed.......Last edited by Jokke_vlo; 29/09/2010, 17:26.
Comment
-
"zijn edele delen en zijn penis enzo"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten"zijn edele delen en zijn penis enzo"
Comment
-
-
Ik had nieuwe banden gekocht, ik vraag nog voor ik ze koop of het om vouwbanden gaat. "Ja, zeker weten!"
Hij wou ze inpakken en kreeg ze zogezegd niet opgeplooid.
Grotere doos gezocht en ze toch opgestuurd, hij dacht dus dat het draadbanden waren.
Ze komen hier aan en het zijn gewoon vouwbanden (wat ik al even zeker wist want die band bestaat niet in draadversie)...
Hij had bang om ze te plooien.
Comment
-
Zaterdagmorgen tt in kasterlee (op het gemak met onze pa)
Thomas, geen zin om mee te gaan?
Zaterdagavond koers op rollen in lille.
Misschien zondagochtend tt in arendonk, wou dat eigenlijk niet doen maar ne kameraad van ne kameraad richt dat mee in en ie vroeg of ik niet afkwam.
wordt een druk weekend, die van ons zal lachen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenZaterdagmorgen tt in kasterlee (op het gemak met onze pa)
Thomas, geen zin om mee te gaan?
Zaterdagavond koers op rollen in lille.
Misschien zondagochtend tt in arendonk, wou dat eigenlijk niet doen maar ne kameraad van ne kameraad richt dat mee in en ie vroeg of ik niet afkwam.
wordt een druk weekend, die van ons zal lachen
Is starten tot 14u, denk dat ik wel om 12u pas vertrek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenJep, ik ga sowieso zaterdag, normaal zelfs met nog iemand anders van het werk.
Is starten tot 14u, denk dat ik wel om 12u pas vertrek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenDaartegen zoek ik al wel terug thuis te zijn
Comment
-
Nieuw rubber, weinig populair maar ik denk dat het de perfecte band is voor mij!
Bijgevoegde Bestanden
Comment
Comment