Oorspronkelijk geplaatst door JanC
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kenda Small Block 8, daar is hij inderdaad voor bedoeld.
De compound is echt hard, en het loopvlak staat nogal bol.
Aangezien ik relatief veel asfalt doe (moet doen) en bijna nooit rij als het nat ligt lijkt het me een goede keuze.
Ze bollen precies wel iets zwaarder dan mijn (versleten) Fast Traks, maar dat is normaal want dat zijn bijna slicks geworden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
Dit type is het maar ik vermoed dat ik 160mm moet hebben, vanavond eens meten dus...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenAls het geen staggered setup is zal het waarschijnlijk 2x 160mm zijn ja.
Ga je een wielset met slicks gebruiken?
En dan nog kiezen voor welke banden ik nu mijn nieuw licht wielsetje zal gebruiken (ZTR, 1330gr)
Comment
-
Als je eens iets wat anders wil doen met je bike :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenAls je eens iets wat anders wil doen met je bike :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenEn dat ligt dan zuiver aan de samenstelling?
Voor ik ze kocht heb ik eens rondgekeken, en rolweerstand zou één van de grote pluspunten moeten zijn ervan.
Nu, het zijn ook wel draadbanden, dat kan er ook iets mee te maken hebben.
Ze fluiten zalig als je versnelt.
Morgen de bossen van Heverlee eens verkennen als het weer deugt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenAls je eens iets wat anders wil doen met je bike :
Vroeger een paar keer meegedaan aan orientatierlopen en dat is me ook altijd goed bevallen, dit lijkt me ook weliets eigenlijk. Wordt dat meer georganiseerd zoiets?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
Btw, een 2de hands DT swiss XRC, wat moet dat ongeveer kosten? Nieuw zit dat rond de 900€ dacht ik....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenIk weet op wat voor forums je nog komt dus voor ik klik, is dit SFW?
Comment
Comment