Oorspronkelijk geplaatst door W3N
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk BerichtenDedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
De kabel hoeft op zich niet noodzakelijk vervangen te worden, maar als hij er al een paar jaar op zit, is het toch aangewezen. Dan schakelt de betreffende derailleur terug beter. Een nieuwe buitenkabel glijdt beter.
Comment
-
Ik rij zowiezo altijd met lange mouwen, zeker nu ik een tekenbeet gehad heb, en Lyme erbij.
Lange broek idem als ik in de bos rij , zelfs in de zomer.
En ook op rustige trainingsritten op de weg , of toch minstens met kniestukken.
vandaag was het maar frisko, zeker met die gure wind. Was al kontent dat ik nu en dan de bos kon induiken (heb 2 maal de Groene van Heverlee gedaan)
Comment
-
Fietsje is terug gemaakt.
Morgen direct terug uittesten
Alleen wou ik ook de remblokje ineens mee vervangen maar die waren niet binnen, iets voor volgende week, ze zijn besteld.
Ik had trouwens een beetje remvloeistof laten lekken. Daarstraks eerst een beetje terug uit gezogen met een spuit terzijl de bovenkant open stond en daarna terug opgespoten met nieuwe olie tot er vanboven geen lucht meer uitkwam.
Toch kan ik nu niet volledige druk zetten drcies, moet mijn hendel redelijk ver intrekken. Bij het vervangen van de blokjes toch eens terug naar kijken, miscchien ineens alle olie vervangen, misschien dar er ergens in de leidingen nog lucht zit?
Comment
-
-
Gisteren de gevaren van mountainbiken mogen ontdekken! Ondanks de regen met een vriend vertrokken richting de bossen van Bertem/Moorsel, in Moorsel heb je een stuk bos waar allerlei bulten aangelegd zijn, ideaal voor wat sprongetjes. Na wat uitproberen kwam ik op het lumineuze idee m'n vering uit te zetten, om hoger te 'vliegen', blijkt te werken. Ik deel het trots mee aan die vriend die m'n tip(te) enthousiast in de praktijk omzet, even later vliegt er een Scott door Moorsel-bos.
Resultaat, naar huis gesneld om de auto te gaan halen, naar spoed gereden. Barst in de voorarm en bloeding in de heupstreek.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenGisteren de gevaren van mountainbiken mogen ontdekken! Ondanks de regen met een vriend vertrokken richting de bossen van Bertem/Moorsel, in Moorsel heb je een stuk bos waar allerlei bulten aangelegd zijn, ideaal voor wat sprongetjes. Na wat uitproberen kwam ik op het lumineuze idee m'n vering uit te zetten, om hoger te 'vliegen', blijkt te werken. Ik deel het trots mee aan die vriend die m'n tip(te) enthousiast in de praktijk omzet, even later vliegt er een Scott door Moorsel-bos.
Resultaat, naar huis gesneld om de auto te gaan halen, naar spoed gereden. Barst in de voorarm en bloeding in de heupstreek.
Veel beterschap in alle geval.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenDaar kom ik mijn kot al voor uit. Waar ben je geweest ?
Comment
Comment