Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
    Klopt en dat vind ik dus ook een beetje spijtig maar qua vorm vind ik ze mooier dan de KCNC's.
    Niks dringt dus kan nog rustig wat verder rondkijken.
    Je kan die van u ook lakken hé.

Comment

• Den deze kan het

Riding some ace local trails in Peebles, Scottish Borders, on my cyclocross bike. Zipping along dry dusty trails, getting a little air, attempting tricky sections…

Comment

• deze ook

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
          deze ook

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          Lol @ seconde 50?
          Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Merde, ik heb een onderdeel van een SLX shifter nodig. Zou een (doordeweekse) fietswinkel zoiets hebben of kijk ik beter direct online?

Comment

• Extraatje; als ik een gans nieuwe shifter koop, moet ik dan iets van draad opnieuw vervangen of kan ik gewoon de huidige draad in de nieuwe shifter steken..?

Comment

• ik zou de draad vervangen. Op een SLX kan het best zijn dat hij al niet meer te verwijderen is
                Bij een fietsenmaker zou je die stukken moeten kunnen vinden, daar dienen die mensen uiteindelijk voor. Hij kan dan ook direct je draad vervangen en je schakeling afstellen.

Comment

• Ok, morgen eens de fietswinkel platlopen. (ik wist geen andere naam voor het object dan 'den draad' )

Comment

• De kabel hoeft op zich niet noodzakelijk vervangen te worden, maar als hij er al een paar jaar op zit, is het toch aangewezen. Dan schakelt de betreffende derailleur terug beter. Een nieuwe buitenkabel glijdt beter.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Gisteren van Leuven naar huis gereden met korte broek, het zal toch de laatste keer geweest zijn dit jaar...

Comment

• Ik rij zowiezo altijd met lange mouwen, zeker nu ik een tekenbeet gehad heb, en Lyme erbij.
                        Lange broek idem als ik in de bos rij , zelfs in de zomer.
                        En ook op rustige trainingsritten op de weg , of toch minstens met kniestukken.

vandaag was het maar frisko, zeker met die gure wind. Was al kontent dat ik nu en dan de bos kon induiken (heb 2 maal de Groene van Heverlee gedaan)

Comment

• Fietsje is terug gemaakt.

Morgen direct terug uittesten

Alleen wou ik ook de remblokje ineens mee vervangen maar die waren niet binnen, iets voor volgende week, ze zijn besteld.

Ik had trouwens een beetje remvloeistof laten lekken. Daarstraks eerst een beetje terug uit gezogen met een spuit terzijl de bovenkant open stond en daarna terug opgespoten met nieuwe olie tot er vanboven geen lucht meer uitkwam.

Toch kan ik nu niet volledige druk zetten drcies, moet mijn hendel redelijk ver intrekken. Bij het vervangen van de blokjes toch eens terug naar kijken, miscchien ineens alle olie vervangen, misschien dar er ergens in de leidingen nog lucht zit?

Comment

• Goeie uitleg, misschien zie je hier wat je fout gedaan hebt:

+ YouTube Video

Comment

• Gisteren de gevaren van mountainbiken mogen ontdekken! Ondanks de regen met een vriend vertrokken richting de bossen van Bertem/Moorsel, in Moorsel heb je een stuk bos waar allerlei bulten aangelegd zijn, ideaal voor wat sprongetjes. Na wat uitproberen kwam ik op het lumineuze idee m'n vering uit te zetten, om hoger te 'vliegen', blijkt te werken. Ik deel het trots mee aan die vriend die m'n tip(te) enthousiast in de praktijk omzet, even later vliegt er een Scott door Moorsel-bos.

Resultaat, naar huis gesneld om de auto te gaan halen, naar spoed gereden. Barst in de voorarm en bloeding in de heupstreek.

Comment

• Schuin geland? Niet goed kunnen jumpen. Ik ken dat.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Vanmorgen even getwijfeld maar toch vertrokken, met de fiets naar TT en terug, 75 km.

Man, wat was ik weer vies en nat

Wel goed gevoel, voldoening

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                    Gisteren de gevaren van mountainbiken mogen ontdekken! Ondanks de regen met een vriend vertrokken richting de bossen van Bertem/Moorsel, in Moorsel heb je een stuk bos waar allerlei bulten aangelegd zijn, ideaal voor wat sprongetjes. Na wat uitproberen kwam ik op het lumineuze idee m'n vering uit te zetten, om hoger te 'vliegen', blijkt te werken. Ik deel het trots mee aan die vriend die m'n tip(te) enthousiast in de praktijk omzet, even later vliegt er een Scott door Moorsel-bos.

Resultaat, naar huis gesneld om de auto te gaan halen, naar spoed gereden. Barst in de voorarm en bloeding in de heupstreek.
                                    Da's geen mountainbiken, da's BMX'en
                                    Veel beterschap in alle geval.

Comment

• Was vandaag een schitterend weertje om te biken. Verse regen, dus lekkere spettermodder die niet blijft plakken, en een stralend zonnetje gehad. 68km en 1200hm's...

Comment

• Daar kom ik mijn kot al voor uit. Waar ben je geweest ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                          Daar kom ik mijn kot al voor uit. Waar ben je geweest ?
                                          Streek van de Hoebelbike..

Comment

Working...
                                          X