Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
    Zeg dat in het vervolg ne keer op voorhand, dan rijden we ne keer een toerke samen met de lampekes..
    Niks zo moeilijk als met mij een afspraak te maken.
    Ik beslis meestal de dag zelf waar ik ga rijden.
    Gisteren ben ik op het laatste moment in de bos gaan fietsen wegens de wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
      Niks zo moeilijk als met mij een afspraak te maken.
      Ik beslis meestal de dag zelf waar ik ga rijden.
      Gisteren ben ik op het laatste moment in de bos gaan fietsen wegens de wind.
      Kom kom, doe ne keer moeite

Comment

• Morgen m'n eerste MBT rit. Vlak, goede begaanbare wegen, maar de weersvoorspellingen zien er alvast erg goed uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
          Morgen m'n eerste MBT rit. Vlak, goede begaanbare wegen, maar de weersvoorspellingen zien er alvast erg goed uit.
          Belgische MTB'ers komen pas buiten als het strontregent! Dus, laat u gaan zou 'k zeggen!

Comment

• Ik dacht altijd dat MTB.be een relatief klein forum had, als je ziet wat daar gepost en gezegd wordt.

Maar daar zitten veellezers op precies, ik postte gisteren dat filmpje daar, op nog geen dag tijd 220 views, 'k stond er versteld van

edit: net gekeken, ondertussen al 252, mijn vorige filmpje staat na 2 maand nog steeds op 235 of zo, de eerste dag maar een 50-tal denk ik.

Comment

• Hoeveel zouden het uitkijken?

Comment

Hoeveel zouden het uitkijken?
                Dat staat er niet bij he, ze hebben alleszins op play geklikt, meer weet ik niet

Aangezien het 11 min duurt zullen er weinigen het volledig gezien hebben, die illusie maak ik me niet hoor.

Comment

• Gisteren zei iemand opp m'n FB dat hij in NL een gelijkaardig parcours wist van +-9km. Ik zou graag daar ookiets van maken maar dan moet ik zowiezo het anders gaan naanpakken, er gaan er weinigen zijn die een klein half uurtje geinteresseerd gaan blijven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                    Ik dacht altijd dat MTB.be een relatief klein forum had, als je ziet wat daar gepost en gezegd wordt.

Maar daar zitten veellezers op precies, ik postte gisteren dat filmpje daar, op nog geen dag tijd 220 views, 'k stond er versteld van

edit: net gekeken, ondertussen al 252, mijn vorige filmpje staat na 2 maand nog steeds op 235 of zo, de eerste dag maar een 50-tal denk ik.
                    Als je wat wil vertellen moet je naar forum.mountainbike.be . Dat is het grootste mtb forum in belgie.
                    In het waalse gedeelte zit je best bij b-m-b.be

Comment

Als je wat wil vertellen moet je naar forum.mountainbike.be . Dat is het grootste mtb forum in belgie.
                      en als ge deftige comments zoekt: julmtb.???

Comment

• is dat wat de Fransen "Le Bleu" noemen? Da's een Weightweenies forum dacht ik

Comment

is dat wat de Fransen "Le Bleu" noemen? Da's een Weightweenies forum dacht ik
                          magdani?
                          bwa, zit pas sinds een maandje terug actief te mtb'n
                          en ben het daar nog niet echt terug aan 't volgen,
                          maar ze mierenneuken daar over alles
                          en zijn ook wel Ti-minded

secrettrails voor de cult-boyz met VEEEEEL tijd om dat te volgen
                          (en niet snel gechocked)
                          'k kan het daar niet bijhouden maar soms wel grappig

terug actief, lees nieve veloow:
                          wel nekeer geel gelachen,
                          mijne full-option seven: 1330gr
                          mijne nieuwe sola sl (dus mid-range): 1355gr en 30%minder duur dan den andere
                          hoe da rijdt: aangezien vork/wielen/banden anders zullen zijn =bibi geen idee
                          en 'k ga dat niet allemaal overbouwen om het te testen,
                          tenzij ene "boekske" dat leutig zou vinden,
                          de volgende is ofwel een 29er (ma eerste happybikedays testen hé)
                          en dat is NOG heel ander koek

Comment

die bedoelde ik dus idd forum.mountainbike.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                              magdani?
                              bwa, zit pas sinds een maandje terug actief te mtb'n
                              en ben het daar nog niet echt terug aan 't volgen,
                              maar ze mierenneuken daar over alles
                              en zijn ook wel Ti-minded

secrettrails voor de cult-boyz met VEEEEEL tijd om dat te volgen
                              (en niet snel gechocked)
                              'k kan het daar niet bijhouden maar soms wel grappig

terug actief, lees nieve veloow:
                              wel nekeer geel gelachen,
                              mijne full-option seven: 1330gr
                              mijne nieuwe sola sl (dus mid-range): 1355gr en 30%minder duur dan den andere
                              hoe da rijdt: aangezien vork/wielen/banden anders zullen zijn =bibi geen idee
                              en 'k ga dat niet allemaal overbouwen om het te testen,
                              tenzij ene "boekske" dat leutig zou vinden,
                              de volgende is ofwel een 29er (ma eerste happybikedays testen hé)
                              en dat is NOG heel ander koek
                              Nu we het over Ti hebben .. komt den deze ook niet van u ?
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

die bedoelde ik dus idd forum.mountainbike.be
                                dat was vroeger HEEL leuk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                  dat was vroeger HEEL leuk
                                  met de nadruk op vroeger?

Volg het nu een paar maand, vind het maar platte boel eerlijk gezegd maar heb wel de indruk dat veel mensen het lezen om info te krijgen over toertochten.

Comment

Aangezien het 11 min duurt zullen er weinigen het volledig gezien hebben, die illusie maak ik me niet hoor.
                                    Ik doelde eigenlijk op het feit dat er heel wat heer en weer wordt gewaggeld en dat ik (en anderen waarschijnlijk ook) daar niet lang naar kan kijken.

Comment

Ik doelde eigenlijk op het feit dat er heel wat heer en weer wordt gewaggeld en dat ik (en anderen waarschijnlijk ook) daar niet lang naar kan kijken.
                                      Tja, als je alleen bent is het wat lastiger he, ik vond nu al dat ik veel vaste plekes ertussen had gestopt toen ik bezig was maar achteraf is dat dan toch niet zo veel natuurlijk.

Was ook nog maar een eerste (ale eigenlijk 2e) probeersel natuurlijk. Volgende keer proberen we er op vooruit te gaan kwa kwaliteit

Comment

Nu we het over Ti hebben .. komt den deze ook niet van u ?
                                        ja maar was :
                                        1 te lang
                                        2 zalig om mee te rijden (zolang 1 niet stoorde)
                                        3 te duur voor wat ik dat gebruikte
                                        4 niet myn kopje thee

ma Roger maak ik daar graag, heel blij mee

edit: als mtb'er moet ge dus een mtb-versie van een roadbike vragen imho, die fout maakte ik,
                                        'k zit blijkbaar graag heel compact
                                        nu zou'k een 29er willen ipv een roadbike
                                        voor 't stad + training + aan zee

Comment

met de nadruk op vroeger?

Volg het nu een paar maand, vind het maar platte boel eerlijk gezegd maar heb wel de indruk dat veel mensen het lezen om info te krijgen over toertochten.
                                          zoals ieder forum,
                                          als het klikt met een paar users, speel je goed op mekaar in
                                          en is het echt lachen,

maar stivo zit gekneld in zijne caterham, ik ben meer dan een jaar non-actief geweest,...
                                          en een deel maten is met secret trails begonnen (van te moeten )

edit: en ik woon ONDER brussel, dus weinig volk dat in de buurt komt fietsen of richting dinant (wat wij graag doen) trekt

Comment

Working...
                                          X