Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEen meer kwalitatieve camera met een goede beeldstabilisator zou ook al veel helpen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichtenja en nee
Camera op helm monteren, dan heb je dat niet, maar dan neem je wel een stuk van de sensatie weg natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenZoals ik al wist te zeggen, zou ook al veel helpen.
Camera op helm monteren, dan heb je dat niet, maar dan neem je wel een stuk van de sensatie weg natuurlijk.
Maar ja, dan gaat er nog een pak meer tijd steken in zo'nfilmpje natuurlijk, 't moet nog plezant blijven ook he.
Enfin, we zullen nog wel wat proberen en bijleren, 'k vond dit persoonlijk al veel beter geslaagd als mijn vorige poging. Als we elke keer een beetje progressie maken ben ik al content
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenGisteren zei iemand opp m'n FB dat hij in NL een gelijkaardig parcours wist van +-9km. Ik zou graag daar ookiets van maken maar dan moet ik zowiezo het anders gaan naanpakken, er gaan er weinigen zijn die een klein half uurtje geinteresseerd gaan blijven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenIk wil wel eens assisteren desnoods
Ik ga afwachten of ze me de juiste gegevens kunenn doorspelen en dan eens een weekend met wat mooier weer afwachten, dan wil ik daar wel eens een halve zaterdag of zondag aan spenderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenIdeaal zou zijn, zoals nu gefilmd op rechte stukken en flauwe bochten, scherpe bochten en bochten combinaties vanaf een vast punt filmen.
Maar ja, dan gaat er nog een pak meer tijd steken in zo'nfilmpje natuurlijk, 't moet nog plezant blijven ook he.
Enfin, we zullen nog wel wat proberen en bijleren, 'k vond dit persoonlijk al veel beter geslaagd als mijn vorige poging. Als we elke keer een beetje progressie maken ben ik al content
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenOf vanuit verschillende posities op de fiets filmen. Ik heb zo'n 'RAM mount' combinatie, dat kan je je camera in heel veel richtingen laten filmen.
http://www.ram-mount.com/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
Ook twijfel ik over de stabiliteit van zoiets, ziet er mij een vrij 'flexibel' iets uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHet probleem met zoiets is wel dat je 't maar in één richting kan verdraaien, als uw stuur niet perfect horizontaal is ben je scheef aan 't filmen. Kijk maar naar de foto waar 'ie op een motostuur gemonteerd staat.
Ook twijfel ik over de stabiliteit van zoiets, ziet er mij een vrij 'flexibel' iets uit.
Idd stabiliteit kan iets anders zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenAls ik dat zo in het groot bekijk zit er precies een bol onder die grote vijs, ik denk dat je het scheef kan zetten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenWat is de diameter van een Dik MTB stuur? Gaat tot 3 cm diameterstaat hier, lijkt me niet zo veel precies?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenNormaal is dat een duim dik geloof ik (25.4 mm dus).
Dat loopt naar het midden toe dikker uit en daar wordt het dan 3.2 cm dus te dik eigenlijk.
Ook de onderkant van de vork en de kader is ook 3.5 cm, zou jet het daar al niet kunnen zetten.
Ook op m'n koerfiets is mijn stuur in het midden 3.2cm.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenWat is de diameter van een Dik MTB stuur? Gaat tot 3 cm diameterstaat hier, lijkt me niet zo veel precies?
Past het niet tussen uw handgrepen en het midden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenGewoonlijk 25.4 aan de uiteinden en 31.8 in het midden.
Past het niet tussen uw handgrepen en het midden?
Ik ga dat bestellen denk ik. Kost me niet zo veel en met dat riempje kan ik hem ook gebruiken om op mijn fietshelm te monteren denk ik.
Comment
Comment