Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik denk er namelijk aan om me te laten verzekeren dus daarom mijn vraag, wie van jullie is reeds verzekerd (ongeacht in clubverband of als recreatieve mtb'er die er liever alleen op uittrekt) en bij welke verzekeraar?
Is er iemand verzekerd via de VWB en is dit een goede keuze? Of zijn er nog andere en beter?
Ik denk er namelijk aan om me te laten verzekeren dus daarom mijn vraag, wie van jullie is reeds verzekerd (ongeacht in clubverband of als recreatieve mtb'er die er liever alleen op uittrekt) en bij welke verzekeraar?
Is er iemand verzekerd via de VWB en is dit een goede keuze? Of zijn er nog andere en beter?
Of dat een goede keuze is, weet je pas als je de verzekering nodig hebt.
Ik heb een persoonlijke ongevallenverzekering bij KBC die ook andere ongevallen dekt.
Zo is bij een omnium van een firmawagen, niet altijd de bestuurder verzekerd voor stoffelijke schade(kledij, persoonlijke bezittingen,..)
Maar ik heb de verzekering nog niet nodig gehad.
Ik ben daar lid.
Nog nooit nodig gehad dus weet niet of het een goede is.
Het voordeel dat ik er nu bij heb is dat je niet leke keer al je gegevens moet invullen en je reductie krijgt bij toertochtnen en cyclosportieven
Nog nooit nodig gehad dus weet niet of het een goede is.
Het voordeel dat ik er nu bij heb is dat je niet leke keer al je gegevens moet invullen en je reductie krijgt bij toertochtnen en cyclosportieven
Houden zo!
En het is niet de bedoeling om vandaag een verzekering te nemen en morgen tegen een boom of auto te knallen maar je kan maar beter verzekerd zijn indien de pech toch zou toeslaan.
Een autoverzekering neem je ook niet omdat je van plan bent een accident te maken.
Comment