Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
    Klopt , is in het kluisbos
    Ah, toch.

Ik zou eigenlijk beter ginder nog eens gaan biken.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
      Nog nooit niks? Altijd iets dus?
      Ik bedoelde dus : nog nooit iets van sport gedaan

Comment

Ik bedoelde dus : nog nooit iets van sport gedaan
        I know. Ik plaagde u dan ook maar. Er zijn er zoveel die een dubbele ontkenning gebruiken. De Amerikanen op kop trouwens.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Na vorig weekend zal het in sommige streken de hele winter baggeren zijn, 'k denk dat ik maar aan zee blijf biken !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
            Na vorig weekend zal het in sommige streken de hele winter baggeren zijn, 'k denk dat ik maar aan zee blijf biken !
            In die zandgrond van de kempen is dat na een weekske weg!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
              In die zandgrond van de kempen is dat na een weekske weg!
              Inderdaad, zandgrond is ideaal tijdens de winter...

Comment

• Ik denk er namelijk aan om me te laten verzekeren dus daarom mijn vraag, wie van jullie is reeds verzekerd (ongeacht in clubverband of als recreatieve mtb'er die er liever alleen op uittrekt) en bij welke verzekeraar?

Is er iemand verzekerd via de VWB en is dit een goede keuze? Of zijn er nog andere en beter?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                  Ik denk er namelijk aan om me te laten verzekeren dus daarom mijn vraag, wie van jullie is reeds verzekerd (ongeacht in clubverband of als recreatieve mtb'er die er liever alleen op uittrekt) en bij welke verzekeraar?

Is er iemand verzekerd via de VWB en is dit een goede keuze? Of zijn er nog andere en beter?
                  Of dat een goede keuze is, weet je pas als je de verzekering nodig hebt.
                  Ik heb een persoonlijke ongevallenverzekering bij KBC die ook andere ongevallen dekt.
                  Zo is bij een omnium van een firmawagen, niet altijd de bestuurder verzekerd voor stoffelijke schade(kledij, persoonlijke bezittingen,..)
                  Maar ik heb de verzekering nog niet nodig gehad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                    Ik denk er namelijk aan om me te laten verzekeren dus daarom mijn vraag, wie van jullie is reeds verzekerd (ongeacht in clubverband of als recreatieve mtb'er die er liever alleen op uittrekt) en bij welke verzekeraar?

Ik ben daar lid.

Nog nooit nodig gehad dus weet niet of het een goede is.

Het voordeel dat ik er nu bij heb is dat je niet leke keer al je gegevens moet invullen en je reductie krijgt bij toertochtnen en cyclosportieven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                      Ik ben daar lid.

Het voordeel dat ik er nu bij heb is dat je niet leke keer al je gegevens moet invullen en je reductie krijgt bij toertochtnen en cyclosportieven
                      Houden zo!

En het is niet de bedoeling om vandaag een verzekering te nemen en morgen tegen een boom of auto te knallen maar je kan maar beter verzekerd zijn indien de pech toch zou toeslaan.
                      Een autoverzekering neem je ook niet omdat je van plan bent een accident te maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                        Ik ben daar lid.

En het super interessante VWB-magazine, zeker niet te versmaden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door the Saint Bekijk Berichten
                          Smiley zegt genoeg.

Comment

Zijn er die dit kennen ?

EKtje ofzo ...

http://www.youtube.com/watch?v=MenYP...&feature=share
                            Het lijkt heel hard op een helling die ik ken. Waar is het juist?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door glennvc Bekijk Berichten
                              Het lijkt heel hard op een helling die ik ken. Waar is het juist?
                              Ergens in het kluisbos

Comment

Ergens in het kluisbos
                                Dan heb ik een andere voor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door the Saint Bekijk Berichten
                                  Och ja, daar kan je eens doorbladen op de wc he

Maar tis meer sponsergevlei dan objectieve info, dat zeker maar waar is dat niet zo tegenwoordig?

Ik heb het gedaan omdat om tijd en geld te besparen aan inschrijvingen en wat verzekerd te zijn, that's it.

Comment

• Ik heb véél foto's van een dagje toeren door Lanzarote, zal wel eens wat uitgebreider verslag uitbrengen van tracks + fietsje

Was superb
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Knappe fiets!
                                      Leuk dat ze bij Ghost telkens alles dezelfde kleuren geven (vork, kader, wielset, ...).

Comment

• Dju, 355 foto's online gekomen van donderdag en wat denk je, geen enkele van mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                          Ik heb véél foto's van een dagje toeren door Lanzarote, zal wel eens wat uitgebreider verslag uitbrengen van tracks + fietsje

Was superb
                                          Nice, jaloers!

Comment

Working...
                                          X