Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die derailleur is waarschijnlijk gewoon slecht afgesteld hoor.
    Was is ongevéér je budget?
    Koop je liever bij een dealer of kan online ook?
    Tweedehands scoort meestal beter op vlak van prijs/kwaliteit, maar wil je wel een tweedehandse?
    Waarvoor wil je hem gebruiken? Kan van belang zijn voor het type vering, blokkeermogelijkheden, de veerweg, maar ook voor de geometrie (zitpositie). En dan heb ik het uiteraard nog niet over de onderdelen.
    Mss wil je af en toe eens een toertocht doen, maar wil je de fiets ook op de weg gebruiken. Of mss wil je ermee naar de Ardennen.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
      Dat een merknaam weinig zeggend is weet ik ook wel maar je moet ergens beginnen. Je kan het vergelijken met een mtb in de Carrefour kopen of een degelijk merk bij een degelijke lbs. Geef mij het laatste dan maar.
      Dat je geen zadel in de Carrefour moet gaan kopen, wist je allicht wel al.
      Als je 50-80 € uitgeeft voor een zadel, haal je sowieso al iets deftigs in huis. Ongeacht het merk. Als je er dan ook nog goed op zit, is het perfect.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
        Fietsen in het bos?
        Aha, niet in de bergen of een bikepark: dan een hardtail, nu nog hoe vaak/lang?

Comment

• Afhankelijk van wat je eraan wil geven, en hoe groot je bent: http://nl.kapaza.be/vi/52797426.htm?ca=9_s

Comment

• Moest er iemand interesse hebben, mijn Cannondale Prophet staat te koop wegens overstap naar een iets meer downhill gericht model

Is volledig xt afgemonteerd

Last edited by ; 22/11/2010, 19:48.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
              Moest er iemand interesse hebben, mijn Cannondale Prophet staat te koop wegens overstap naar een iets meer downhill gericht model

Is volledig xt afgeveerd

Veert dat goed zo'n XT-setje

afgeveerd =/= afgemonteerd

Knappe fiets in ieder geval!
              Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Actionpics

Comment

• Vandaag 38km gereden en t heeft serieus veel deugd gedaan! Een top gehaald van 43 al zal dat wel niet zo uitzonderlijk zijn.

De fiets is een Cannondale SL3.

Comment

• Yep, em kan gaan doppen

Comment

• Nog 2 gevonden:

druk he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
                        Veert dat goed zo'n XT-setje

afgeveerd =/= afgemonteerd

Knappe fiets in ieder geval!

Kak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                          Yep, em kan gaan doppen
                          Of nog gaan werken. 'Binnen' is nen topper uit het MTB wereldje zelden na z'n carrière. Spijtig dat iemand die net in dat wereldje waar veel minder geld en publiciteit rondgaat dan bij het wegwielrennen zich toch laat verleiden tot het gebruik van doping.
                          Enfin, dat er niet alleen bij die met hun kromme stuurtjes en smalle bandjes rotte appels zitten, is hier weeral eens bewezen.

Comment

Nog 2 gevonden:

druk he
                            Ongelooflijk dat mensen zelfs nog betalen om aan zoiets mee te doen hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                              Ongelooflijk dat mensen zelfs nog betalen om aan zoiets mee te doen hé.
                              't was enkel daar hoor, voor de rest geen last van gehad.

En ik fiets graag tussen het volk eigenlijk.

Comment

't was enkel daar hoor, voor de rest geen last van gehad.

En ik fiets graag tussen het volk eigenlijk.
                                Ja, dat doen veel mensen blijkbaar graag. Die toertochten hier in de Kempen zijn negen op de tien van die vlakke modderveldwegtoestanden. Ik vind er geen zak aan, neem daarbij nog dat er massa's volk op afkomen, van allerhande soort dan nog. Gaande van ne zondag weg met de ganse familie tot de tierende racekonijnen die zich die dag persé moeten bewijzen. Nee, dank u.
                                Wij organiseren elk jaar twee toertochten, ik pijl die mee af en doe de dag zelf controle op het parcours. Ik zie dan genoeg hoor.

Comment

• Gisteren ook nog ne keer gaan MTB in een bos, ik heb me wreed goed geamuseerd Alleen was het in het begin verschieten toen ik iets te bruusk over bladeren reed. Na een tijdje remde ik zelfs op de blaadjes
                                  MTB drift
                                  Kzal der wel eens op de grond liggen

Comment

Actionpics

Op die eerste foto lijkt het wel of je aan het kakken bent, maar die tweede foto verklaart waarom je op de eerste zo'n rare zitpositie aanneemt.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                      Yep, em kan gaan doppen
                                      Dan verwacht ik voor Contador net dezelfde straf.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                                        Dan verwacht ik voor Contador net dezelfde straf.
                                        En dus voor Keisse ook.

Comment

Working...
                                        X