Keisse mogen ze wel strafvermindering geven, zo in stukken en brokken schorsen is erger dan 2 jaar aan een stuk.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mountainbikers-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenDan verwacht ik voor Contador net dezelfde straf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenIk werd deze morgen in Herentals in het bos voorbijgestoken, niet normaal, dju kerel ging hard
Keek opzij en zag dat het Sven Nys was, verklaart wel wat natuurlijk
Fak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenIk werd deze morgen in Herentals in het bos voorbijgestoken, niet normaal, dju kerel ging hard
Keek opzij en zag dat het Sven Nys was, verklaart wel wat natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenKzal der wel eens op de grond liggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenPaardenstront is iets minder, vooral van smaak
Tell us more!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenThat's grose, man!
Tell us more!
Last edited by Lotuzzz; 25/11/2010, 17:58.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenOpgelet, darmklachten en bacteriele ontstekingen liggen op de loer. Zonder zwans.
Comment
-
@Adrih: idd, ik had dat gelukkig eens gelezen, direct mijne mond gespoeld me mijn drinken.
Het is niet de eerste keer dat ik zoiets voor heb, vorig jaar op stage met nen man of 20 vollenbak aan het ronddraaien. Het had wat geregend en alle mest die op de baan lag was nogal "waterig" (nee gene diarree) geworden waardoor dat gemakkelijk omhoog vloog, natuurlijk te laat gezien Die plekjes zijn nog altijd niet uit dat truitje uit
Comment
-
Nu heb ik eens nogal iet voor; Wil ik mijn band vervangen, alles gaat goed aan de ene kant, maar de andere kant vd band is vastgeplakt precies aan de velg vanbinnen. Waarschijnlijk heeft dat iets te maken met die 'tubeless ready' die erop staat..? Hoe dan ook, wat nu? Kan ik dat eraf trekken, maak ik dan niks kapot, etc ? Merci voor de hulp !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenDus hij ligt aan één kant van de velg af? Kan je hem aan de andere kant ook niet naar binnen duwen?
Je had er toch een binnenband in zitten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenJep, de ene kant is eraf gegaan als bij een normale band, gewoon met binnenband idd. Toen de andere kant niet wilde meewerken zag ik dat er blauwe tape ofzo precies de band aan de ene kant vastplakte aan de velg, kan nu geen fotos meer maken want heb hem er gewoon terug opgezet.... Nu, het moet er wel afkunnen uiteraard, anders zou je geen andere band kunnen leggen...maar hoe (op een deftige manier)
Comment
Comment