Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mountainbikers-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Keisse mogen ze wel strafvermindering geven, zo in stukken en brokken schorsen is erger dan 2 jaar aan een stuk.

Comment

• Zotjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
        Dan verwacht ik voor Contador net dezelfde straf.
        Dat zal van de Spaanse Bond afhangen dus ik vrees dat het zal meevallen.

Comment

• Ik werd deze morgen in Herentals in het bos voorbijgestoken, niet normaal, dju kerel ging hard

Keek opzij en zag dat het Sven Nys was, verklaart wel wat natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
            Ik werd deze morgen in Herentals in het bos voorbijgestoken, niet normaal, dju kerel ging hard

Fak
            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
              Ik werd deze morgen in Herentals in het bos voorbijgestoken, niet normaal, dju kerel ging hard

Die komt daar dikwijls rijden. De kempische heuvelrug is dan ook ideaal om te trainen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                Kzal der wel eens op de grond liggen
                Vandaag was het al van dat Altijd maar meer risico's nemen en verscheidene malen schuiven op die bladeren + modder. Geen enkel probleem totdat er een boomstronkske of iets dergelijks was. Los over de kop, zelf goed geland. De fiets iets minder. Die kwam met dat stuur los op mijn scheen terecht. Dat was effe "pikken" Modder is trouwens nog wel plezant vind ik, dat geploeter en getrek Wel wat zand gegeten maar bon. Paardenstront is iets minder, vooral van smaak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                  Paardenstront is iets minder, vooral van smaak
                  That's grose, man!

Tell us more!

120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                    That's grose, man!

Tell us more!

Gross
                    Last edited by Lotuzzz; 25/11/2010, 17:58.
                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                    Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Opgelet, darmklachten en bacteriele ontstekingen liggen op de loer. Zonder zwans.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                        Opgelet, darmklachten en bacteriele ontstekingen liggen op de loer. Zonder zwans.
                        En ge moet maar eens aan musseeuw vragen wat er gebeurd als je daar met je knie in valt

Comment

• @Adrih: idd, ik had dat gelukkig eens gelezen, direct mijne mond gespoeld me mijn drinken.

Het is niet de eerste keer dat ik zoiets voor heb, vorig jaar op stage met nen man of 20 vollenbak aan het ronddraaien. Het had wat geregend en alle mest die op de baan lag was nogal "waterig" (nee gene diarree) geworden waardoor dat gemakkelijk omhoog vloog, natuurlijk te laat gezien Die plekjes zijn nog altijd niet uit dat truitje uit

Comment

• Nu heb ik eens nogal iet voor; Wil ik mijn band vervangen, alles gaat goed aan de ene kant, maar de andere kant vd band is vastgeplakt precies aan de velg vanbinnen. Waarschijnlijk heeft dat iets te maken met die 'tubeless ready' die erop staat..? Hoe dan ook, wat nu? Kan ik dat eraf trekken, maak ik dan niks kapot, etc ? Merci voor de hulp !

Comment

• Dus hij ligt aan één kant van de velg af? Kan je hem aan de andere kant ook niet naar binnen duwen?
                              Je had er toch een binnenband in zitten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                Dus hij ligt aan één kant van de velg af? Kan je hem aan de andere kant ook niet naar binnen duwen?
                                Je had er toch een binnenband in zitten?
                                Jep, de ene kant is eraf gegaan als bij een normale band, gewoon met binnenband idd. Toen de andere kant niet wilde meewerken zag ik dat er blauwe tape ofzo precies de band aan de ene kant vastplakte aan de velg, kan nu geen fotos meer maken want heb hem er gewoon terug opgezet.... Nu, het moet er wel afkunnen uiteraard, anders zou je geen andere band kunnen leggen...maar hoe (op een deftige manier)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                                  Jep, de ene kant is eraf gegaan als bij een normale band, gewoon met binnenband idd. Toen de andere kant niet wilde meewerken zag ik dat er blauwe tape ofzo precies de band aan de ene kant vastplakte aan de velg, kan nu geen fotos meer maken want heb hem er gewoon terug opgezet.... Nu, het moet er wel afkunnen uiteraard, anders zou je geen andere band kunnen leggen...maar hoe (op een deftige manier)

Comment

• Zomerschoenen met 2 paar kousen is echt niet warm genoeg...

Comment

• Hier anders wel. 4u20 gebiked.

3 laagjes ondergoed, thermo vest, Assos Roubaix broek, 2 paar kousen en lichte overschoenen, 2 lagen handschoenen. Geen centje kou. Is ook nog niet aan het vriezen hee.

Comment

• Overschoenen had ik niet aan, ik denk dat dat wel helpt tegen de wind?
                                        Voor de rest had ik zelfs te warm, want het is inderdaad nog niet zo koud.

Comment

• Inderdaad, geen wind is minder snel kou. Voeten en handen (en hoofd) zijn de belangrijkste delen om warm te houden en het koudegevoel te verminderen.

Comment

Working...
                                          X